Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 mei 2020 om 10:43
Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.
Gezond zal het niet zijn, maar dat is al dat gezuip ook niet.

zondag 10 mei 2020 om 10:46

zondag 10 mei 2020 om 10:47
Welk topic?Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:43Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.

zondag 10 mei 2020 om 10:54
Gezond is overrated. Dan doe je heel gezond en komt er even een virus langs. Afweersysteem op hol en het is klaar.Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:43Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.
Allemaal aan de chips en chocolade.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 10 mei 2020 om 10:59
Ik heb vanochtend heel hard zitten lachen toen ik het zo las.Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:43Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.

zondag 10 mei 2020 om 11:00
Nou ja, dat je een appel eet, lijkt me prima, maar het is allemaal zo betweterig. En dat zal vast zijn omdat ik zelf nasi zo lekker vind, hoor, dus ik ben natuurlijk gewoon persoonlijk enorm betrokken, maar doen alsof het Heel Erg is dat je eens een diepvriespizza in de oven gooit of een pot Chicken Tonight opendraait, dat vind ik ook wat extreem.doornroosje9 schreef: ↑10-05-2020 10:54Gezond is overrated. Dan doe je heel gezond en komt er even een virus langs. Afweersysteem op hol en het is klaar.
Allemaal aan de chips en chocolade.
En chips altijd!

zondag 10 mei 2020 om 11:03
Maar dat is toch bij heel veel topics/onderwerpen zo?Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:52Tips om minder geld kwijt te zijn, op Eten.
Je vraagt je toch af voor wie die diepvriespizza's bij de supermarkt daar liggen, want hier eet helemaal niemand ze.
Vrouw heeft na scheiding nieuwe relatie en wil hem na x maanden aan kinderen voorstellen. Oh, nee, niet doen zo snel, veel te vroeg. Ik zou een nieuwe partner nooit zo snel / pas na 24 jaar voorstellen. (Want ik zet het belang van mijn kinderen WEL op nr 1)
Mijn partner heeft (vul zelf maar iets lulligs in), hoe kom ik daar overheen?
Gelijk dumpen, dat je daar nog over moet nadenken. IK zou zoiets NOOIT accepteren.
Holier than thou is hier zeer goed vertegenwoordigd.

zondag 10 mei 2020 om 11:07
Je hebt gewoon een flinke neus vol nodig van die typische hormonen/zweet/teveeldeo puberstankBetty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 11:04Ja, weet ik. En ik ben het zelf vast ook wel eens. Maar het viel me nu op.
Ik ben sowieso al extreem chagrijnig deze hele coronatijd. Als dit het nieuwe normaal moet worden, kan ik beter kluizenaar zonder internetverbinding worden.

zondag 10 mei 2020 om 11:09
Tuurlijk. Ik heb een bloedhekel aan dat oordelen over anderen. Laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil en dat is prima.Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 11:00Nou ja, dat je een appel eet, lijkt me prima, maar het is allemaal zo betweterig. En dat zal vast zijn omdat ik zelf nasi zo lekker vind, hoor, dus ik ben natuurlijk gewoon persoonlijk enorm betrokken, maar doen alsof het Heel Erg is dat je eens een diepvriespizza in de oven gooit of een pot Chicken Tonight opendraait, dat vind ik ook wat extreem.
En chips altijd!
zondag 10 mei 2020 om 11:09
Dat is gewoon verschrikkelijk.AeonOfWinter schreef: ↑10-05-2020 11:05Hier doet de tv raar en in de tuin stinkt het naar teer. Ellende allemaal weer.

zondag 10 mei 2020 om 11:10
Ja, ik mis ze enorm. Ik heb afgelopen week een paar leerlingen op school een laatste schoolexamentoets laten maken en ik was ze normaal heus niet om de nek gevlogen, maar ik vond het zo onprettig om telkens na te moeten denken of ik niet te dicht bij ze stond. En de liefste jongen wilde mij een hand geven, maar dat mocht niet. En ze misten school zo en ze waren zo sneu dat ze geen diploma-uitreiking zullen hebben (geen normale in elk geval) en geen normaal gala.Maud*de*Braose schreef: ↑10-05-2020 11:07Je hebt gewoon een flinke neus vol nodig van die typische hormonen/zweet/teveeldeo puberstank![]()

zondag 10 mei 2020 om 11:12
Dit, heel erg dit!doornroosje9 schreef: ↑10-05-2020 11:09Tuurlijk. Ik heb een bloedhekel aan dat oordelen over anderen. Laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil en dat is prima.
Al betrapte ik mezelf erop dat ik in een topic schoenen niet zo mooi vond icm met een jurk of rok. Maar bij nader inzien het toch wel vond kunnen.

zondag 10 mei 2020 om 11:14
Ja, dat is ook sneu. Een feestelijke afsluiting van de middelbare school is toch een mooi overgangsritueel.Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 11:10Ja, ik mis ze enorm. Ik heb afgelopen week een paar leerlingen op school een laatste schoolexamentoets laten maken en ik was ze normaal heus niet om de nek gevlogen, maar ik vond het zo onprettig om telkens na te moeten denken of ik niet te dicht bij ze stond. En de liefste jongen wilde mij een hand geven, maar dat mocht niet. En ze misten school zo en ze waren zo sneu dat ze geen diploma-uitreiking zullen hebben (geen normale in elk geval) en geen normaal gala.
Gelukkig kun je 1 juni weer deels opstarten.

zondag 10 mei 2020 om 11:16
Ik geef nu (nou ja, vandaag niet) ook gewoon les, natuurlijk.Maud*de*Braose schreef: ↑10-05-2020 11:14Ja, dat is ook sneu. Een feestelijke afsluiting van de middelbare school is toch een mooi overgangsritueel.
Gelukkig kun je 1 juni weer deels opstarten.
Maar vanaf 2 juni weer op school. 28 Leerlingen in havo-4, dus dat moet dan in drie keer, denk ik. We gaan zien hoe het gaat.