Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dana schreef:
23-02-2020 15:47
Afbeelding
Veel plezier! (Denk ik dan want bezit geen carnaval gen)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Reactie 3002, het topic kan dicht :)
Euh ik heb op de achtergrond het Jeugdjournaal opstaan en er wordt door een kind iemand geïnterviewd van carnavalsband De Snollebollekes. Alles moet ook maar kunnen tegenwoordig.
Alaafrojack.
Ik vind bollekes ook geen gepast woord voor het jeugdjournaal
-Shifty- schreef:
23-02-2020 19:28
Ik vind bollekes ook geen gepast woord voor het jeugdjournaal
Ik vind het racistisch want het doet me denken aan drugssmokkelaars en dat zijn bijna altijd buitenlanders.

Je had vroeger ook zo'n carnavalskraker 'Bollekes in me hol'.
Duh en dan had je een ban waar je niks van merkt :proud:

Hij werd gegeven toen ik allang sliep door het tijdsverschil. Toen ik wakker werd hadden we een reisdag over land, ter zee en in de lucht dus geen WiFi. Eenmaal hier zijn we gaan slempen en brassen, daarna dacht ik, even op het forum kijken en een half uur later was de ban voorbij 😂

Uiteraard onterecht. De reden was bizar.
Geen bijzonderheden
Zijn we ons hier zwaar je ban aan het aantrekken, ben je gewoon aan het slempen en brassen!
Ga weer slapen. Morgen nog een luie dag aan zwembad met wat shoppen in een shoppingmall, woensdag weer in het koude Nederland. Zo geen zin in.
Geen bijzonderheden
-Shifty- schreef:
23-02-2020 19:36
Zijn we ons hier zwaar je ban aan het aantrekken, ben je gewoon aan het slempen en brassen!
Natuurlijk moest ik even slempen en brassen . Dat doe je in deze stad. Morgen hou ik me redelijk koest want ik wil overmorgen wel fit to fly zijn. 🤪
Geen bijzonderheden
https://www.sanoma.nl/job-and-internshi ... -en-story/
Geen bijzonderheden
ik schrik van twee dingen
- waarom buit de viva onbetaalde stagiaires uit als men ook betaalde krachten in dienst kan nemen
- er komt een “optimalisatie” van het forum??? we zitten al drie jaar met een hernieuwd forum dat erger presteert dan alle voorgangers.

en ik zie een emailadres, zou dat de leidinggevende zijn?
yasmijn schreef:
23-02-2020 19:38
Ga weer slapen. Morgen nog een luie dag aan zwembad met wat shoppen in een shoppingmall, woensdag weer in het koude Nederland. Zo geen zin in.
Geniet er nog maar van Yas :sun:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:rofl:
Je herkent jezelf in:

Zelfstandig en initiatiefrijk;
Planning- en coördinatievermogen;
Ordelijk, nauwkeurig en punctueel;
Stressbestendig;
Proactieve, enthousiaste en sociale persoonlijkheid;
Geen negen-tot-vijfmentaliteit;
Ambitieuze en innovatieve teamspeler;
Affiniteit met print en online marketing;
Kan omgaan met deadlines;
Commercieel inzicht.

:cheer:
Ik had dat covid-19 topic niet moeten lezen. Nu ben ik bang.
...
Anárion schreef:
23-02-2020 20:05
Ik had dat covid-19 topic niet moeten lezen. Nu ben ik bang.
Even gelezen maar er staat toch niets engs in dat topic?

Ik kom er alleen wel weer achter dat er diep in mij een doomsday prepper schuilt :proud:
Th∅rdis schreef:
23-02-2020 20:14

Ik kom er alleen wel weer achter dat er diep in mij een doomsday prepper schuilt :proud:
Er staat voor +/- een jaar voorraad in je kelder?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Th∅rdis schreef:

Haha jij bent aan het inslaan?
I like being a mess. It's who I am.
We zijn vol toch?!
AeonOfWinter schreef:
23-02-2020 20:15
Er staat voor +/- een jaar voorraad in je kelder?
Nee, want ik hou hem onder controle. Maar ik zou idd na het lezen van zo’n topic of berichten over naderende rampen het liefst een kelder graven en die volstouwen met voedsel en zaden voor een moestuin en een waterfilter en een vluchttas en ondertussen even leren hoe ik een kip moet slachten enzo :P

Tot nu toe ben ik te ongeorganiseerd voor dat soort shizzle en heb ik besloten dat ik bij een eventuele zombieapocalypse een roséetje en een zelfmoordpil wil. Overleven lijkt me niks aan bij rampen :P
Holy shit slavernij is toch verboden? Klinkt als een pittige stage en dan 5 maanden 5 dagen in de week voor niks? Of krijg je nog een doekje voor het bloeden nadat ze je zonder glijmiddel hebben uitgewoond....
Cateautje schreef:
23-02-2020 18:16
:O
:lol:
Th∅rdis schreef:

Nou, dat dus. Ik lees daar mensen die al noodvoorraden en medicijnen aan het inslaan zijn, omdat het al zo goed als zeker is dat Nederland straks stilligt. Ik raak niet snel in paniek, maar als ik daar lees..poeh
...
Het-groepje schreef:
23-02-2020 20:34
:lol:
:lmao:
Eggo schreef:
23-02-2020 20:24
Holy shit slavernij is toch verboden? Klinkt als een pittige stage en dan 5 maanden 5 dagen in de week voor niks? Of krijg je nog een doekje voor het bloeden nadat ze je zonder glijmiddel hebben uitgewoond....
Abonnement op Viva, als dank.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven