Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Shifty- schreef:
26-02-2020 10:27
Oh, staan ze daarom op die plaatjes altijd gelukzalig te staren met dat ding in hun nek.
:proud:
Solomio schreef:
25-02-2020 23:17
Als ik napraat zo lees is het zeer dunbevolkt hier in de Randstad.

In de buitengebieden is gewoon minder te doen, dus ga je vanzelf internetten. De Randstad in zó bruisend, daar moet je echt bewust afstand nemen van mensen en gaan internetten, zeg maar. Zoiets?

Dreamer
Ver van iedereen vandaan
Later is nu
Solomio schreef:
26-02-2020 10:08
Dat snap ik.

Ik fietste door een hagelbui. Dat krijg je, als je de Coronadreiging niet serieus neemt.
:proud:
Solomio schreef:
26-02-2020 10:10
Tis veilig hoor:

https://www.nu.nl/coronavirus/6033383/r ... mburg.html
Ah mooi. Kan ik weer naar buiten als ik zou willen.
Dreamer schreef:
26-02-2020 10:45
In de buitengebieden is gewoon minder te doen, dus ga je vanzelf internetten. De Randstad in zó bruisend, daar moet je echt bewust afstand nemen van mensen en gaan internetten, zeg maar. Zoiets?

Dreamer
Ver van iedereen vandaan
O ja, hier is eigenlijk van alles te beleven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zag vanmorgen plaatjes vannen wit Brabant. Leek me veilig ver weg. Maar die zooi is dus ook in het verre oosten van ons land :O

Lijkt me een veel grotere dreiging dan dat Corona.

Groeten,
Marana

Hopelijk ver genoeg van Broekrok en Yasmijn
(Is die schuilkelder nog voor de sneeuw te bereiken?)
Solo ik zit vlak bij je hoor, zo'n 11 km noordelijker.
takkentrol schreef:
26-02-2020 13:05
Solo ik zit vlak bij je hoor, zo'n 11 km noordelijker.
Dat is het Noordzeekanaal? Frisjes nu, lijkt me.

David Dunning
Oké, 15 km misschien?
takkentrol schreef:
26-02-2020 13:22
Oké, 15 km misschien?
Geen idee, maar blijkbaar aan de andere kant van het kanaal, das idd niet zo heel ver weg. Gezellig.

David Dunning
Murrmurr schreef:
23-02-2020 21:58
teauveaupeau
Afbeelding

tayvaypay
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Al dat gepanikeer over het coronavirus heeft nu wel een dieptepunt bereikt: de ouderenbonden waarschuwen niet in babbeltrucs te trappen van indringers die beweren dat ze ziekenhuismedewerkers zijn die op corona komen testen. :steam:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Marana schreef:
26-02-2020 12:42
Ik zag vanmorgen plaatjes vannen wit Brabant. Leek me veilig ver weg. Maar die zooi is dus ook in het verre oosten van ons land :O

Groeten,
Marana

We hebben nu een zonnetje!!
Helaas was dat van korte, zeer korte duur :cry:
Ik word gepest! Volgens mij is er iemand die zo'n beetje alles staft wat ik zeg in de hoop dat er iets tussen zit dat ergens om gestraft kan worden en dan mag ik dagen niet op het forum terwijl ik geen idee heb wat ik had gezegd want het wordt ook nog weggehaald. Poepforum.
Murrmurr schreef:
26-02-2020 17:07
Ik word gepest! Volgens mij is er iemand die zo'n beetje alles staft wat ik zeg in de hoop dat er iets tussen zit dat ergens om gestraft kan worden en dan mag ik dagen niet op het forum terwijl ik geen idee heb wat ik had gezegd want het wordt ook nog weggehaald. Poepforum.
Had je een ban? Wat stom!
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:
26-02-2020 17:07

In je inbox kun je de ban nog nalezen.
In de omschrijving van de mods staat dan waarom of welke zin de aanleiding was.

In heb gestaft nu vanwege poepforum.
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 17:10
In je inbox kun je de ban nog nalezen.
In de omschrijving van de mods staat dan waarom of welke zin de aanleiding was.

In heb gestaft nu vanwege poepforum.
Nee, geen bericht. Het was ook een bericht van 2 dagen oud. Iemand postte in het verkeerde topic, ik reageerde daarop, hij/zij haalde die post weg en mijn reactie stond er nog. Niks onaardigs maar er staat nu 'op de man', vorige keer was het 'off topic' terwijl al pagina's lang iedereen off topic was. Dus ja, vanwege poepforum zal ik nu ook wel weer geband worden, maar dan vind ik er ook niet zoveel meer aan dus dat geeft niet.
Wat raar. Ik zou mailen als ik jou was dat je wilt weten waarom je op het strafbankje moest.
Er hoort toch een pop-up te komen met het hoe en waarom + dat die later in de inbox staat.
Volgens mij halen ze ook wel eens iets weg om de staffert tegemoet te komen terwijl ze tegelijkertijd geen maatregelen nemen tegen de poster omdat het niks noemenswaardigs is.
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 17:18
Wat raar. Ik zou mailen als ik jou was dat je wilt weten waarom je op het strafbankje moest.
Er hoort toch een pop-up te komen met het hoe en waarom + dat die later in de inbox staat.
Nee alleen 'op de man' en geen reden! En kort hiervoor hetzelfde, ook geen bericht en niks in bantopic. Maar ik heb helemaal geen tijd om die onzin uit te pluizen, eigenlijk doen ze me een plezier. Misschien is het mijn baas die me steeds staft!
Oh, dat is kut, Mur. Een seriestaffert achter je aan. Vast per ongeluk iemand op de kast gejaagd. :(

Afbeelding
Die seriestaffert heeft gewoon tijd te veel.
Dana schreef:
26-02-2020 17:58
Oh, dat is kut, Mur. Een seriestaffert achter je aan. Vast per ongeluk iemand op de kast gejaagd. :(

Afbeelding
Dan had ik toch graag dat diegene zich kenbaar maakt, ik dacht juist dat ik al lang niemand meer verveeld had en zo kan ik het ook niet uitleggen of sorry zeggen.
Marana schreef:
26-02-2020 12:42

Groeten,
Marana

Geen sneeuw gezien hier! Ga je ook fietsen? Dan ben je er ook met een uur of 4 wel lijkt me. Ik zet vast een wijntje koud!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven