Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Murrmurr schreef:
13-03-2020 10:09
Nee ik prefereer geen virus, maar er valt gewoon niet zo heel veel over te zeggen. Behalve handen wassen en zo.
Ja dat zeggen de experts. Maar dat zegt dus niks. Als je logisch en kritisch nadenkt is het helder dat dit virus evolueert tot een zombievirus. En voila, daar heb je je apocalyps.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 10:48
Ja dat zeggen de experts. Maar dat zegt dus niks. Als je logisch en kritisch nadenkt is het helder dat dit virus evolueert tot een zombievirus. En voila, daar heb je je apocalyps.
Beetje zelfstandig denker weet dat dit al decennia geleden gepland is door de illuminati. Kun je je handen wassen tot je een ons weegt.
Bulbul schreef:
13-03-2020 10:39
Zouden er dan over negen maanden wel meer kinderen worden geboren? Alleen van samenwonende stellen dan, ook al zo saai.
Ja veel leuker als er volgend jaar ineens allemaal baby's zijn met de achternaam Snow.
Murrmurr schreef:
13-03-2020 10:37
Het mijne wel in ieder geval, echt niks gaat door
Nou zeg dat wel, clubjes, feestjes, alles wordt afgezegd... @( :'(
Voor iedereen een groene tuin
himalaya schreef:
13-03-2020 08:52
Er wordt weer een nieuwe stagiair bij Viva gezocht, dus weer een nieuwe wismod in juni ‘bij de gezelligste online redactie van Nederland’.

www.viva.nl/algemeen/vacature-stage-online-redactie/
Wat levert zoiets op :-P) ? Of zijn het vrijwilligers?
GroenTuintje schreef:
13-03-2020 11:01
Wat levert zoiets op :-P) ? Of zijn het vrijwilligers?
Stagevergoeding.
Geen bijzonderheden
GroenTuintje schreef:
13-03-2020 10:55
Nou zeg dat wel, clubjes, feestjes, alles wordt afgezegd... @( :'(
Het doet me vooral beseffen hoe wonderlijk het eigenlijk is dat normaal alles altijd gewoon doorgaat, en hoe extreem goed georganiseerd onze maatschappij is. Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan reizen en dat festivals en concerten niet doorgaan maar Jezus wat ben ik eigenlijk een verwend nest.
Juist omdat het alijd zo goed verloopt, loopt het nu juist compleet fout.. door dit rot virus en de complete paniek van heel veel mensen.
yasmijn schreef:
13-03-2020 11:07
Stagevergoeding.
Ah Okay :)
Murrmurr schreef:
13-03-2020 11:14
Het doet me vooral beseffen hoe wonderlijk het eigenlijk is dat normaal alles altijd gewoon doorgaat, en hoe extreem goed georganiseerd onze maatschappij is. Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan reizen en dat festivals en concerten niet doorgaan maar Jezus wat ben ik eigenlijk een verwend nest.
Dit. Ik heb alleen al maanden geen leven dus voor mij veranderd er momenteel weinig. Ik krijg hoogstens meer gezelschap in huis
GroenTuintje schreef:
13-03-2020 11:16
Juist omdat het alijd zo goed verloopt, loopt het nu juist compleet fout.. door dit rot virus en de complete paniek van heel veel mensen.
We zijn gewoon niet gewend dat er iets mis kan gaan.
Oh ik hoor net dat in België alle hotels met meer dan 3 Russen gesloten worden.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 11:25
Oh ik hoor net dat in België alle hotels met meer dan 3 Russen gesloten worden.
Die is echt slecht
hijdie schreef:
13-03-2020 07:42
Wat een cliffhangers hier. Moet steeds twee pagina's terug om beetje bij te zijn.
Poesin Boots :rose: :redrose: :rose: gefeliciteerd. Kan ik jou ihv niet gewoon pb noemen? Poes vind ik nl iets te familiair.

Dank!

En Poes is prima. Maar als jij dat fijner vindt; mevrouw Poes.

:biggrin:
Zijn jullie handen ook zo droog? Ik hou geen vel meer over.

En verder vier ik vanavond gewoon mijn verjaardag. Ga alleen niemand zoenen.
Murrmurr schreef:
13-03-2020 11:30
Die is echt slecht
Sorry.
RikM schreef:
13-03-2020 10:10
Het is niet om aan te zien hè. Je kan er maar beter niet naar kijken. 🙈

Ik krijg net van mijn bank een mailing: "U kunt met beleggen een groot bedrag opbouwen!" – Eh ja... nu even niet dus. :calimero:
Jawel hoor, beleggen in mondkapjesfabrieken!
Ik wou dat ik een man was. Dan kon ik nu tenminste leuk met mijn pik gaan spelen.
Murrmurr schreef:
13-03-2020 11:14
Eens.
En nu is er een bump in the road. Daar moeten we niet over zeuren of paniekerig over doen. Gewoon accepteren dat er veel dingen niet kunnen de komende tijd. Dat gaat ook weer voorbij.
PoesinBoots schreef:
13-03-2020 11:34
Zijn jullie handen ook zo droog? Ik hou geen vel meer over.

En verder vier ik vanavond gewoon mijn verjaardag. Ga alleen niemand zoenen.
Veel plezier!
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 11:45
Ik wou dat ik een man was. Dan kon ik nu tenminste leuk met mijn pik gaan spelen.
:rofl: Daar zit wel wat in.
Maud*de*Braose schreef:
13-03-2020 11:45
Eens.
En nu is er een bump in the road. Daar moeten we niet over zeuren of paniekerig over doen. Gewoon accepteren dat er veel dingen niet kunnen de komende tijd. Dat gaat ook weer voorbij.

Yep. Of we gaan allemaal deaud. En dan is het ook voorbij.
Ik ga naar Ikea.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
Nouschi schreef:
13-03-2020 11:51
Ik ga naar Ikea.

Als je maar je handen wast als je uit de ballenbak komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven