Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2020 20:32
Toen Pakjesboot 12 naar Deventer moest maar verdwaalde in de mist was het vaartuig volgens meneer Aart vast terecht gekomen in Zuften. Dat is al jaaaaren geleden, we woonden toen nog niet eens in Zuften. Maar hier in huis wonen we allemaal nog steeds in Zuften.
Woonde ik maar Zuften. Of in Zwammerdam. Zag ik vandaag staan in een rouwadvertentie, maar ik wilde niet geloven dat die plaats echt bestond.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2020 20:06
Excuus aanvaard. Maar laat het niet nog een keer gebeuren :proud:
Dat gaat zeker nog een keer gebeuren. Goedgelovig als ik ben.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-01-2020 20:08
Voor de tweede keer in een uur iemand op tv die vanille uitspreekt als "vanielje." Ik overweeg er een topic over te openen.
Hahaha, Gerard Joling? Ik zei ook hardop ; vanieje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder zegt “fieje” ipv “file”.

Want ze is op Franse les geweest dus ze weet dat die uitspraak correct is 😂

Echt 😳
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
26-01-2020 09:52
Mijn schoonmoeder zegt “fieje” ipv “file”.

Want ze is op Franse les geweest dus ze weet dat die uitspraak correct is 😂

Echt 😳
Dan moet ze maar niet óók op Engelse les gaan, dat wordt voor iedereen dan heel verwarrend.
Sorry dat ik te laat ben, ik stond in de faajl
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
26-01-2020 10:04
Dan moet ze maar niet óók op Engelse les gaan, dat wordt voor iedereen dan heel verwarrend.
Moge God ons bijstaan in dat geval.
Al een account? Log dan hier in.
Mooi zondagtopic, zwanger van ex.
Ja, net als dat feestje voor een 16 jarige met zo'n opmerking over drinken in de OP.

Vivaredactiemateriaal. Maar wel leuk.
Jongens, ik ga mijn huis verliezen. Bij wie kan ik terecht met een halve dierentuin?
Luci_Morgenster schreef:
26-01-2020 11:20
Ja, net als dat feestje voor een 16 jarige met zo'n opmerking over drinken in de OP.

Vivaredactiemateriaal. Maar wel leuk.

En de vriendin die bij een vriend in bed slaapt.
Vorig jaar biseksueel en dit jaar lesbisch.
Vorig jaar had vriendin nog een mannelijke ex en nu heeft ze alleen maar dates gehad met mannen.

Als je dan een fantasieverhaal op het forum wil uitbraken dan zorg je op zijn minst dat er enige consistentie in dat verhaal zit denk ik dan.
Ik ben nog steeds opstandig. :hyper:

Geef me een ban omdat ik een paar vragen stel maar laat een viezerik 10 pagina’s vol gepost krijgen over een 8 jarige in een mini rokje met panty’s voordat je ingrijpt. :O :nut:

En vooral niet terug mailen.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
26-01-2020 12:17
Jongens, ik ga mijn huis verliezen. Bij wie kan ik terecht met een halve dierentuin?
Whut???!
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
26-01-2020 14:07
Whut???!
Hulp voor vriend topic
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:
25-01-2020 23:16
Hahaha, Gerard Joling? Ik zei ook hardop ; vanieje.
Ja! Ik kijk echt graag naar dat programma, maar hij is wel opvallend in zijn uitspraak.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
26-01-2020 14:07
Whut???!
Maud alludeert op het topic van Daantje over de gescheiden vriend die snel een mecenas moet vinden om hem en zijn katten te huisvesten en te onderhouden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
26-01-2020 12:17
Jongens, ik ga mijn huis verliezen. Bij wie kan ik terecht met een halve dierentuin?
In het Ouwehands is nog wel een kooi te huur.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
26-01-2020 14:14
Maud alludeert op het topic van Daantje over de gescheiden vriend die snel een mecenas moet vinden om hem en zijn katten te huisvesten en te onderhouden.
Ah zo :sarcastic:
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2020 19:41
En die domme mutsen ook, die er serieus op in gaan.
Excuseer dat ik de eerste was die de reactie plaatste: Ook geen truien?
Ok , ik ben dus een domme muts....
yette schreef:
26-01-2020 14:07
Whut???!

:hihi:
oudebaas schreef:
26-01-2020 14:18
In het Ouwehands is nog wel een kooi te huur.

Super, ik ga ze gelijk mailen. Zouden mijn katten dan ook mee mogen?
Wat een huilie die Daantje. Ze forumt hier al honderd jaar, dan zou ze toch inmiddels moeten weten dat men hier altijd aan het speculeren slaat en dat dat geen reden is om een topic te verwijderen.

Edit: ze moet gewoon vragen om verwijderen wegens privacy. Iedereen kan die man googlen, echt wat een dommigheid.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 18:39
22.59% gewijzigd
Moemoe64 schreef:
26-01-2020 14:40
Excuseer dat ik de eerste was die de reactie plaatste: Ook geen truien?
Ok , ik ben dus een domme muts....
Wat jij wil :D
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-01-2020 18:30
Wat een huilie die Daantje. Ze forumt hier al honderd jaar, dan zou ze toch inmiddels moeten weten dat men hier altijd aan het speculeren slaat en dat dat geen reden is om een topic te verwijderen.

Edit: ze moet gewoon vragen om verwijderen wegens privacy. Iedereen kan die man googlen, echt wat een dommigheid.
Dat laatste. Ik begrijp niet dat mensen nog steeds niet beseffen dat ze als TO van een topic over een 'kennis' als vanzelf veel te veel details vrijgeven. Het zal je 'kennis' maar zijn die je zooi op het web pleurt zonder dat je daar zelf enig invloed op hebt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-01-2020 19:14
Dat laatste. Ik begrijp niet dat mensen nog steeds niet beseffen dat ze als TO van een topic over een 'kennis' als vanzelf veel te veel details vrijgeven. Het zal je 'kennis' maar zijn die je zooi op het web pleurt zonder dat je daar zelf enig invloed op hebt.
En dan nog een grote bek tegen iedereen ook. Pfffff.
Lady*Voldemort schreef:
26-01-2020 18:30
Wat een huilie die Daantje. Ze forumt hier al honderd jaar, dan zou ze toch inmiddels moeten weten dat men hier altijd aan het speculeren slaat en dat dat geen reden is om een topic te verwijderen.

Edit: ze moet gewoon vragen om verwijderen wegens privacy. Iedereen kan die man googlen, echt wat een dommigheid.
Dat speculeren had ze prima kunnen voorkomen door te reageren en vragen te beantwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven