Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
16-04-2020 10:41
Jawel. Ik vind het alleen wel heeeel jammer dat het EK niet doorgaat natuurlijk.
Dat snap ik.
Life is short. Eat dessert first.
Kan me echt niet boeien.
Ik vind dat ook wel jammer. Niet omdat ik van voetballen houd, maar ik vind sport zo lekker om bij te lezen. Als man wat op netflix kijkt, is dat veel lastiger.
Later is nu
Dreamer schreef:
16-04-2020 11:58
Ik vind dat ook wel jammer. Niet omdat ik van voetballen houd, maar ik vind sport zo lekker om bij te lezen. Als man wat op netflix kijkt, is dat veel lastiger.
Draadloze koptelefoon voor de TV, ideaal.
Luci_Morgenster schreef:
16-04-2020 12:04
Draadloze koptelefoon voor de TV, ideaal.
Ik krijg jeuk aan de oren van een koptelefoon.

Maar met het huidige weer kan ik gewoon in de tuin gaan zitten, dus dit is ook goed :)
Later is nu
Dreamer schreef:
16-04-2020 12:09

Maar met het huidige weer kan ik gewoon in de tuin gaan zitten, dus dit is ook goed :)
Voor je netflixkijkende man natuurlijk. Of lees jij boeken van de TV met geluid aan?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 12:13
8.32% gewijzigd
Dreamer schreef:
16-04-2020 12:09

Mij man heeft zelfs een koptelefoon in de kelder liggen voor als hij buiten gaat zitten na het werk. :proud:

De kinderen van de buren zijn niet heel vaak in de tuin (ouders werken nog), maar als ze er zijn, gillen ze. En niet schreeuwen of lol maken, maar van die gillende stemmen. Kan hij niet tegen, dus koptelefoon op.
doornroosje9 schreef:
16-04-2020 12:12
Mij man heeft zelfs een koptelefoon in de kelder liggen voor als hij buiten gaat zitten na het werk. :proud:

De kinderen van de buren zijn niet heel vaak in de tuin (ouders werken nog), maar als ze er zijn, gillen ze. En niet schreeuwen of lol maken, maar van die gillende stemmen. Kan hij niet tegen, dus koptelefoon op.

Ik bedoelde voor de TV kijkende persoon. Vandaar dat ik tikte draadloze koptelefoon voor de TV.

Anders had ik wel noisecancelling koptelefoon getikt. :-D :-D
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 12:15
12.68% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
16-04-2020 12:12

En als het niet werkt kun je er altijd nog mee gooien.
Nu de coronatopics weer een beetje aan het afnemen zijn maar mensen nog steeds een saai leven hebben lijkt het alsof in elk topic speltfouten moeten worden bestraft en dan ook nog als argument worden gebruikt om iemand te 'ontmaskeren'. "Je bent geen student, je bent vast een koffiejuffrouw'. WTF?
RikM schreef:
16-04-2020 12:14
Op hem op zetten bij de persoon waar ik het voor bedoelde. De man. Die TV kijkt. :roll:
Speltfouten, tuurlijk....
Murrmurr schreef:
16-04-2020 12:15
Nu de coronatopics weer een beetje aan het afnemen zijn maar mensen nog steeds een saai leven hebben lijkt het alsof in elk topicspeltfouten moeten worden bestraft en dan ook nog als argument worden gebruikt om iemand te 'ontmaskeren'. "Je bent geen student, je bent vast een koffiejuffrouw'. WTF?
Zeg me dat je dat expres deed, of ben jij een onervaren bakker? Die maken namelijk nog wel eens.......
Ik vind het zelf wel heel grappig.
Het EK kan me tegenwoordig niet meer boeien, maar vroeger (toen we nog konden voetballen) vond ik het wel gaaf. Dit is toch gewoon goud!

https://www.youtube.com/watch?v=XsZkCFoqSBs

Jack van Gelder :-D
Luci_Morgenster schreef:
16-04-2020 12:13
Ik bedoelde voor de TV kijkende persoon. Vandaar dat ik tikte draadloze koptelefoon voor de TV.

Anders had ik wel noisecancelling koptelefoon getikt. :-D :-D
Yep, snapte ik, was meer een algemene reactie.
RikM schreef:
16-04-2020 12:14
Er zijn twee kinderen...

Maar in huis liggen nog twee noise cancelling koptelefoons, dus dat kan een oplossing zijn idd. :hihi:
doornroosje9 schreef:
16-04-2020 12:21
Er zijn twee kinderen...

Maar in huis liggen nog twee noise cancelling koptelefoons, dus dat kan een oplossing zijn idd. :hihi:
Koptelefoon in twee breken, stukje naar elk kind.
Betty_Slocombe schreef:
16-04-2020 12:18
Zeg me dat je dat expres deed, of ben jij een onervaren bakker? Die maken namelijk nog wel eens.......
Ik vind het zelf wel heel grappig.
Nee echt niet, maar ik heb hem wel expres laten staan :)
RikM schreef:
16-04-2020 12:19
Het EK kan me tegenwoordig niet meer boeien, maar vroeger (toen we nog konden voetballen) vond ik het wel gaaf. Dit is toch gewoon goud!

https://www.youtube.com/watch?v=XsZkCFoqSBs

Jack van Gelder :-D
Dat is mijn ringtone. Geen hond hier die dát als ringtone heeft, dus ik weet direct dat het mijn telefoon is. :D
Murrmurr schreef:
Nu de coronatopics weer een beetje aan het afnemen zijn maar mensen nog steeds een saai leven hebben lijkt het alsof in elk topic speltfouten moeten worden bestraft en dan ook nog als argument worden gebruikt om iemand te 'ontmaskeren'. "Je bent geen student, je bent vast een koffiejuffrouw'. WTF?
Ja, ik vind het ook een beetje saai momenteel. Ik zou er bijna weer van aan het werk gaan. Dat met die spelfouten komt zeker door het niveauverschil-topic. Gaap.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Misschien is het ook gewoon wel zo dat we inmiddels ALLE topics gewoon gehad hebben. Het forum uitgespeeld. Alle problemen zijn weleens voorbij gekomen en als er iets nieuws is, is het niet echt en/of de TO reageert nooit meer. :(
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
16-04-2020 12:54
Misschien is het ook gewoon wel zo dat we inmiddels ALLE topics gewoon gehad hebben. Het forum uitgespeeld. Alle problemen zijn weleens voorbij gekomen en als er iets nieuws is, is het niet echt en/of de TO reageert nooit meer. :(
Dat is al jaren zo. ;-D
Ja pffff niveau: we hebben het niet maar we kunnen het wel spellen!
Murrmurr schreef:
"ontmaskeren" is sowieso wel een dingetje de laatste tijd....

verveling, frustratie, symptoom van ophokplicht?
jouw leven is een keuze
2east schreef:
16-04-2020 13:09
"ontmaskeren" is sowieso wel een dingetje de laatste tijd....

verveling, frustratie, symptoom van ophokplicht?
Ik geef de schuld aan "de media"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven