Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 februari 2020 om 13:28
PoesinBoots schreef: ↑27-02-2020 13:27Toen er nog maar 6 forumleden waren, die tijd.
En dan nóg weet je de namen niet meer?
![]()

Maar wel inderdaad een meet met bijna het halve forum volgens mij

En toen verbaasde ik me er al over, wat mensen allemaal onthielden van/over anderen.
Later is nu

donderdag 27 februari 2020 om 17:48
Zullen we forumharakiri plegen? Wie doet mee?

donderdag 27 februari 2020 om 17:57
We zouden ook allemaal terug kunnen komen als elkaar! Ben je weer een paar weken zoet met speurneuzen. Grappig als jij dan opeens back to the fifties denkbeelden loopt te spuien op Actueel, of Meds ergens loopt te janken dat haar snolmeet al 30 minuten niet geappt heeft.Lady*Voldemort schreef: ↑27-02-2020 17:53Dat heb ik al vaker geprobeerd, maar ik heb geen ruggengraat
Maar eensch hoor, er is geen reet meer aan hier.
donderdag 27 februari 2020 om 17:58
De eerste en ook enige meet waar ik geweest ben was bij VeryCherry thuis met o.a. Prada,Minny,Rosanna,en MyleneValerie de rest van de namen herinner ik me niet meer.PoesinBoots schreef: ↑27-02-2020 13:27Toen er nog maar 6 forumleden waren, die tijd.
En dan nóg weet je de namen niet meer?
![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 27 februari 2020 om 18:29
dat was ook mijn eerste vivagerelateerde meet, erg leuk! Marels was daar ook bij en Itsie.Rosabella1 schreef: ↑27-02-2020 17:58De eerste en ook enige meet waar ik geweest ben was bij VeryCherry thuis met o.a. Prada,Minny,Rosanna,en MyleneValerie de rest van de namen herinner ik me niet meer.
Daarna zijn er nog vele meetings gevolgd in veel verschillende samenstellingen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 27 februari 2020 om 18:31
O ja Marels en Itsie inderdaad daar kon ik even niet opkomen. O ja en AgentL ook nog.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 27 februari 2020 om 18:35
nope, Age was er nietRosabella1 schreef: ↑27-02-2020 18:31O ja Marels en Itsie inderdaad daar kon ik even niet opkomen. O ja en AgentL ook nog.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

donderdag 27 februari 2020 om 18:36
Ja, dat vind ik dan wel weer heel leukMurrmurr schreef: ↑27-02-2020 17:57We zouden ook allemaal terug kunnen komen als elkaar! Ben je weer een paar weken zoet met speurneuzen. Grappig als jij dan opeens back to the fifties denkbeelden loopt te spuien op Actueel, of Meds ergens loopt te janken dat haar snolmeet al 30 minuten niet geappt heeft.

donderdag 27 februari 2020 om 18:40
O echt? Jij hebt echt een beter geheugen dan ik..
Het zal de beginnende overgang wel zijn waar ik nogal last van heb.

donderdag 27 februari 2020 om 18:51
Ja, ik ook. Ik zit me echt te bedenken wie ik wil zijn.

donderdag 27 februari 2020 om 18:56
NIET ZEGGEN