Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lemoos2 schreef:
03-04-2020 22:26
Hoop gaat altijd als laatste :P

Maar ik mis die immer herriemakende, stinkende pubers. Echt. Dat lamlendige gezeur ‘Heeft u dan een pen voor mij?’. De discussie over waar de grens ligt tussen een winterjas en een dik gevoerd fashionable vest... ik mis zelfs die verkrachting van de Nederlandse taal op beukende bass en piepende tonen die zij muziek noemen.

Nou, die heb ik nu fulltime thuis :flirting:
Ik mis kleutertjes die vinden dat ik zulke mooie nagellak heb :(
Leuke verhalen trouwens Betty en Lemoos. Zit regelmatig te lachen. Herkenbaar ook van mijn eigen schooltijd. Alleen wisten wij bijna niks van de leraren om te vragen.

Leraren waren nog leraren en hadden verder geen leven of kinderen. Ook geen seks. Anders hadden we vast interesse gehad. Kost misschien wat inspanning, maar beter dan les. Daarom zijn ze daar zo gehaaid in denk ik.
Merys schreef:
03-04-2020 23:03
Nou, die heb ik nu fulltime thuis :flirting:
Ik mis kleutertjes die vinden dat ik zulke mooie nagellak heb :(

Ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Ik ken ook kleuters die dingen mooi vinden. Heb je ook een prinsessenjurk? En glitters in je haar?
RocketScienceFiction schreef:
03-04-2020 23:03
Leuke verhalen trouwens Betty en Lemoos. Zit regelmatig te lachen. Herkenbaar ook van mijn eigen schooltijd. Alleen wisten wij bijna niks van de leraren om te vragen.

Leraren waren nog leraren en hadden verder geen leven of kinderen. Ook geen seks. Anders hadden we vast interesse gehad. Kost misschien wat inspanning, maar beter dan les. Daarom zijn ze daar zo gehaaid in denk ik.
Voor er hier rare praatjes in de wereld komen, ik spreek niet met mijn leerlingen over mijn seksleven. Ook niet over dat van een ander, trouwens. Ik doe wel een of twee keer in het jaar zo'n riedel met dat je zelf mag kiezen wat je met wie wilt doen en dat nee ook een antwoord is en dat jij bepaalt wie er aan jouw lijf zit, maar dat is het dan ook. Heel stichtelijk, want dat is niet veranderd aan leraren.

Ik wist superveel over mijn leraren, behalve die paar enigmatische. Maar mijn compleet gestoorde leraar wiskunde was een open boek en ik had graag gewild dat hij het niet was. Mijn leraar Nederlands vertelde graag over seks met zijn vrouw en dat was ook zorgelijk.
Betty_Slocombe schreef:
03-04-2020 23:10
Voor er hier rare praatjes in de wereld komen, ik spreek niet met mijn leerlingen over mijn seksleven. Ook niet over dat van een ander, trouwens. Ik doe wel een of twee keer in het jaar zo'n riedel met dat je zelf mag kiezen wat je met wie wilt doen en dat nee ook een antwoord is en dat jij bepaalt wie er aan jouw lijf zit, maar dat is het dan ook. Heel stichtelijk, want dat is niet veranderd aan leraren.

Ik wist superveel over mijn leraren, behalve die paar enigmatische. Maar mijn compleet gestoorde leraar wiskunde was een open boek en ik had graag gewild dat hij het niet was. Mijn leraar Nederlands vertelde graag over seks met zijn vrouw en dat was ook zorgelijk.
Ik praat enkel pedagogisch verantwoord over de geslachtsdaad in het algemeen als die tijd van het jaar weer daar is dat we vanuit Den Haag weer een lesje moeten vullen.

Met dat soort enge leraren heb ik als leerling nooit te maken gehad gelukkig. Helaas wel eens zo’n engnek als ‘collega’ gehad. Ik had wel leraren die soms eng werden maar daar had ik dan zelf ook een hand in gehad. En eerlijk is eerlijk, ik had dat soms ook zwaar nodig om eens goed op mijn plek te worden gezet. De biologieleraar had het alleen niet zo letterlijk hoeven te nemen door mij met stoel en al buiten het lokaal te dragen en op de gang te zetten.
Betty_Slocombe schreef:
03-04-2020 23:10

Klinkt wel herkenbaar. Er waren gewoon ook wereldvreemde leraren. Vooral scheikunde of biologie.

Kan me de natuurkunde leraar herinneren die zei dat zijn kinderen na het laten van een windje voor straf op schoot moesten komen zitten
o_o . Dezelfde man smolt zijn rubberen schoen vast aan de test opstelling om aan te tonen dat metaal uitzet bij verhitting ( gasbrander in de klas ).

Volgens mij hadden wij gewoon veel academici die elders niet uit de voeten kwamen. Wel veel geleerd en een leuke tijd gehad.
Er is een herinneringen aan school topic hoor!
Ja, een juffentopic! :thumbsup:
Nemain• schreef:
03-04-2020 23:25
Er is een herinneringen aan school topic hoor!
Maar ik heb geen herinneringen aan de verkeerslessen in groep 7. Of verkeer dat stil werd gelegd.
broekrok schreef:
03-04-2020 23:26
Ja, een juffentopic! :thumbsup:
Hier! Hoppa.
lemoos2 schreef:
03-04-2020 23:27
Maar ik heb geen herinneringen aan de verkeerslessen in groep 7. Of verkeer dat stil werd gelegd.
Je hebt vast wel ergens een fetisj aan overgehouden.
lemoos2 schreef:
03-04-2020 23:27
:rofl:
Oh ja, dat was laatst iemand he?
Ik heb geen fetisj :"-(
Th∅rdis schreef:
03-04-2020 23:31
:rofl:
Oh ja, dat was laatst iemand he?
Meerdere iemanden en het topic loopt nog steeds.
lemoos2 schreef:
03-04-2020 23:32
Ik heb geen fetisj :"-(
Natuurlijk wel, kan niet anders.
Nemain• schreef:
Meerdere iemanden en het topic loopt nog steeds.
Meerdere iemanden?
Even bewijzen dat ik vroeger opgelet heb in de klas, zeker met 2 leraren erbij.

Die anekdote over dat windje met die natuurkunde leraar:

Als je een scheet ruikt van iemand, dan ruik je een poep molecuul. Een molecuul is het kleinste deeltje van een stof, met alle eigenschappen van die stof. Ergo: je proeft poep. Daarom zijn winden niet sociaal in de meeste gevallen. Bedenk maar dat neus en keel met elkaar in verbinding staan. Een " echte " kun je " proeven ".

Voor dat er hier mensen zijn die roepen " hé, dat is toch scheikunde ". Dit was tijdens een les die ook in de natuurkunde paste. Dit was een toegift.

Kan er niet niet aan denken en heb ook een hekel aan scheten van een ander. Het zit diep merk ik.
Th∅rdis schreef:
Meerdere iemanden?
O ja. En serieus, ik had die iemanden al verwacht ook.
Nemain• schreef:
03-04-2020 23:35

Hoort dit niet bij complottheorieën?
Nemain• schreef:
Ik ben je nu echt kwijt geloof ik. We praten langs elkaar heen ofzo, want ik volg het niet.

Ik vond die forummer nogal wonderlijk. En ik kon me niet voorstellen dat er meer van zulke in dat topic posten. Maar dat is ook niet zo, heb het even gelezen
Nemain• schreef:
Je spreekt in tongen :-)
Th∅rdis schreef:
03-04-2020 23:38
Ik ben je nu echt kwijt geloof ik. We praten langs elkaar heen ofzo, want ik volg het niet.

Ik vond die forummer nogal wonderlijk. En ik kon me niet voorstellen dat er meer van zulke in dat topic posten. Maar dat is ook niet zo, heb het even gelezen
Dan lezen we sommige iemanden anders.
Nemain• schreef:
03-04-2020 23:40
Dan lezen we sommige iemanden anders.
Ben je aan de wijn ofzo?
Th∅rdis schreef:
03-04-2020 23:42
Ben je aan de wijn ofzo?
Coca Cola Zero Peach. Maar iemand die iets anders leest dan jij is gelijk een zuipert?
Ik heb gewoon geen idee waar je het over hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven