Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 maart 2020 om 01:03
Lijkt mij dezelfde trol, zou het proberen los te laten als ik jou was. Die persoon is hoe dan ook niet lekker.doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 00:56Zo, wie is yaninevera? Kreeg blijkbaar vanavond een PB over dat ik de oorzaak van het virus zou zijn en hoe ik dat gedaan heb.
Kan iemand hem of haar vinden hier of is het weer dezelfde trol?
woensdag 11 maart 2020 om 01:07
Dacht ik wel hoor, maar wilde even zeker zijn. Je hebt gelijk.
Wel duidelijk dat dit een trol is, wat ik wel een fijner idee vind dan dat ze echt was.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 maart 2020 om 01:13
Ja, ik eigenlijk ook wel.doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 01:07Dacht ik wel hoor, maar wilde even zeker zijn. Je hebt gelijk.
Wel duidelijk dat dit een trol is, wat ik wel een fijner idee vind dan dat ze echt was.

woensdag 11 maart 2020 om 07:51
doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 01:07Dacht ik wel hoor, maar wilde even zeker zijn. Je hebt gelijk.
En corona is duidelijk niet eens haar grootste probleem

woensdag 11 maart 2020 om 08:32
Wat een gek. Hopelijk laat je je door haar niet rot voelen.doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 00:56Zo, wie is yaninevera? Kreeg blijkbaar vanavond een PB over dat ik de oorzaak van het virus zou zijn en hoe ik dat gedaan heb.

woensdag 11 maart 2020 om 08:45
Wat een mafklapper!doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 00:56Zo, wie is yaninevera? Kreeg blijkbaar vanavond een PB over dat ik de oorzaak van het virus zou zijn en hoe ik dat gedaan heb.

woensdag 11 maart 2020 om 08:58
Knetter.doornroosje9 schreef: ↑11-03-2020 00:56Zo, wie is yaninevera? Kreeg blijkbaar vanavond een PB over dat ik de oorzaak van het virus zou zijn en hoe ik dat gedaan heb.

woensdag 11 maart 2020 om 09:26
Okay let's get real. Weet je wat heel kut is van whatsapp? Als je dingen intypt dan wordt bij mij vaak automatisch een spatie ingelast tussen twee delen van een woord waar die helemaal niet hoort in het Nederlands! Zodat je dan net zo'n debiel lijkt die overal extra spaties in doet, en dan moet je weer extra moeite gaan doen om ze weg te halen want ja, niet goed voor je reputatie. En als je het niet doet ga je wennen aan deze nieuwe trend en word je gebrainwashed en voor je het weet weet je niet meer beter, vervreemding! Of is het dat 'ie dan denkt dat je Engels schrijft? Ennieweekes ik wil dit aankaarten want als iedereen dit heeft gaat de Nederlandse taal eraan en er wordt al zoveel van onze cultuur afgepakt en het is nu ook al " Rijks Museum" en we worden afgeleid van dit soort reele problemen door al die coronopropaganda!!!!

woensdag 11 maart 2020 om 09:34
My thoughts exactly.Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 09:26Okay let's get real. Weet je wat heel kut is van whatsapp? Als je dingen intypt dan wordt bij mij vaak automatisch een spatie ingelast tussen twee delen van een woord waar die helemaal niet hoort in het Nederlands! Zodat je dan net zo'n debiel lijkt die overal extra spaties in doet, en dan moet je weer extra moeite gaan doen om ze weg te halen want ja, niet goed voor je reputatie. En als je het niet doet ga je wennen aan deze nieuwe trend en word je gebrainwashed en voor je het weet weet je niet meer beter, vervreemding! Of is het dat 'ie dan denkt dat je Engels schrijft? Ennieweekes ik wil dit aankaarten want als iedereen dit heeft gaat de Nederlandse taal eraan en er wordt al zoveel van onze cultuur afgepakt en het is nu ook al " Rijks Museum" en we worden afgeleid van dit soort reele problemen door al die coronopropaganda!!!!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 11 maart 2020 om 09:37
Hear hear!Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 09:26Okay let's get real. Weet je wat heel kut is van whatsapp? Als je dingen intypt dan wordt bij mij vaak automatisch een spatie ingelast tussen twee delen van een woord waar die helemaal niet hoort in het Nederlands! Zodat je dan net zo'n debiel lijkt die overal extra spaties in doet, en dan moet je weer extra moeite gaan doen om ze weg te halen want ja, niet goed voor je reputatie. En als je het niet doet ga je wennen aan deze nieuwe trend en word je gebrainwashed en voor je het weet weet je niet meer beter, vervreemding! Of is het dat 'ie dan denkt dat je Engels schrijft? Ennieweekes ik wil dit aankaarten want als iedereen dit heeft gaat de Nederlandse taal eraan en er wordt al zoveel van onze cultuur afgepakt en het is nu ook al " Rijks Museum" en we worden afgeleid van dit soort reele problemen door al die coronopropaganda!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 11 maart 2020 om 09:40
GebrainwashtMurrmurr schreef: ↑11-03-2020 09:26Okay let's get real. Weet je wat heel kut is van whatsapp? Als je dingen intypt dan wordt bij mij vaak automatisch een spatie ingelast tussen twee delen van een woord waar die helemaal niet hoort in het Nederlands! Zodat je dan net zo'n debiel lijkt die overal extra spaties in doet, en dan moet je weer extra moeite gaan doen om ze weg te halen want ja, niet goed voor je reputatie. En als je het niet doet ga je wennen aan deze nieuwe trend en word je gebrainwashed en voor je het weet weet je niet meer beter, vervreemding! Of is het dat 'ie dan denkt dat je Engels schrijft? Ennieweekes ik wil dit aankaarten want als iedereen dit heeft gaat de Nederlandse taal eraan en er wordt al zoveel van onze cultuur afgepakt en het is nu ook al " Rijks Museum" en we worden afgeleid van dit soort reele problemen door al die coronopropaganda!!!!
Reële
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 11 maart 2020 om 10:04