Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 december 2019 om 19:08
Oh, daar moet ik dus ook even kijken?!PoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 19:07Ik snapte het. Iets later.
Maar de opmerkingen van Rosanna in het roddeltopic vond ik wel terecht hoor.
Daar krijgen mensen de meest vreselijke beledigingen uit hun toetsenbord.
Edit: Daar lees ik om die reden dus nooit.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:11
6.90% gewijzigd
zaterdag 14 december 2019 om 19:09
Tokkietopics mogen niet met de Kerst, want dat is ongezellig. Ik zou het een beetje kunnen spinnen met zo'n gezellig jeugdherinneringentopic over Kerst waar mijn herinneringen dan over rollade, asbakken, dronken omes en ijstaart van de snackbar gaan en dat die dan tegenover herinneringen aan tafellinnen, zilveren bestek en langoustines staan, ofzo. Maar dat is minder leuk.
zaterdag 14 december 2019 om 19:10
Betty_Slocombe schreef: ↑14-12-2019 19:09Tokkietopics mogen niet met de Kerst, want dat is ongezellig. Ik zou het een beetje kunnen spinnen met zo'n gezellig jeugdherinneringentopic over Kerst waar mijn herinneringen dan over rollade, asbakken, dronken omes en ijstaart van de snackbar gaan en dat die dan tegenover herinneringen aan tafellinnen, zilveren bestek en langoustines staan, ofzo. Maar dat is minder leuk.
Dan loopt het tenminste pas op de 3de pagina uit de klauwen
zaterdag 14 december 2019 om 19:13
ja hoor, dat wil ik best. Ik geloof namelijk niet dat je het niet wist, vooral door je opmerking over roddelrubriekjesLuci_Morgenster schreef: ↑14-12-2019 18:44Rossana? Er bleek iemand rond te lopen met bijna dezelfde nick ( wat ik niet wist) en dat verwarrend/irritant bleek...heb ik een andere aangemaakt.
Waarom is dat etteren? Leek mij juis wel zo attent.
Als je even zo'n opmerking dropt, kan je hem dan ook even komen uitleggen?
oh en de naam is Rosanna, niet Rossana
rosanna08 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:16
4.02% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 14 december 2019 om 19:14
pissig dat ik zei dat jullie je offtopic discussie in een eigen topic moesten voortzetten?
zaterdag 14 december 2019 om 19:15
zaterdag 14 december 2019 om 19:15
thxPoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 19:07Ik snapte het. Iets later.
zaterdag 14 december 2019 om 19:17
Dan niet. Etter jij nog even verder in je eentje.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:17
1.22% gewijzigd
zaterdag 14 december 2019 om 19:17
Het zal, het verandert mijn gevoel nietPoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 19:15Nou dat kan ik dan wel even uitleggen. Ik heb Luci op de hoogte gesteld dat er al een Male was met een linkje.
Daardoor dus.
zaterdag 14 december 2019 om 19:20
Dat is lief.
Gok dat mijn nickkeuze niet helpt op dat gebied.
als blijkt dat ik fout zit, zal ik dat erkennen
Jahaa maar hullie doen het zelf die aandacht zoeken dus dan mag het natuurlijk die beledigingen. Je weet toch.PoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 19:07Ik snapte het. Iets later.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 14 december 2019 om 19:37
zaterdag 14 december 2019 om 19:39
Vragen of je on-topic wilt gaan is zo raar toch niet.
Ben wel benieuwd wat die 'dergelijke dingen' dan zijn.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 14-12-2019 19:40
9.77% gewijzigd
zaterdag 14 december 2019 om 19:39
zaterdag 14 december 2019 om 19:41
Het was de manier waarop. Bovendien waren we niet geheel of topic bezig...PoesinBoots schreef: ↑14-12-2019 19:39Vragen of je on-topic wilt gaan is zo raar toch niet.
Ben wel benieuwd wat die 'dergelijke dingen' dan zijn.
zaterdag 14 december 2019 om 19:43
Je voert iemand die al jaren en jaren in elk topic komt verkondigen dat mensen niet goed nadenken voor ze kinderen krijgen. Die gaat het niet om het helpen van to maar om zijn gelijk. Door jullie irritante discussie hebben mensen geen zin meer om op to te reageren en aan jullie discussie heeft ze ook al niets. Vandaar het terechte verzoek om te stoppen met die off topic discussie
zaterdag 14 december 2019 om 19:45
Nou...aangezien ik geen zak te doen had heb ik even gelezen en jij en Pejeka waren echt wel offtopic. En de manier waarop? Wat een overgevoelig gezemel. Ze zei niks raars.
En dan hier komen en zeggen Sorry dat k inbreek. Maar trek het je niet persoonlijk aan. Dat droppen doet ze in meerdere topics. Apart..
Dat vind ik best zuigerig apart.
zaterdag 14 december 2019 om 19:48
Waarom zo onvriendelijk Malinois?Malinois schreef: ↑14-12-2019 19:43Je voert iemand die al jaren en jaren in elk topic komt verkondigen dat mensen niet goed nadenken voor ze kinderen krijgen. Die gaat het niet om het helpen van to maar om zijn gelijk. Door jullie irritante discussie hebben mensen geen zin meer om op to te reageren en aan jullie discussie heeft ze ook al niets. Vandaar het terechte verzoek om te stoppen met die off topic discussie
Ik had het idee dat ik over een bepaald onderwerp met iemand in discussie was. Ik wist bovenstaande wat je schreef over deze persoon niet.
Excuses dat het als irritant werd ervaren.
Mijn punt over het commentaar daarop was slechts de manier waarop.
zaterdag 14 december 2019 om 19:53
Saivash schreef: ↑14-12-2019 19:48Waarom zo onvriendelijk Malinois?
Ik had het idee dat ik over een bepaald onderwerp met iemand in discussie was. Ik wist bovenstaande wat je schreef over deze persoon niet.
Excuses dat het als irritant werd ervaren.
Mijn punt over het commentaar daarop was slechts de manier waarop.
Hoe erg is het als iemand je vraagt on topic te gaan dan?
Ze had je ook kunnen staffen en dan had je een waarschuwing van een mod gehad. Wat wil je liever dan?