Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 februari 2020 om 08:08
Het is net 08:04uur geweest en over 10 minuten is het 08:14uur

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 26 februari 2020 om 08:25
Is ie stuk?Maud*de*Braose schreef: ↑26-02-2020 06:23Goeiemorgen,
Wat een kakweer weer.
Gemoedstoestand: chaggie vanwege het weer en omdat ik vandaag weer verder moet met vervelende klus. Blij omdat mijn nieuwe, niet trillende, ding gisteren is aangekomen.
Alle liefs en voor Solo een knuffel,
Maud
Niet in de buurt van andere napraters

woensdag 26 februari 2020 om 08:42
Lekker rustig aan doen Thor. Ik ben al op de helft! Ga zo nog even inslaan bij de campeerwinkel onderweg. Gasstel, bekers, luchtbedden, gasmaskers. Je weet maar nooit.
Puffend groetje,
Maud

woensdag 26 februari 2020 om 08:44
Als je dit leest met nog steeds een vibrator in je achterhoofd is het hilarischMaud*de*Braose schreef: ↑26-02-2020 08:41Ja, ligt bij de reparateur. Maar kan niet zonder, dus maar een nieuwe gekocht. Daar komt helemaal geen geluid meer uit en ook geen beweging. Super!

Maar stom dat je ding het niet doet.

woensdag 26 februari 2020 om 08:46
Fijn! Ik ben mijn biodanzaplaylist op spotify aan het bijwerken. Hebben we wat te doen tegen de spanning.Maud*de*Braose schreef: ↑26-02-2020 08:42Lekker rustig aan doen Thor. Ik ben al op de helft! Ga zo nog even inslaan bij de campeerwinkel onderweg. Gasstel, bekers, luchtbedden, gasmaskers. Je weet maar nooit.
Puffend groetje,
Maud
We hebben nu Phineas, jij, Courage en ik geloof ik. En Shifty.
woensdag 26 februari 2020 om 08:49
Ik heb gisteren een extra pak melk gekocht.
Hoef ik tot zaterdag geen boodschappen meer te doen.
Eerste stap op weg naar doomsday-preppen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 26 februari 2020 om 08:54
Ergens in/in de buurt van N toch? Dat is niet zo verschrikkelijk ver.Maud*de*Braose schreef: ↑26-02-2020 06:23Goeiemorgen,
Wat een kakweer weer.
Gemoedstoestand: chaggie vanwege het weer en omdat ik vandaag weer verder moet met vervelende klus. Blij omdat mijn nieuwe, niet trillende, ding gisteren is aangekomen.
Alle liefs en voor Solo een knuffel,
Maud
Niet in de buurt van andere napraters

woensdag 26 februari 2020 om 08:59

Vergeet 'm niet in te pakken als je naar de schuilkelder rijdt!

woensdag 26 februari 2020 om 09:10
Maud*de*Braose schreef: ↑26-02-2020 09:02Ik vermom hem, zodat niemand kan zien wat het is. Anders wordt ie geheid gejat en ik wil hem niet delen.
![]()

Nou begin ik me toch af te vragen of ik wel samen met jou in een schuilkelder wil zitten

Enfin, ik ga maar eens iets nuttigs doen.

woensdag 26 februari 2020 om 10:08
woensdag 26 februari 2020 om 10:10
Tis veilig hoor:
https://www.nu.nl/coronavirus/6033383/r ... mburg.html
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning