Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 19:48
Ben ik eerst als ettertje neergezet door een en later door ander gebruikt in een zuigje?

Gezellig weer. :'-(

:hug:

Ik vind je lief hoor.
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 18:42
Dat klopt. ;-)

Maar, maar ben jij dan ook die engel met een zwavelkopje die op anoniem is gegaan?
Ik dacht namelijk dat jij en maleficentje 2 verschillende forummers waren :'(
Help!
Jezus, wat nou weer.
Anyco schreef:
14-12-2019 19:59
Maar, maar ben jij dan ook die engel met een zwavelkopje die op anoniem is gegaan?
Ik dacht namelijk dat jij en maleficentje 2 verschillende forummers waren :'(
Help!
Dat blijft een mysterie. :-D
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 20:01
:hihi:
Ik vind dit allemaal heel erg ingewikkeld. Kan het weer over witloof gaan?
Saivash schreef:
14-12-2019 19:48
Waarom zo onvriendelijk Malinois?
Ik had het idee dat ik over een bepaald onderwerp met iemand in discussie was. Ik wist bovenstaande wat je schreef over deze persoon niet.
Excuses dat het als irritant werd ervaren.
Mijn punt over het commentaar daarop was slechts de manier waarop.
Ik ben een onvriendelijk mens
Ik ga mezelf van de bank hijsen en aan de zuup een kerstborrel drinken in de kroeg.
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 20:01

:(
Ik hoop dat ik dit te boven kom.
Ooit.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
14-12-2019 20:08
Ik vind dit allemaal heel erg ingewikkeld. Kan het weer over witloof gaan?
Als salade met appel, walnoot en brie.
PoesinBoots schreef:
14-12-2019 20:10
Ik ga mezelf van de bank hijsen en aan de zuup een kerstborrel drinken in de kroeg.
Prut. :cheers:
Anyco schreef:
14-12-2019 20:16
:(
Ik hoop dat ik dit te boven kom.
Ooit.
:cat:
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 20:20
:cat:

Oooh dat voelt al veel beter :cheer:
yette schreef:
14-12-2019 20:18
Als salade met appel, walnoot en brie.
Ik doe het altijd met blokjes extra belegen kaas, een paar eieren en walnoot inderdaad.
Fruit hoort niet tussen je eten.
Ik was vandaag naar het Dickens Festijn, in Deventer. Het was een hele ervaring. Gelukkig maakte de Glühwein veel goed :D
Ik met mandarijntjes uit blik, maar die hebben die Keuringsdienst van Waarde voor mij verpest.

Als je het druk hebt op het werk, komt dat omdat je er niet goed in bent. Dat is echt een eye-opener voor mij.
Lady*Voldemort schreef:
14-12-2019 20:33
Ik was vandaag naar het Dickens Festijn, in Deventer. Het was een hele ervaring. Gelukkig maakte de Glühwein veel goed :D
Ik vind Deventer echt een niksige plaats. Wel mooi hoor, maar doodsaai. Ze hadden er ook ooit eens een Vogelaarwijk waar ik nog wel eens kwam, maar die was ook lang niet zo spannend als de niet-Vogelaarbuurten in mijn dorp.
Sudrì schreef:
14-12-2019 20:31
Ik zou de lof eruit laten.
Luci_Morgenster schreef:
14-12-2019 20:35
Ik zou de lof eruit laten.
Enige lekkere.
Sudrì schreef:
14-12-2019 20:31
Jawel, is lekker vind ik.
Betty_Slocombe schreef:
14-12-2019 20:35
Ik vind Deventer echt een niksige plaats. Wel mooi hoor, maar doodsaai. Ze hadden er ook ooit eens een Vogelaarwijk waar ik nog wel eens kwam, maar die was ook lang niet zo spannend als de niet-Vogelaarbuurten in mijn dorp.
Ik ga er toch elke keer weer heen, vanwege de boekenkeldertjes. En elke keer weer blijkt dat ik beter naar de plaatselijke kringloop kan gaan, want die hebben veel meer keus voor veel minder geld, op boekengebied.

Vandaag zouden dochter en ik het Dickensgebeuren en de boekenkeldertjes dus combineren, maar het was zo gruwelijk druk dat we de boekenkeldertjes niet eens meer konden vinden. En het regende ook nog, dus we werden elke keer lek geprikt door plots uitklappende paraplu's. Af en toe kwam er wat mensen voorbij, gehuld in vers genaaide negentiende-eeuwse kledij, die heel hard schreeuwden zonder dat duidelijk werd waar ze nou zo'n drukte over maakten.

Maar nogmaals: de Glühwein was fantastisch. En de alpaca's die om vage redenen het marktplein opluisterden waren ook erg schattig, al waren ze dan kletsnat geregend en dus een beetje zielig.
Elfje* schreef:
14-12-2019 20:44
Jawel, is lekker vind ik.
Zo vies. Gewoon altijd.
Sudrì schreef:
14-12-2019 20:45
Zo vies. Gewoon altijd.
Ik gooi wel altijd ananas door de chili. Uit blik.
Lady*Voldemort schreef:
14-12-2019 20:52
Ik gooi wel altijd ananas door de chili. Uit blik.
Ook goor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven