Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 3 april 2020 om 15:51
Terecht wijzenBetty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 15:48Jij bent alleen in napraat om mensen terecht te wijzen. Dat valt me op.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

vrijdag 3 april 2020 om 15:55
Jij geeft zeer adequate observaties. Dat valt me op.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 15:48Jij bent alleen in napraat om mensen terecht te wijzen. Dat valt me op.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 3 april 2020 om 15:58
Hoor! De oude garde spreekt, fris en inspirerend als altijd.
vrijdag 3 april 2020 om 15:59
vrijdag 3 april 2020 om 16:00
Doe er je voordeel mee.RocketScienceFiction schreef: ↑03-04-2020 15:58Hoor! De oude garde spreekt, fris en inspirerend als altijd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 3 april 2020 om 16:04
Nee, jij bent een aanwinst!!RocketScienceFiction schreef: ↑03-04-2020 15:58Hoor! De oude garde spreekt, fris en inspirerend als altijd.
Trouwens, wslijk oude wijn in een nieuwe zak.

vrijdag 3 april 2020 om 16:16
Ik heb net een waarschuwing binnen. Dus Saroma lijkt me veilig en heel primaBetty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 16:11Wat wij nodig hebben is een beetje gezelligheid. Wellicht een leuk topic, over vroeger en saromapudding?

vrijdag 3 april 2020 om 16:17
Ik las serieus coronapuddingBetty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 16:11Wat wij nodig hebben is een beetje gezelligheid. Wellicht een leuk topic, over vroeger en saromapudding?

vrijdag 3 april 2020 om 16:18

vrijdag 3 april 2020 om 16:18
Zelfbedacht forumgeweten.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 15:48Jij bent alleen in napraat om mensen terecht te wijzen. Dat valt me op.

vrijdag 3 april 2020 om 16:22
Niet in Shenzhen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 3 april 2020 om 16:23
Deze zogenaamde Vlaamse Tandem verscheen ook heel vaak in Topics van onze verstrooide sex professor.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 09:26In dezelfde categorie valt wel die Sinjoren. Echt overal waar die verschijnt is het feest. Waarom toch?
Samen met Bombo.
Wel een snoezig trio

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
vrijdag 3 april 2020 om 16:24
Vrienden van mij hadden na de scheiding een bezoekregeling voor de hond.
Net als een van de prinsessen, de ene die met de para zakenjongen was getrouwd.

vrijdag 3 april 2020 om 16:38
Tip: ik heb bij Warmteservice een nieuw cv ketel gekocht voor 800 euro, een Remeha.
Ze werken landelijk en ook in Enschede:
https://www.warmteservice.nl/vestiging/Enschede