Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
26-02-2020 20:13
Dan ga ik bijna op sneeuw hopen, als ik toch lekker droog zit :proud:

Luci, in dat topic mbt of je overgewicht zelf in de hand hebt. Gisteravond beweerde PJK dat iedereen die te dik is iedere avond op de bank hangt met chips en bitterballen en cola. Vandaag ging het over dat we niet meer weten hoe we moeten koken zonder pakjes en zakjes en dat er belachelijk veel suiker onnodig wordt toegevoegd aan die pakjes en zakjes. En net ging het weer over E-nummers die niet in natuurlijke producten zouden zitten. Alle clichés komen weer langs dus.
Ik heb dapper om dit topic heengeforumd. Durfde het niet aan. Maar dat zelfs PJK nog niets heeft opgestoken hierin. Echt slim is hij duidelijk niet.
Later is nu
Ik zie dat het net lijkt of PJK dit allemaal heeft gezegd, maar dat is niet zo. Hij was vandaag niet in dat topic, al die dingen van vandaag zijn door anderen gezegd.
OH oké, dat valt dan weer mee.
Verder vind ik het dapper dat jullie hier weer in gemengd hebben. Ik vind het een lastige discussie, altijd.
Later is nu
Solomio schreef:
26-02-2020 20:44
Verder kan ik me niet voorstellen dat iemand een hekel aan jou heeft. :A:
Afbeelding
Ik had het een aantal dagen geleden al opgegeven. :)
SombraOnline schreef:
26-02-2020 20:56
Er is iemand in het '"Verlief/verloofd/gescheiden in showbizzland'' topic wel iemand lekker aan het razen, in elk geval. :whistle:

Laat me raden.. Ammiedammie.
Van de week ook al.
En toen ging ze tientallen posten her en der op het forum wissen omdat ik iets zei over dat ze met haar vorige nick ook al zo lief was.
Oh ja, die is knettertjegek. Wie was ze hiervoor?
Solomio schreef:
26-02-2020 20:29
Niet ontvangen. :|
Nieuwe poging, ik ben benieuwd.
Th∅rdis schreef:
26-02-2020 21:41
Oh ja, die is knettertjegek. Wie was ze hiervoor?
Dat vraag ik me ook af. Haar manier van forummen komt me wel bekend voor in elk geval.
¡Apagando las luces!
Ik heb her en der wat bitterballen over de schutting gegooid.
Nou over wie zou het nu WEER gaan? :wtf:
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 21:54
Ik heb her en der wat bitterballen over de schutting gegooid.
Van die vegetarische? :sick:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
takkentrol schreef:
26-02-2020 21:49
Nieuwe poging, ik ben benieuwd.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gelukt. :jump:

David Dunning
Solomio schreef:
26-02-2020 21:57
Van die vegetarische? :sick:

Duh..
Kaasbitterballen :yum:
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 21:39
Laat me raden.. Ammiedammie.
Van de week ook al.
En toen ging ze tientallen posten her en der op het forum wissen omdat ik iets zei over dat ze met haar vorige nick ook al zo lief was.
Ik denk te weten wie het is trouwens, althans ik denk hem/haar te herkennen van oude Nicks. Volgens mij hebben die oude Nicks haar een permanente ban opgeleverd.

Het moet iemand zijn met wie ik eerder een aanvaring heb gehad. En die heb ik vrij zelden op Viva. Die post van vanavond was zo bizar. En er werden oude dingen aangehaald, vandaar dat ik maar bij een forummer uitkom. En de schrijfstijl is bijna identiek.

Rijp voor het gesticht zou mijn oma geroepen hebben... :@@:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
26-02-2020 21:58
Ik denk te weten wie het is trouwens, althans ik denk hem/haar te herkennen van oude Nicks. Volgens mij hebben die oude Nicks haar een permanente ban opgeleverd.

Het moet iemand zijn met wie ik eerder een aanvaring heb gehad. En die heb ik vrij zelden op Viva. Die post van vanavond was zo bizar. En er werden oude dingen aangehaald, vandaar dat ik maar bij een forummer uitkom. En de schrijfstijl is bijna identiek.

Rijp voor het gesticht zou mijn oma geroepen hebben... :@@:
Dit doet ze op deze manier al een weekje of 2. Met verschillende nicks bij verschillende mensen op verschillende topics en zelfs op verschillende fora.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 22:00
4.01% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
26-02-2020 21:55
Nou over wie zou het nu WEER gaan? :wtf:
Hij/zij houdt van wielrennen... Oh enne je moet precies twee kinderen hebben en vooral niet te dik zijn geworden na de bevalling :idee:

Hebben we het over dezelfde?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Luci_Morgenster schreef:
26-02-2020 21:59
Dit doet ze op deze manier al een weekje of 2. Met verschillende nicks bij verschillende mensen op verschillende topics en zelfs op verschillende fora.
Zo begint vaak vrij normaal/gematigd en dan 500 berichten gaat het mis en komt “de ware aard” naar boven. Probeert ook vaak mensen een ban aan te smeren / uitlokken en blijft maar zuigen. Was 2 jaar terug ook actief.
Baggal schreef:
26-02-2020 22:00
Hij/zij houdt van wielrennen... Oh enne je moet precies twee kinderen hebben en vooral niet te dik zijn geworden na de bevalling :idee:

Hebben we het over dezelfde?

Die met 00 in de naam? Die had ik niet bedacht.

En er zit een kaasbitterbal in je postvak.
Is dit nog steeds Linke Loesje? Ik ken haar denk ik niet van vruuger

Ennieweekes ik lees het morgen wel weer bij op Mijn Geheim
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 22:04

Die postte niet op die manier.

David Dunning
Solomio schreef:
26-02-2020 22:06
Was het niet dezelfde die ooit zo’n schandalige sneer naar jou maakte? Dat ging over je kinderen en het aantal kinderen...
Solomio schreef:
26-02-2020 22:06

Nee die dacht ik idd ook niet.
PoesinBoots schreef:

Je hebt een bitterbal met mosterd terug ;-)
Murrmurr schreef:
Is dit nog steeds Linke Loesje? Ik ken haar denk ik niet van vruuger

Ennieweekes ik lees het morgen wel weer bij op Mijn Geheim
Echt niet, dat hebben ze allemaal verwijderd. :cry:
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven