Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 december 2019 om 19:55
Luci_Morgenster schreef: ↑14-12-2019 19:48Ben ik eerst als ettertje neergezet door een en later door ander gebruikt in een zuigje?
Gezellig weer.![]()
Ik vind je lief hoor.
zaterdag 14 december 2019 om 19:59
Maar, maar ben jij dan ook die engel met een zwavelkopje die op anoniem is gegaan?
Ik dacht namelijk dat jij en maleficentje 2 verschillende forummers waren
Help!
zaterdag 14 december 2019 om 20:02
zaterdag 14 december 2019 om 20:09
Ik ben een onvriendelijk mensSaivash schreef: ↑14-12-2019 19:48Waarom zo onvriendelijk Malinois?
Ik had het idee dat ik over een bepaald onderwerp met iemand in discussie was. Ik wist bovenstaande wat je schreef over deze persoon niet.
Excuses dat het als irritant werd ervaren.
Mijn punt over het commentaar daarop was slechts de manier waarop.
zaterdag 14 december 2019 om 20:16
Ik hoop dat ik dit te boven kom.
Ooit.
zaterdag 14 december 2019 om 20:18
Als salade met appel, walnoot en brie.Betty_Slocombe schreef: ↑14-12-2019 20:08Ik vind dit allemaal heel erg ingewikkeld. Kan het weer over witloof gaan?
zaterdag 14 december 2019 om 20:19
Prut.PoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 20:10Ik ga mezelf van de bank hijsen en aan de zuup een kerstborrel drinken in de kroeg.
zaterdag 14 december 2019 om 20:24
zaterdag 14 december 2019 om 20:35
Ik vind Deventer echt een niksige plaats. Wel mooi hoor, maar doodsaai. Ze hadden er ook ooit eens een Vogelaarwijk waar ik nog wel eens kwam, maar die was ook lang niet zo spannend als de niet-Vogelaarbuurten in mijn dorp.Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2019 20:33Ik was vandaag naar het Dickens Festijn, in Deventer. Het was een hele ervaring. Gelukkig maakte de Glühwein veel goed![]()
zaterdag 14 december 2019 om 20:36
Enige lekkere.
zaterdag 14 december 2019 om 20:45
Ik ga er toch elke keer weer heen, vanwege de boekenkeldertjes. En elke keer weer blijkt dat ik beter naar de plaatselijke kringloop kan gaan, want die hebben veel meer keus voor veel minder geld, op boekengebied.Betty_Slocombe schreef: ↑14-12-2019 20:35Ik vind Deventer echt een niksige plaats. Wel mooi hoor, maar doodsaai. Ze hadden er ook ooit eens een Vogelaarwijk waar ik nog wel eens kwam, maar die was ook lang niet zo spannend als de niet-Vogelaarbuurten in mijn dorp.
Vandaag zouden dochter en ik het Dickensgebeuren en de boekenkeldertjes dus combineren, maar het was zo gruwelijk druk dat we de boekenkeldertjes niet eens meer konden vinden. En het regende ook nog, dus we werden elke keer lek geprikt door plots uitklappende paraplu's. Af en toe kwam er wat mensen voorbij, gehuld in vers genaaide negentiende-eeuwse kledij, die heel hard schreeuwden zonder dat duidelijk werd waar ze nou zo'n drukte over maakten.
Maar nogmaals: de Glühwein was fantastisch. En de alpaca's die om vage redenen het marktplein opluisterden waren ook erg schattig, al waren ze dan kletsnat geregend en dus een beetje zielig.
zaterdag 14 december 2019 om 20:53
Ook goor.