Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 4 maart 2020 om 08:40
Heb je nu weer aan de wiet gezeten?

woensdag 4 maart 2020 om 09:34

woensdag 4 maart 2020 om 11:15
Ik zie je over een uurtje wel weer terug, als je daar een perma hebt.Betty_Slocombe schreef: ↑04-03-2020 11:12Ik ben echt ernstig teleurgesteld in jullie. Ik ga naar babybrabbels.

woensdag 4 maart 2020 om 11:29
Lady*Voldemort schreef: ↑04-03-2020 11:15Ik zie je over een uurtje wel weer terug, als je daar een perma hebt.

woensdag 4 maart 2020 om 11:30
Lady*Voldemort schreef: ↑04-03-2020 11:15Ik zie je over een uurtje wel weer terug, als je daar een perma hebt.

woensdag 4 maart 2020 om 11:33
Ik heb het liefst een flinke voorraad hamstertopics, want straks zijn ze nergens meer te vinden.Lady*Voldemort schreef: ↑04-03-2020 11:31Gelukkig, er is nog een hamstertopic geopend. Je kunt nooit genoeg hamstertopics hebben zeg ik altijd maar.
Hahahaha

woensdag 4 maart 2020 om 11:34
Lady*Voldemort schreef: ↑04-03-2020 11:31Gelukkig, er is nog een hamstertopic geopend. Je kunt nooit genoeg hamstertopics hebben zeg ik altijd maar.
Vooral als het eigenlijk over run op toiletpapier gaat IN Australie gaat maar dat niet in de OP zet.
Rare boel.
Jeetje. Nog een nieuwere.

woensdag 4 maart 2020 om 11:35
Betty_Slocombe schreef: ↑04-03-2020 11:33Het gaat daar alleen maar over zwanger worden, dat valt me een beetje tegen.
Dan neem je gewoon toch nog een baby? Wel een beetje proberen mee te doen hoor, anders kom je er nooit tussen.

woensdag 4 maart 2020 om 11:43
Betty_Slocombe schreef: ↑04-03-2020 11:41Ik vond de babytijd niet zo leuk. Maar ja, dat is wel weer stof voor veel nieuwe topics natuurlijk.
Ik las het net, dat wist ik niet, anders had ik die opmerking hier niet gemaakt, excuus.

woensdag 4 maart 2020 om 14:46
https://www.youtube.com/watch?v=7P5ODZil9YcBetty_Slocombe schreef: ↑04-03-2020 11:12Ik ben echt ernstig teleurgesteld in jullie. Ik ga naar babybrabbels.
Zo beter?

woensdag 4 maart 2020 om 14:48
Veel beter.
Later als ik groot ben word ik regisseur en mijn eerste film start met een ellendige martelscene met "Ein Festival der Liebe" op de achtergrond.

woensdag 4 maart 2020 om 15:12
Bel iemand om wc papier voor je kopen en het voor je deur neer te zetten als je het niet vertrouwd om de deur te openen. Doe een mondkapje op als je het naar binnen haalt. Of gebruik kranten en/of reclame folders, belastingppapieren, verkeersboetes...
woensdag 4 maart 2020 om 16:11
https://speld.nl/2020/03/04/wanneer-krijg-jij-corona/

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 4 maart 2020 om 18:13
Kolere.
Het nieuwe coronatopic (deel 4 for god sake) is nog geen half uur oud en de Duitsers zijn al door het slijk gehaald omdat ze het lef hebben gehad om zomaar carnaval te komen vieren in Limbabwe, en de studenten hebben het ook al gedaan omdat die nou eenmaal ongeneeslijke viezeriken zijn.
Manmanman.
Het nieuwe coronatopic (deel 4 for god sake) is nog geen half uur oud en de Duitsers zijn al door het slijk gehaald omdat ze het lef hebben gehad om zomaar carnaval te komen vieren in Limbabwe, en de studenten hebben het ook al gedaan omdat die nou eenmaal ongeneeslijke viezeriken zijn.
Manmanman.