Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
28-03-2020 17:36
Dat lees ik dus nu niet :biggrin:
Mazzelaar.
Life is short. Eat dessert first.
PoesinBoots schreef:
28-03-2020 17:23
Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.
Ik vind die challenges ook wel gezellig. Ik heb een paar semi-beroemdheden op FB en nu weet ik ook hoe ze er zestig jaar geleden uit zagen. Nou, kom daar maar eens om buiten de coronatijd :D
En voor als ik zin heb in ruzie zijn er altijd nog de plaatselijke FB-groepen. Op dit moment ben ik bezig met een campagne om bejaarden zwart te maken die zich niet aan de anderhalve meter-regel houden, als tegenwicht voor het niet aflatende gezeik dat al die kutjongeren eigenlijk de schuld hebben aan dat hele coronagezeik en liefst met knuppels van straat gejaagd zouden moeten worden.
Marana schreef:
28-03-2020 14:48
Hele week amper op dit forum geweest, maar niets gemist blijkbaar. Gezond verstand is vrij zeldzaam tegenwoordig zie ik.
We hadden wel wat hulp kunnen gebruiken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Dreamer schreef:
28-03-2020 15:13
Dankje, maar ik kan dus niet naar de winkel, kun je ook overmaken? :proud:

Bedankt voor de felicitaties. Daar zei ik het natuurlijk niet voor, maar toch :redrose:
:rofl:

Stuur maar een tikkie.

David Dunning
Kan iedereen niet gewoon weer de tering krijgen? Daar deden we niet zo moeilijk over.

David Dunning
Solomio schreef:
28-03-2020 18:19
Kan iedereen niet gewoon weer de tering krijgen? Daar deden we niet zo moeilijk over.
Of de Spaanse griep.

Daar zijn we ook overheen gekomen, en toen hadden ze nog geeneens geen IC's.
Gefeliciteerd Dreamer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
28-03-2020 18:16
We hadden wel wat hulp kunnen gebruiken.

Heb vandaag goed mijn best gedaan in 1 van dat soort topics :proud: maar ik had dat echt niet iedere dag volgehouden geloof ik, pfff....
doornroosje9 schreef:
28-03-2020 17:38
Mazzelaar.

Ik zie ze ook niet, dat soort berichten. Ik zit niet op nieuwspagina's en in de lokale groepen zijn mensen erg positief over de maatregelen en over hoe vrijwel iedereen zich er hier aan houdt. Men is eensgezind in de groepen waar ik in zit. Anderen doen het wel fout, natuurlijk, daar zijn ook een paar berichten over geplaatst in de lokale groepen, maar dat wordt verder geen discussie omdat iedereen het eens is :proud:
Gefeliciteerd Dreamer!
Marana schreef:
28-03-2020 19:45
Ik zie ze ook niet, dat soort berichten. Ik zit niet op nieuwspagina's en in de lokale groepen zijn mensen erg positief over de maatregelen en over hoe vrijwel iedereen zich er hier aan houdt. Men is eensgezind in de groepen waar ik in zit. Anderen doen het wel fout, natuurlijk, daar zijn ook een paar berichten over geplaatst in de lokale groepen, maar dat wordt verder geen discussie omdat iedereen het eens is :proud:
Hier in Zutphen is men vooral eensgezind over het feit dat ze zich zelf wel houden aan de regels, maar al die vieze stinkjongeren niet.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 19:55
Hier in Zutphen is men vooral eensgezind over het feit dat ze zich zelf wel houden aan de regels, maar al die vieze stinkjongeren niet.

Stom. Goed dat je een tegengeluid laat horen.
Dankzij LV kan ik me wel heerlijk ergeren aan het Blijtje van de dag enzo.
PoesinBoots schreef:
28-03-2020 20:18
Dankzij LV kan ik me wel heerlijk ergeren aan het Blijtje van de dag enzo.
Blijk zelfs ik grenzen te hebben aan waar ik me aan wil ergeren....

Ik heb dan wel weer de Coronapijler open.

David Dunning
Ik gelukkig niet... Al die irritante dommigheid :P
broekrok schreef:
28-03-2020 20:47
Ik gelukkig niet... Al die irritante dommigheid :P
Nah, wat oordeel jij toch.....

David Dunning
Solomio schreef:
28-03-2020 20:50
Nah, wat oordeel jij toch.....
Uiteraard, zo ben ik
Bedankt voor de felicitaties mensen :redrose:

Het was toch nog een gezellige avond, maar verjaardagen zijn wel eens leuker geweest :-]

Ik lees dommigheid op facebook, ik lees dommigheid hier. Ik probeer er niet op te reageren, want voor je het weet kom je er niet meer vanaf.
Later is nu
Goedemorgen.

Heerlijk uitgeslapen hier, tot 6 uur.
Dat lukt in de wintertijd niet. :jump:

David Dunning
Ik denk dat ik een onderzoek de wereld in ga schoppen waaruit blijkt dat internet ook een enorm gevaarlijke besmettingsbron is. Dat zou een hoop dom geneuzel schelen.
Pfff alle dieren zijn volledig van slag.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 18:02
En voor als ik zin heb in ruzie zijn er altijd nog de plaatselijke FB-groepen. Op dit moment ben ik bezig met een campagne om bejaarden zwart te maken die zich niet aan de anderhalve meter-regel houden, als tegenwicht voor het niet aflatende gezeik dat al die kutjongeren eigenlijk de schuld hebben aan dat hele coronagezeik en liefst met knuppels van straat gejaagd zouden moeten worden.
Goed bezig sommige bejaarden denken dat die regel niet voor hun geldt. Ik heb dat ook gezien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemain• schreef:
29-03-2020 09:56
Pfff alle dieren zijn volledig van slag.
De mijne kwamen me om 7 uur wakker maken omdat ze dachten dat het gewoon 6 uur was, de tijd waarop ze 's morgens lekker eten krijgen. En daarna gingen ze weer verder met slapen!
Dussss niets aan de hand.
broekrok schreef:
29-03-2020 10:20
De mijne kwamen me om 7 uur wakker maken omdat ze dachten dat het gewoon 6 uur was, de tijd waarop ze 's morgens lekker eten krijgen. En daarna gingen ze weer verder met slapen!
Dussss niets aan de hand.
Heerlijk. Die van mij liggen al de hele dag depressief te zijn. Ze moeten altijd zo wennen aan weer een ander ritme als die klok veranderd. Hopen dat ze niet suïcidaal worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven