Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
15-12-2019 17:02
Natuurlijk. Maar ik heb nergens gelezen dat iemand hier vindt dat ze dat niet mag. Alleen dat sommigen het een opmerkelijke manier van beschouwen vinden en dat mag ook. Lijkt me.
Wat mij betreft dit ja.
En nogmaals, voor mij komt het uit mijn eigen ervaring. Dat mag dan toch ook gewoon gezegd worden?
There is always something happening, and it's usually right now
herfstappeltaart schreef:
15-12-2019 17:01
Niet weggaan WW

Ze is al weg :|

WW ik hoop dat je je bedenkt.
Elfje* schreef:
15-12-2019 17:02
Dit! Ik lees je graag. En ik snap dat het je raakt.

Ik snap dat ook.
Star² schreef:
15-12-2019 17:04
Right back at ya. Lees gewoon even in plaats van dom te komen zwetsen over een kletsgroepje. Waar WW gewoon bijhoort, dus je slaat de plank nogal mis.
nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
He bah, naar dat WW weg is.
Ik ga maar naar mijn pommes duchesse. :|
heb verdorie een beetje mededogen
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:07
nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen

Welke lat? Er waren twee 'teams/kampen' helemaal niet 1 mening, maar meedere.
Star² schreef:
15-12-2019 17:08
Welke lat? Er waren twee 'teams/kampen' helemaal niet 1 mening, maar meedere.
het feit alleen al dat je om zoiets twee kampen of meningen moet vormen is al absurd en totaal gespeend van empathie
en iedereen mag een mening hebben hoor, maar het is echt niet altijd gepast of normaal om deze altijd maar te uiten
S-Meds schreef:
En ik zeg iets over mijn eigen proces, over hoe ik het ervaren heb, terwijl ik echt bezig was weer beter te worden.
Dat is toch gewoon normaal?
S-Meds schreef:
Dan lees je echt niet goed.
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:10
en iedereen mag een mening hebben hoor, maar het is echt niet altijd gepast of normaal om deze altijd maar te uiten
ik vind het anders heel ongepast om zo te reageren op eigen ervaringen van oa Oudebaas en Grobje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
S-Meds schreef:
15-12-2019 16:52
jammer dat WW weggejaagd is
Ze is niet weggejaagd, ze is weggegaan. En dat is jammer.
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:10
Het was inderdaad niet gepast om die discussie op dat topic te voeren. Kan hier prima en ging keurig netjes en respectvol.
Grobbekuiken_ schreef:
15-12-2019 17:11
En ik zeg iets over mijn eigen proces, over hoe ik het ervaren heb, terwijl ik echt bezig was weer beter te worden.
Dat is toch gewoon normaal?
ik vind het best, maar wat zou jij ervan vinden als je tijdens je ziekte op een forum schrijft dat je hoopt dat je het in 2020 van de kanker wint en dat je vervolgens over de tong gaat om dat de topic opener dat liever niet in haar topic heeft. En dat nick1 nick2 en nick3 haar daarop van harte bijvallen? Please.
S-Meds schreef:

JIj maakt er veel meer van dan het is. Het topic is niet van Solomio, zij maakt er alleen een opmerking over, dat de luchtigheid weg is nu een forummer heeft gezegd dat ze de kanker gaat aanvallen. Waarna 'het napraatgroepje' (waar in de ogen van mij en ik denk van vele anderen jij en WW allebei ook toe behoren) verschilt van mening over dingen zeggen als je moet vechten tegen kanker of je moet positief blijven.
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:09
het feit alleen al dat je om zoiets twee kampen of meningen moet vormen is al absurd en totaal gespeend van empathie

Hoezo? Er zijn ook mensen met kanker/kanker gehad die hier schrijven en er een mening over hebben.
rosanna08 schreef:
15-12-2019 17:12
ik vind het anders heel ongepast om zo te reageren op eigen ervaringen van oa Oudebaas en Grobje
precies ja, die hele discussie is belachelijk. daarom is ww weg. Jammer want ze was een leuke forummer
Ik kan me zowel in Meds vinden als in de anderen.
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:13
ik vind het best, maar wat zou jij ervan vinden als je tijdens je ziekte op een forum schrijft dat je hoopt dat je het in 2020 van de kanker wint en dat je vervolgens over de tong gaat om dat de topic opener dat liever niet in haar topic heeft. En dat nick1 nick2 en nick3 haar daarop van harte bijvallen? Please.

Solo is de TO niet hoor.
Marana schreef:
15-12-2019 17:15
JIj maakt er veel meer van dan het is. Het topic is niet van Solomio, zij maakt er alleen een opmerking over, dat de luchtigheid weg is nu een forummer heeft gezegd dat ze de kanker gaat aanvallen. Waarna 'het napraatgroepje' (waar in de ogen van mij en ik denk van vele anderen jij en WW allebei ook toe behoren) verschilt van mening over dingen zeggen als je moet vechten tegen kanker of je moet positief blijven.
ik heb er geen mening over, elke patient heeft zijn eigen proces en taal. ik heb er moeite mee dat je hier een discussie moet gaan voeren wat er wel of niet gezegd mag worden.
Star² schreef:
15-12-2019 17:16
Solo is de TO niet hoor.
whatever, ze was wel de eerste die het aanzwengelde
rosanna08 schreef:
15-12-2019 17:12

En dat ook. Er spraken hier gewoon ervaringsdeskundigen mee, het ging op een normale toon, en ik heb volgens mij niemand gelezen die riep dat die kanker-aanvallen-opmerking absoluut niet door een kankerpatiënt zelf gemaakt zou mogen worden.

De meesten denken er qua gepastheid in een topic vooral over als 'lastig om daarna weer iets luchtigs te posten, maar wel begrijpelijk dat het voor die forummer iets belangrijks is'.
S-Meds schreef:
15-12-2019 17:13
Dat laatste heb ik niet meegekregen want niet gelezen daar. Ben ik met je eens, dat was niet nodig nee.
Ik reageerde op wat er hier gebeurde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven