Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 28 januari 2020 om 11:53
Omdat mijn bubble zich daar nu eenmaal afspeelde.PoesinBoots schreef: ↑28-01-2020 11:46Ja dat is Amsterdam hé.
In het Oost'n deden ze dat niet.
Hoezo moet Amsterdam vermeld worden?
In mijn (late) tienerjaren waren er ook seksfeestjes. Een stapvriendin van mij bedacht al van te voren waar ze 'ging liggen' en wie er wel en wie er niet mochten bij/met haar.
Ik was gelukkig te preuts om te gaan.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

dinsdag 28 januari 2020 om 11:56
Leuk, voor jezelf willen beginnen. Vooral als je geen geld hebt om iets uit te besteden. Mijn hoofd loopt om van domeinnamen, tariefberekeningen, belastingen, netwerken, acquisitie etc. etc. Oh....en het heilige SEO natuurlijk. Gelukkig vanmiddag een workshop buiten de deur met leuke deelnemers. Even weg achter de computer.
dinsdag 28 januari 2020 om 11:58
Succes in elk geval!Maud*de*Braose schreef: ↑28-01-2020 11:56Leuk, voor jezelf willen beginnen. Vooral als je geen geld hebt om iets uit te besteden. Mijn hoofd loopt om van domeinnamen, tariefberekeningen, belastingen, netwerken, acquisitie etc. etc. Oh....en het heilige SEO natuurlijk. Gelukkig vanmiddag een workshop buiten de deur met leuke deelnemers. Even weg achter de computer.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

dinsdag 28 januari 2020 om 12:03
Ik wist ook niet dat je ging huilen.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

dinsdag 28 januari 2020 om 12:06
Hou op schei uit. Ik heb het ooit allemaal gedaan maar toen voortijdig gestopt en ik denk dat ik het nu weer ga doenMaud*de*Braose schreef: ↑28-01-2020 11:56Leuk, voor jezelf willen beginnen. Vooral als je geen geld hebt om iets uit te besteden. Mijn hoofd loopt om van domeinnamen, tariefberekeningen, belastingen, netwerken, acquisitie etc. etc. Oh....en het heilige SEO natuurlijk. Gelukkig vanmiddag een workshop buiten de deur met leuke deelnemers. Even weg achter de computer.

dinsdag 28 januari 2020 om 12:07

dinsdag 28 januari 2020 om 14:16
Ik vind het ook twijfelachtig. Eerst ging het nog wel, maar zijn ‘ontwikkeling’ en ‘verandering van inzicht’ gaat nu te snel. Het zou in dit geval geloofwaardiger zijn als hij het grappig blijft vinden en niet snapt wat hij fout heeft gedaan.PoesinBoots schreef: ↑28-01-2020 11:43Dit.
En ik geloof ook absoluut het verhaal niet. Hij kan heus vroeger dat meegemaakt hebben (of het graag hebben willen meemaken en er vaak over gedroomd hebben)
Maar dat deel dat hij het aan schoonvader vertelt en niet snapt dat dat een tikkie vreemd is + het zo expliciet opschrijven allemaal = gewoon een fappert.
Daarom vond ik (en mij nog meer) dat het op de sekspijler hoort.
dinsdag 28 januari 2020 om 14:26
Ik vrees dat hij dit al 10 jaar van zijn vriendin hoort en nu opeens zo in paniek is dat hij het verpest heeft, dat het kwartje valt.Wilhetnietweten schreef: ↑28-01-2020 14:16Ik vind het ook twijfelachtig. Eerst ging het nog wel, maar zijn ‘ontwikkeling’ en ‘verandering van inzicht’ gaat nu te snel. Het zou in dit geval geloofwaardiger zijn als hij het grappig blijft vinden en niet snapt wat hij fout heeft gedaan.
Natuurlijk zijn er zulke mannen en er zullen er ook vast zijn die ooit beginnen na te denken.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 januari 2020 om 15:36
Vast wel, maar nu lijkt het wel of het komt door de meningen op het Vivaforum. Met alle respect, maar als hij als man zo snel draait, streelt dat natuurlijk ego’s, maar is het toch op zijn minst twijfelachtig.doornroosje9 schreef: ↑28-01-2020 14:26Ik vrees dat hij dit al 10 jaar van zijn vriendin hoort en nu opeens zo in paniek is dat hij het verpest heeft, dat het kwartje valt.
Natuurlijk zijn er zulke mannen en er zullen er ook vast zijn die ooit beginnen na te denken.

dinsdag 28 januari 2020 om 16:08
Willem trollt nooit.PoesinBoots schreef: ↑28-01-2020 14:53Hmmm prostaatmassage
Van Willem en het is géén troltopic. Uhuh.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
dinsdag 28 januari 2020 om 16:37
Het is weer druk op het modtopic met allerlei prøtse blauwkousen diverse dames die die vieze, vunzige sekspijler geblokkeerd willen hebben. Ze zouden eens iets tegenkomen over een prostaatmassage, een minnaar of beffen!
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

dinsdag 28 januari 2020 om 16:38

dinsdag 28 januari 2020 om 16:56
Sekspijler laten blokkeren, prima. Maar gaan klagen omdat iemand iets qua seks beschrijft op de relatiepijler en vragen of dat wéggehaald kan worden gaat wel ver. Kom zeg. Dan lees je het toch niet?PoesinBoots schreef: ↑28-01-2020 16:52Nou en? Als iemand er geen trek aan heeft is dat toch prima?
Heeft wat mij betreft 0,0 met preuts te maken maar met desinteresse. Dat geleuter over seks vind ik
Seks moet je (ik) gewoon doen en niet hele fora over volschrijven.

dinsdag 28 januari 2020 om 17:00
Ja die slaat nogal door.
Maar ik reageerde meer op OB die aanneemt dat wie de sekspijler laat verbergen een preutse blauwkous is.
Ik heb bv de zwangerpijler laten verbergen, volledig niet interessant voor mij en daardoor komen ze ook niet in de actieve lijst en is er meer ruimte voor mogelijk wel interessante topics.