Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:13
Ik zit juist te hopen dat manlief thuis moet werken

Zal wel niet want hij zit in het coronacrisisteam en is teringdruk. Of moeten we nu coronadruk zeggen.
Maar met te weinig ruimte is dat niet grappig nee.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:21
Ik dacht ‘ik kort het even in, dat leest fijner’

vrijdag 13 maart 2020 om 17:23

vrijdag 13 maart 2020 om 17:26
Nee, dat at ik vroeger ook zo. Ik vind met yoghurt wel lekkerder.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:23Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?

vrijdag 13 maart 2020 om 17:27
Belgen zijn bij ons raar. Muesli met melk niet per sedoornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:23Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?
vrijdag 13 maart 2020 om 17:28
Jij koopt waarschijnlijk houdbare melk roosje. Ik denk dat het over melk uit de koeling gaat (is trouwens veel lekkerder).doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:06Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?
*Ook in pannenkoeken, pudding e.d.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 13 maart 2020 om 17:30
Ja, geen melk op mijn Muesli.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:23Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?
Maar dingen als brinta en havermoutpap wel met melk.

En wij drinken het ook gewoon

vrijdag 13 maart 2020 om 17:32
Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:33
yuk!doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:32Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 13 maart 2020 om 17:33
Ik hoorde op radio Brussel dat er bij een supermarkt ruzie was tussen klanten, een had niets en de ander de zes laatste producten. Politie erbij.
En dat passagiers bij bussen achterin moeten instappen om de chauffeur te ontzien.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:34

vrijdag 13 maart 2020 om 17:37
Ja, in Brussel, Aalst en Oostende heeft de politie moeten ingrijpen blijkbaar. Het lijkt erop dat mensen inderdaad niet kunnen lezen en dachten dat de supermarkten in het weekend ook dicht zouden zijn. Echt...

vrijdag 13 maart 2020 om 17:43
Maatregelen daar gaan een stuk verder dan hier. Inderdaad alle winkels behalve supers het hele weekend dicht. Apotheken zijn sowieso niet open dan. En Belgen die niet uit eten kunnen, niet 'op café kunnen' en niet naar de 'frituur'... Ik heb mopperpot schoonvader net uit laten klagen en hem toen verteld dat wij ook niet komen

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 13 maart 2020 om 17:46
vrijdag 13 maart 2020 om 17:56
Natuurlijk! Apothekers en voedingswinkels (allemaal) blijven open.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 13 maart 2020 om 18:00
Muesli is altijd raar!!! Slik je de melk of yoghurt door, zit al die prut nog in je mond!!doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:23Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?