Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 31 december 2019 om 14:48
Kun je ook zelf doen natuurlijk.

dinsdag 31 december 2019 om 14:49
Wat mij betreft, zeer zeker niet.
Life is short. Eat dessert first.
nee hoor, ook dan zeg ik er geregeld iets van. En Roosje hiervan te beschuldigen, is wel heel apart
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 31 december 2019 om 14:52
Ik hoef geen laatste woord. Ik hou van een eerlijke discussie. Met argumenten. Steekhoudende argumenten. Geen lange tenen-werk waar dan vervolgens niemand een mening over mag hebben want dan moet je erover ophouden. Ik lees hier allerlei aannames, beschuldigingen die geen steek houden. En antwoord geven mag dan niet want dan grief je mensen.
Hou toch op joh.
dinsdag 31 december 2019 om 14:55
herfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 14:52Ik hoef geen laatste woord. Ik hou van een eerlijke discussie. Met argumenten. Steekhoudende argumenten. Geen lange tenen-werk waar dan vervolgens niemand een mening over mag hebben want dan moet je erover ophouden. Ik lees hier allerlei aannames, beschuldigingen die geen steek houden. En antwoord geven mag dan niet want dan grief je mensen.
Hou toch op joh.

Roomboterappeltaart.
https://m.youtube.com/watch?v=Os8o2JKsO0o
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Was niet aan Roosje gericht maar aan iedereen die hier op zijn achterste poten staat omdat er een keer wat gezegd wordt over een dik persoon.
Kom op zeg, het was een foto van een moddervet mens in een snackbar. Doe even rustig. Het is niet persoonlijk.
dinsdag 31 december 2019 om 14:56
een keer? Tuurlijk joh, wat jij wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 31 december 2019 om 14:58
Heerlijk filmpje, Nog even wachten tot mei

dinsdag 31 december 2019 om 14:58
Echt, wat heb jij een plank voor je kop. Ongelooflijk. En een hele nare houding/denkwijze over je medemensen. Bah.

dinsdag 31 december 2019 om 14:59
Natuurlijk niet. Als dat een foto van een slank persoon was geweest had rik vast niets gezegd over slablaadjes.

dinsdag 31 december 2019 om 15:01
Ik weet het, het is mijn stokpaardje (non pun)... maar ook 'dunne' mensen krijgen de onbeschofste dingen naar hun hoofd gegooid. Oordelen op uiterlijk is gewoon fout. Altijd.
En ja, iedereen 'denkt wel eens wat', maar dat hoef je niet uit te spreken of te schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 31 december 2019 om 15:03
Dan leer je dat maar te lusten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Nee. Ik haat het sowieso als mensen worden afgezeken om hoe ze eruit zien. Weet je hoe kut het voelt als mensen je uitschelden omdat je lelijk zou zijn?! Ik wel, jarenlang. En ik wil niemand dit kutgevoel geven.

Ja, dat is zo. En net zo goed not done.Oudblond schreef: ↑31-12-2019 15:01Ik weet het, het is mijn stokpaardje (non pun)... maar ook 'dunne' mensen krijgen de onbeschofste dingen naar hun hoofd gegooid. Oordelen op uiterlijk is gewoon fout. Altijd.
En ja, iedereen 'denkt wel eens wat', maar dat hoef je niet uit te spreken of te schrijven.
Maar dat mag je blijkbaar niet vinden.

dinsdag 31 december 2019 om 15:06
Nee niemand toch.Maar het punt is: dat werd niet gedaan.
Eigenlijk gaat het al pagina's lang over niks.
dinsdag 31 december 2019 om 15:06
Ik zie bij een roker zwarte longen.
Ook geen waardeoordeel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 31 december 2019 om 15:07
Maud*de*Braose schreef: ↑31-12-2019 15:03Ja, dat is zo. En net zo goed not done.
Maar dat mag je blijkbaar niet vinden.
Van wie niet?