Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Rozentuin heeft een perma i.v.m. trollen/provoceren.

Maar stel nou hè, dat ze echt zo van het padje is..... is het dan nog trollen/provoceren?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat mij betreft wel. Ga lekker naar de huisarts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
10-03-2020 06:58

Maar stel nou hè, dat ze echt zo van het padje is..... is het dan nog trollen/provoceren?
Helemaal van het padje!
Congres afgelast dus drie weken Amerika zullen wel niet door kunnen gaan, andere steden zelf betaald maar Airbnb en airlines geven geen geld terug, dure grap. Laatst ook al heel weekend Berlijn voor een concert dat niet doorging, deze toestand kost me veel geld

Op mijn werk is bekend gemaakt dat iedereen thuis moet blijven behalve voor colleges.
Solomio schreef:

Lijkt me niet, trollen vind ik iets wat je bewust doet, provoceren ook. Maar voor mods is dat verschil vaak nauwelijks vast te stellen denk ik.
Murrmurr schreef:
10-03-2020 07:09
Congres afgelast dus drie weken Amerika zullen wel niet door kunnen gaan, andere steden zelf betaald maar Airbnb en airlines geven geen geld terug, dure grap. Laatst ook al heel weekend Berlijn voor een concert dat niet doorging, deze toestand kost me veel geld

Op mijn werk is bekend gemaakt dat iedereen thuis moet blijven behalve voor colleges.

Dat is balen zeg.
Bij mij was ook al een beurs afgelast. Over twee weken ga ik nog naar een andere. Ben benieuwd of die wel doorgaat.
Solomio schreef:

Nee.
In dat geval zou ze zelfs kunnen overwegen om een of meer forummers te betrekken bij haar signaleringsplan. Maar ik ga ervan uit dat ze inderdaad een gezin heeft en dat dat soort plannen niet nodig zijn. Er zal vandaag vast iemand zien dat ze de realiteit kwijt is en hulp inschakelen.
Bezoektijden in het ziekenhuis waar mijn moeder ligt zijn flink aangescherpt. Nog maar twee uurtjes op een bepaalde tijd mag men nog komen met max 2 personen. Ben benieuwd of er dadelijk helemaal geen bezoek meer mag komen.
Ook iemand die al langer forumt kan opeens bedenken dat ie geen zin meer heeft en ipv een anonimisatie aan te vragen gewoon een ban gaan halen. Lekker even los gaan en klaar.

Of ze is echt knetter. Dat kan ook
Of allebei.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Th∅rdis schreef:
10-03-2020 08:24
Ook iemand die al langer forumt kan opeens bedenken dat ie geen zin meer heeft en ipv een anonimisatie aan te vragen gewoon een ban gaan halen. Lekker even los gaan en klaar.

Of ze is echt knetter. Dat kan ook

Er zijn er geregeld die eerst normaal posten en dan ineens losgaan, is me al wel vaker opgevallen. Dat zijn mensen met meerdere nicks, denk ik.

Rozentuin was een trol lijkt mij
Elfje* schreef:
10-03-2020 08:01
Bezoektijden in het ziekenhuis waar mijn moeder ligt zijn flink aangescherpt. Nog maar twee uurtjes op een bepaalde tijd mag men nog komen met max 2 personen. Ben benieuwd of er dadelijk helemaal geen bezoek meer mag komen.
Ik vind die maatregel nog wel meevallen. Kom veel te vaak op de volwassenafdeling met tia's en daar is de bezoekregel sowieso dat er maximaal twee personen mogen komen en er is twee keer bezoekuur. Maar misschien geldt dat niet voor andere afdelingen? Over het algemeen houdt men zich trouwens wel aan die tijden, maar niet aan de aantallen.
Merys schreef:
10-03-2020 08:27
Er zijn er geregeld die eerst normaal posten en dan ineens losgaan, is me al wel vaker opgevallen. Dat zijn mensen met meerdere nicks, denk ik.

Rozentuin was een trol lijkt mij

Ja duidelijk. Ze kwam in wildvreemde topics paniek zaaien. Iemand die gaat scheiden moest van haar eerst een corona-omgangsregeling treffen.

Tuurlijk meid, ik zie dat het voor jou te laat is, maar we nemen je advies mee hoor.
Doornroosje, wat een gek had je op je nek zitten! Nog wel lekker geslapen? Was een latertje...

:hug:
Ik vond dat je heel goed reageerde, Doornroosje. Was niet tof :hug:
Solomio schreef:
10-03-2020 06:38
Roos!!!!!!!!!!!!!

Ik wilde je hrs-en, maar de topics zijn gesloten.
Ik schreef dit omdat ze een ontzettend nare opmerking maakte tegen een andere forummers.

Ik weet niet of ze echt is. Het kan natuurlijk, dus heb ik proberen uit te leggen dat ik een gewone Belg ben, die niets te maken heeft met virussen of samenzwererende overheden. Maar er drong niets door. Totaal weg van de realiteit. Of een trol.
Life is short. Eat dessert first.
Elfje* schreef:
10-03-2020 08:01
Goed dat ze alvast voorzorgsmaatregels nemen!
Marana schreef:
10-03-2020 08:50
Doornroosje, wat een gek had je op je nek zitten! Nog wel lekker geslapen? Was een latertje...

Ja joh! Ik vind het oprecht sneu hoor, maar lig er echt niet wakker van. Die opmerking tegen die andere forummer vond ik echt heel erg. En daar deed ze nog vrij normaal. Ze schreef samenhangend, dus ik neig naar trol
Ik volg geen Corona-topics, vooral vanwege paniekers, dus ik heb die opmerking tegen een ander gemist, zag alleen die 2 topics tegen jou vanmorgen vroeg. Naar dat iemand zo aan het trollen was.
Marana schreef:
10-03-2020 08:50

Ook een beetje haar eigen schuld, want ze stuurt haar hrs om middernacht naar bed, zodat ze nog wat alleen-tijd heeft.
Altijd mensen die daar misbruik van maken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pff, ik snap dat ge-"zielige roosje" niet. Die rozentuin was nou eindelijk iemand die recht voor zijn raap durfde te vertellen wat een pestkop Doornroosje is. Zo jammer dat jullie dat niet zien.
Ik ben nog nooit slachtoffer geweest van haar scherpe opmerkingen (en heb vanochtend ook weer genoeg geslijmd om dat voorlopig te voorkomen denk ik). Sorry Maudje, jammer voor je dat jij het opvangt voor ons :hug:
Marana schreef:
10-03-2020 10:05
Ik ben nog nooit slachtoffer geweest van haar scherpe opmerkingen (en heb vanochtend ook weer genoeg geslijmd om dat voorlopig te voorkomen denk ik). Sorry Maudje, jammer voor je dat jij het opvangt voor ons :hug:
Nee, ik niet hoor. Ik weet waar haar huis woont, dus bij mij doet ze zoiets niet. Maar wel tegen anderen, ik zie dat keer op keer. :purple:
Maud*de*Braose schreef:
10-03-2020 10:02
Pff, ik snap dat ge-"zielige roosje" niet. Die rozentuin was nou eindelijk iemand die recht voor zijn raap durfde te vertellen wat een pestkop Doornroosje is. Zo jammer dat jullie dat niet zien.
Ja joh, maar je ziet wat ervan komt als iemand dat aan de kaak durft te stellen: permaban. Dus voorlopig sta je hartstikke alleen in je opvatting :P
Griebus67 schreef:
10-03-2020 10:07
Ja joh, maar je ziet wat ervan komt als iemand dat aan de kaak durft te stellen: permaban. Dus voorlopig sta je hartstikke alleen in je opvatting :P
Oh Shit. Daar had ik even niet aan gedacht. Als ik een perma krijg.........het was leuk om jullie gekend te hebben. :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven