Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 april 2020 om 23:25
Peponi wil 'per direct' op anoniem. FF wegrennen en weer terugkomen vermoed ik.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2020 23:03Dat zegt me niks. Hats was hier ook heel lang. Dit is echt niet normaal hoor.
oudblond wijzigde dit bericht op 04-04-2020 23:26
1.27% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 4 april 2020 om 23:25
Ze post al 700 posts lang rare dingen. Maar dat schijnt niemand hier meer te willen zien nu ze heeft geschreven dat haar vader dood is.Het-groepje schreef: ↑04-04-2020 23:21Maar het is toch heel duidelijk dat ze rare dingen post en dat dat weinig met jou te maken heeft? Het wekt alleen verbazing bij letterlijk iedereen en soms dus zorg.
Niemand die iets over de inhoud van je posts zegt. Dus dat kan wat relativeren.

zaterdag 4 april 2020 om 23:26
Alleen gaat ze wel tegen mij tekeer en krijg ik dus hier ook nog 'commentaar' dat ik het haar niet kwalijk moet nemen in deze omstandigheden.Het-groepje schreef: ↑04-04-2020 23:21Maar het is toch heel duidelijk dat ze rare dingen post en dat dat weinig met jou te maken heeft? Het wekt alleen verbazing bij letterlijk iedereen en soms dus zorg.
Niemand die iets over de inhoud van je posts zegt. Dus dat kan wat relativeren.
Maar die omstandigheden hebben er niks mee te maken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 4 april 2020 om 23:27
Nou dit dus.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2020 23:25Ze post al 700 posts lang rare dingen. Maar dat schijnt niemand hier meer te willen zien nu ze heeft geschreven dat haar vader dood is.
Kennen wij zo'n ongeleid projectiel uit het verleden?
David Dunning
David Dunning
zaterdag 4 april 2020 om 23:27
Tuurlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2020 23:13Ik snap ook dat Solo hiervan schrikt.
Dus als die mevrouw dan in haar topic zo tekeer mag gaan tegen Solo, mag Solo hier in dit topic dan even afreageren? Dank u.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 4 april 2020 om 23:35
Daarom ben ik ook benieuwd welke nick ze hiervoor had, want blijkbaar kennen we elkaar al langer.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 4 april 2020 om 23:41
zaterdag 4 april 2020 om 23:41
En mijn nieuwsgierigheid komt dus te laat.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2020 23:39Ik heb geen idee, ik behoorde niet tot de nieuwsgierigen dus ik heb geen PB gekregen.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 4 april 2020 om 23:42
Ik vind het eigenlijk wel een eer, dat iemand een topic over me opent.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 4 april 2020 om 23:43
zaterdag 4 april 2020 om 23:44

zaterdag 4 april 2020 om 23:44
zaterdag 4 april 2020 om 23:47
Dacht ook van niet. Zou ook onder de “op de man” kunnen vallen vermoed ik. En los daarvan: waarom zou je zo’n topic openen. Verdriet mag. Je rot voelen ook, maar al je frustraties op iemand, nota bene een forummer botvieren... Lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt als je net een groot verlies hebt gehad. Erg zonderling allemaal.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zaterdag 4 april 2020 om 23:49
Vier je woede dan bot op de Chinees die die vleermuis at ofzoiets.Baggal schreef: ↑04-04-2020 23:47Dacht ook van niet. Zou ook onder de “op de man” kunnen vallen vermoed ik. En los daarvan: waarom zou je zo’n topic openen. Verdriet mag. Je rot voelen ook, maar al je frustraties op iemand, nota bene een forummer botvieren... Lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt als je net een groot verlies hebt gehad. Erg zonderling allemaal.
Het virus kwam van ginder.

zaterdag 4 april 2020 om 23:50
Ja ik zou ook wel wat beters te doen hebben als mijn vader zojuist was gestorven. Maar iedereen schijnt het hier erg logisch te vinden dat je dan op een forum een medeforummer in een ellenlange post zwart gaat zitten maken.Baggal schreef: ↑04-04-2020 23:47Dacht ook van niet. Zou ook onder de “op de man” kunnen vallen vermoed ik. En los daarvan: waarom zou je zo’n topic openen. Verdriet mag. Je rot voelen ook, maar al je frustraties op iemand, nota bene een forummer botvieren... Lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt als je net een groot verlies hebt gehad. Erg zonderling allemaal.

zaterdag 4 april 2020 om 23:52
Ik heb inderdaad alle Chinezen vervloekt de afgelopen week.
Als het echt waar is en ik ga daar van uit, dan gaat ze door een hel nu. Verdriet maakt dat mensen stomme dingen kunnen doen.