Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 17:06
Mijn man zit in de weg
Ik zit juist te hopen dat manlief thuis moet werken :P
Zal wel niet want hij zit in het coronacrisisteam en is teringdruk. Of moeten we nu coronadruk zeggen.

Maar met te weinig ruimte is dat niet grappig nee.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 17:13
Ik zit juist te hopen dat manlief thuis moet werken :P
Zal wel niet want hij zit in het coronacrisisteam en is teringdruk. Of moeten we nu coronadruk zeggen.

Maar met te weinig ruimte is dat niet grappig nee.
Die klootkwoot :rofl:
Ik werk gewoon aan de eettafel.
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 17:18
Die klootkwoot :rofl:
Ik dacht ‘ik kort het even in, dat leest fijner’ :P
broekrok schreef:
13-03-2020 17:09
Ik vind dat echt heel raar want zoooooooo verschrikkelijk niet te drinken die houdbare melk ;-D
Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?
Life is short. Eat dessert first.
Hier gelukkig aparte kamers om in te werken.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 17:10
:rofl:
Ja echt, wat nou 'nuchtere uit de klei getrokken boeren verstand'. :hihi: Halve toko was leeg volgens man.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 17:23
Pannenkoeken, muesli met melk,... O ja, bij jullie is dat raar zeker? Muesli met yoghurt ipv melk?
Nee, dat at ik vroeger ook zo. Ik vind met yoghurt wel lekkerder.
doornroosje9 schreef:
Belgen zijn bij ons raar. Muesli met melk niet per se
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 17:06
Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?
Jij koopt waarschijnlijk houdbare melk roosje. Ik denk dat het over melk uit de koeling gaat (is trouwens veel lekkerder).

*Ook in pannenkoeken, pudding e.d.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
Ja, geen melk op mijn Muesli.

Maar dingen als brinta en havermoutpap wel met melk. :-D :-D

En wij drinken het ook gewoon :-D :-D best veel. Verse melk altijd tussen 4-6 pakken per week. Makkelijk. Soms meer. Voor 4 personen.
Melk zo drinken of met muesli is ranzig. Houdbaar of vers, beide belgh. Ik lust het alleen ergens doorheen als het warm wordt gemaakt.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 13-03-2020 17:32
30.73% gewijzigd
Oudblond schreef:
13-03-2020 17:28
Jij koopt waarschijnlijk houdbare melk roosje. Ik denk dat het over melk uit de koeling gaat (is trouwens veel lekkerder).

*Ook in pannenkoeken, pudding e.d.
Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
Ik vind voor cappuccino houdbare melk fijner, schuimt mooier.

En verder drink ik alleen melk als ik zwanger ben, dus als ik dat opeens ga doen schrikt mijn meneer zich de Corona
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 17:32
Ja, in Nederland is het gebruikelijk om melk uit de koeling te kopen. Hier absoluut niet. Vrijwel alleen houdbare melk.
yuk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marquise schreef:
13-03-2020 17:11
Bij de Delhaize in de buurt van mijn werk was het kennelijk redelijk drama en was er weinig toiletpapier nog over. Overdreven gedoe.
Ik hoorde op radio Brussel dat er bij een supermarkt ruzie was tussen klanten, een had niets en de ander de zes laatste producten. Politie erbij.
En dat passagiers bij bussen achterin moeten instappen om de chauffeur te ontzien.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Oblio schreef:
13-03-2020 17:33
Ik hoorde op radio Brussel dat er bij een supermarkt ruzie was tussen klanten, een had niets en de ander de zes laatste producten. Politie erbij.
En dat passagiers bij bussen achterin moeten instappen om de chauffeur te ontzien.
Delen is toch zo moeilijk...
Oblio schreef:
13-03-2020 17:33
Ja, in Brussel, Aalst en Oostende heeft de politie moeten ingrijpen blijkbaar. Het lijkt erop dat mensen inderdaad niet kunnen lezen en dachten dat de supermarkten in het weekend ook dicht zouden zijn. Echt... :facepalm:
Marquise schreef:
13-03-2020 17:37
Ja, in Brussel, Aalst en Oostende heeft de politie moeten ingrijpen blijkbaar. Het lijkt erop dat mensen inderdaad niet kunnen lezen en dachten dat de supermarkten in het weekend ook dicht zouden zijn. Echt... :facepalm:
Maatregelen daar gaan een stuk verder dan hier. Inderdaad alle winkels behalve supers het hele weekend dicht. Apotheken zijn sowieso niet open dan. En Belgen die niet uit eten kunnen, niet 'op café kunnen' en niet naar de 'frituur'... Ik heb mopperpot schoonvader net uit laten klagen en hem toen verteld dat wij ook niet komen ;-D en dat hij blij mag zijn met de maatregelen want hij behoort tot de risicogroep (Ouder en andere gezondheidsdingen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik woon in België, ik zit met de maatregelen.

De apotheken hier in de buurt zijn trouwens wel op zaterdag open normaal gezien. Ik neem aan dat ze daar gewoon mee doorgaan.
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 13-03-2020 17:48
57.99% gewijzigd
yasmijn schreef:
13-03-2020 17:02
Wat zullen de Impala’s van dit forum in een diep gat vallen als deze crisis bezworen is.
:rofl:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
broekrok schreef:
13-03-2020 17:09
Ik vind dat echt heel raar want zoooooooo verschrikkelijk niet te drinken die houdbare melk ;-D
Zoooooooo mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pannenkoeken! Als avondeten vandaag.
Marquise schreef:
13-03-2020 17:45
Ik woon in België, ik zit met de maatregelen.

De apotheken hier in de buurt zijn trouwens wel op zaterdag open normaal gezien. Ik neem aan dat ze daar gewoon mee doorgaan.
Natuurlijk! Apothekers en voedingswinkels (allemaal) blijven open.
doornroosje9 schreef:
Muesli is altijd raar!!! Slik je de melk of yoghurt door, zit al die prut nog in je mond!! :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven