Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 10 maart 2020 om 16:21
Ja, samen met dat goedkeuren van de eerste posts

Ik zie hier op dit moment zeker 4 permabannelingen rondwalsen.
dinsdag 10 maart 2020 om 16:40
In welk topic is een opmerking gemaakt over dat programma waarbij Martijn en zijn een team een huis voor iemand kopen? Ik zit het nu te kijken maar het zijn West-Friezen. Ze rijden nu door mijn dorp. Daar gaan die zeikerds toch niet wonen???? Ik zal anders een voorraad molotov cocktails aanleggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 10 maart 2020 om 16:42
entertainment/kopen-zonder-kijken-2020/ ... ges/458621viva-amber schreef: ↑10-03-2020 16:40In welk topic is een opmerking gemaakt over dat programma waarbij Martijn en zijn een team een huis voor iemand kopen? Ik zit het nu te kijken maar het zijn West-Friezen. Ze rijden nu door mijn dorp. Daar gaan die zeikerds toch niet wonen???? Ik zal anders een voorraad molotov cocktails aanleggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 10 maart 2020 om 17:18
Ik vind trollen altijd overduidelijk Deze, ik heb echt het idee dat deze dame een psychose kreeg. Eerst nog "normaal" maar overdreven en dan langzaam hele waanideeen. Ik schreef het ergens maar ik vind eigenlijk dat in zo'n geval de mods of wie dan ook de gggd of wijkagent moet seinen. Je ip is vrij nauwkeurig namelijk. daar kun je prima aan zien in welke wijk bv.doornroosje9 schreef: ↑10-03-2020 09:32Ik schreef dit omdat ze een ontzettend nare opmerking maakte tegen een andere forummers.
Ik weet niet of ze echt is. Het kan natuurlijk, dus heb ik proberen uit te leggen dat ik een gewone Belg ben, die niets te maken heeft met virussen of samenzwererende overheden. Maar er drong niets door. Totaal weg van de realiteit. Of een trol.
Hoop dat die man en kind echt zijn en dat man niet halfslaperig naar het werk is en kind met moe alleen zit , hoop dat hij het wel signaleert dan.
dinsdag 10 maart 2020 om 17:18

dinsdag 10 maart 2020 om 17:22

dinsdag 10 maart 2020 om 17:25
dinsdag 10 maart 2020 om 17:41
Dat hoop ik ook, maar dat kan toch ook niet anders? Als ze echt in een psychose zit, merkt hij dat vast wel.strings-attached schreef: ↑10-03-2020 17:18Ik vind trollen altijd overduidelijk Deze, ik heb echt het idee dat deze dame een psychose kreeg. Eerst nog "normaal" maar overdreven en dan langzaam hele waanideeen. Ik schreef het ergens maar ik vind eigenlijk dat in zo'n geval de mods of wie dan ook de gggd of wijkagent moet seinen. Je ip is vrij nauwkeurig namelijk. daar kun je prima aan zien in welke wijk bv.
Hoop dat die man en kind echt zijn en dat man niet halfslaperig naar het werk is en kind met moe alleen zit , hoop dat hij het wel signaleert dan.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 10 maart 2020 om 20:48
Jammer dat ik die gemist hebRikM schreef: ↑10-03-2020 16:04De trol is alweer terug.
psyche/psychose-door-corona/list_messages/458886

.

dinsdag 10 maart 2020 om 21:02
dinsdag 10 maart 2020 om 21:11