Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 29 maart 2020 om 16:39
charlottew88 schreef: ↑29-03-2020 14:43Nu Corona elke dag in het nieuws is zien we geen berichten over Marco Borsato, Dre Hazes en Bridget meer. Dat vind ik wel een positieve noot.
Ik lees liever dat nonnieuws van Brazes enzo dan de ellende van Corona. Kom maar op met die komkommertijdnieuws.

zondag 29 maart 2020 om 16:40
Ja, daar begon mijn man ook al over. Maar ja, dan moet je weer 's nachts naar de kinderboerderij om een lammetje te slachten en maak de buren maar eens wijs dat het gewoon Wijzonol is, he.
Ik ga een stap verder. Ik zit de hele tijd te wachten tot er vier paarden de straat in wandelen.

zondag 29 maart 2020 om 16:43
PoesinBoots schreef: ↑29-03-2020 16:39Ik lees liever dat nonnieuws van Brazes enzo dan de ellende van Corona. Kom maar op met die komkommertijdnieuws.
Robbie Williams en Tom Hanks zijn allebei weer uit quarantaine
oh nee da's Coronanieuws
Ehm
Marga Bult werkt weer als verpleegkundige
ook al Coronannieuws...
Ronan Keating heeft een dochtertje gekregen

zondag 29 maart 2020 om 16:45
Lijkt erg op Coronan....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 29 maart 2020 om 17:01
Noem dit maar niet leuk:
https://www.superguide.nl/nieuws/john-d ... k-wordt-tv
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 29 maart 2020 om 17:49
Met zombies deze keer, mag ik hopen?
Life is short. Eat dessert first.

zondag 29 maart 2020 om 18:08
Sprinkhanen, veepest. Ik zou voortaan maar je water checken voordat je onder de douche stapt.

zondag 29 maart 2020 om 18:18
Niets moet....

zondag 29 maart 2020 om 18:42
Mijn zwager is Jehovah’s Getuige en ik stuurde hem een grapje dat je je telefoon niet moet opnemen omdat Jehovah’s thuis werken. Oh zegt ie: dan kan ik het wel zo doen. En stuurde hij mij die link
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

zondag 29 maart 2020 om 18:57

anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 29-03-2020 19:06
Reden: Verkeerde smiley
Reden: Verkeerde smiley
2.54% gewijzigd

zondag 29 maart 2020 om 19:10
Met zombies? Ah toe?
zondag 29 maart 2020 om 19:15

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 29 maart 2020 om 19:25

zondag 29 maart 2020 om 19:53
De bijbel is heel open voor interpretatie. Zweren enzo kun je ook makkelijk lezen als ‘half wegrotten’ vind ik.Betty_Slocombe schreef: ↑29-03-2020 19:25Ik heb Openbaringen de laatste tijd standaard opengeslagen op de eettafel liggen, maar daar wordt weinig gezegd over zombies. Wel over vale paarden. En zombies zijn ook niet heel kleurrijk, zou ik zeggen. Dus vale zombiepaarden zijn bijbels.
Daarbij is doden die niet dood zijn een heel bijbels thema