Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 3 april 2020 om 23:46
Ik heb daar ook gepost. Bedoeling van dat topic is een soort feel good over de ( lagere ) school.
In de posts van TO is vaak sprake van situaties met verkeer. Dat valt vooral op hier en daarom wordt er de spot mee gedreven. Zit niets achter, eerder een onhandige TO.

vrijdag 3 april 2020 om 23:50
Van spreken in tongen? Ik ben niet gelovig dus nee. In de Bijbelse zin geloof ik er niet in.

zaterdag 4 april 2020 om 00:00
Zero niets.

zaterdag 4 april 2020 om 00:01
Gebeurt veel in vol evangelische gemeentes en Pinkster gemeentes.
Komt van Pinksteren. Jezus was ten hemel gevaren en zijn discipelen waren zonder hun leraar ( actueel ). Als hulp aan de discipelen werd de Heilige Geest gezonden. Deel van de drie eenheid. Die sprak via de geest tot het volk in vele talen.
In de kerk staat het bekend als de taal tussen God en mens waar ook Satan niet tussen kan.komen.
In de.praktijk betekent dat het uitstoten van onverstaanbare klanken, meestal dezelfde. Als je dat zelf niet hebt tel je eigenlijk niet helemaal mee. In de meer orthodoxe kringen komt dit niet voor, behalve dat men het kent uit de bijbel.
Leek mij vooral fake. Als je het niet was, was er wat mis. Dan maar denk ik.

zaterdag 4 april 2020 om 00:12
Ik ben alleen bekend met de rooms-katholieke stroming van het christendom.
Ik heb altijd begrepen dat het niet ging om mensen die bevangen werden door de heilige geest maar om mensen met een epileptische aanval. Afhankelijk van de toeschouwers gezien als bezeten door de duivel of juist behept met de gave van de ‘tongentaal’.
Ik heb altijd begrepen dat het niet ging om mensen die bevangen werden door de heilige geest maar om mensen met een epileptische aanval. Afhankelijk van de toeschouwers gezien als bezeten door de duivel of juist behept met de gave van de ‘tongentaal’.

zaterdag 4 april 2020 om 00:13
RocketScienceFiction schreef: ↑03-04-2020 23:09Ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Ik ken ook kleuters die dingen mooi vinden. Heb je ook een prinsessenjurk? En glitters in je haar?
Nee, maar ik heb toevallig een stel kleuters in mijn werkende leven (40 om precies te zijn) die mijn hysterische nagellak mooi vinden. Inmiddels doe ik het erom.

zaterdag 4 april 2020 om 00:19
Er is een nieuwe Fanta zero. Misterysmaak ofzo heet het.
Gifgroen en erg lekker.
Ik verlang nog terug steeds naar alle lekkere Fanta zero smaken in Portugal.
Fuck, ik wil ook gewoon weer een maand naar Portugal

zaterdag 4 april 2020 om 00:20
Zit sinaasappel in denk ik?PoesinBoots schreef: ↑04-04-2020 00:19Er is een nieuwe Fanta zero. Misterysmaak ofzo heet het.
Gifgroen en erg lekker.
Ik verlang nog terug steeds naar alle lekkere Fanta zero smaken in Portugal.
Fuck, ik wil ook gewoon weer een maand naar Portugal

zaterdag 4 april 2020 om 00:24
Oh. Secret flavour heet het.
Geen sinaasappel. Wel appel.
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... et-flavour
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 00:25
1.57% gewijzigd

zaterdag 4 april 2020 om 00:25
Appel kan welPoesinBoots schreef: ↑04-04-2020 00:24Oh. Secret flavour heet het.