Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 mei 2020 om 11:18
Succes!Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 11:16Ik geef nu (nou ja, vandaag niet) ook gewoon les, natuurlijk.
Maar vanaf 2 juni weer op school. 28 Leerlingen in havo-4, dus dat moet dan in drie keer, denk ik. We gaan zien hoe het gaat.

zondag 10 mei 2020 om 11:25
Maar je mag gerust iets niet mooi vinden hè! Daar is toch niets mis mee.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 10 mei 2020 om 11:36
Als ik ooit schrijf dat ik sneakers als dagstappers mooi vind is het de hoogste tijd dat iemand ingrijpt. Dan gaat er wel meer niet goed met medoornroosje9 schreef: ↑10-05-2020 11:25Maar je mag gerust iets niet mooi vinden hè! Daar is toch niets mis mee.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 10 mei 2020 om 11:38
Je mag van alles mooi en niet mooi vinden, maar als je anderen gaat veroordelen omdat ze een andere smaak hebben, dan gaat het mis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 10 mei 2020 om 11:43
Ja

Gefeuli Yas!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 10 mei 2020 om 11:43
zondag 10 mei 2020 om 11:44
Ik schrijf dan ook niet dat het niet mooi is. Ik vind ander schoeisel mooier. En dat ga ik niet roepen in een topic over 'welke sneakers'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 10 mei 2020 om 11:52
Nou...er zijn uitzonderingen hoor.
zondag 10 mei 2020 om 12:01
Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:43Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.
Gezond zal het niet zijn, maar dat is al dat gezuip ook niet.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 10 mei 2020 om 12:03

zondag 10 mei 2020 om 12:11
Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 12:03Ik vind het zo gek, hoe belangrijk zoveel mensen moeder- en vaderdag vinden.
Ik ook. Ik zeg ook altijd dat ik geen kadootje hoef, vind het zo'n onzin.

zondag 10 mei 2020 om 12:13
Ik hoor weleens ouders (dit jaar niet), of nou ja, vooral moeders, die teleurgesteld zijn in de knutsel van de basisschool. Ik heb een keer wat gezegd, nu vinden ze mij maar raar, maar ik breng mijn kind naar school om te leren rekenen, niet om pastahartjes met afgezaagde rijmpjes eronder. Maar dan ben je harteloos.
Mijn kinderen hebben van alles geknutseld dit jaar. Heel lief. Niet heel mooi, maar wel heel lief.

zondag 10 mei 2020 om 12:15
Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 10:43Over andere zure types gesproken: wat zijn veel forummers toch betweterig als het om voedsel gaat. En dan is er een forummer die twee keer in de week een bak afhaalbami eet en dan gaan ze allemaal in een kringetje "ooooh, wat erg vrouw toch!" roepen, alsof desbetreffende forummer net gezegd heeft dat ze elke dag een baby aan Bäal offert ofzo.
Gezond zal het niet zijn, maar dat is al dat gezuip ook niet.

Wellicht stelt het je gerust: ik koop diepvriespizza's want die vind ik lekker. Het liefst van die Big American onzin. Ik eet geen appels want mijn mond zwelt dan en voor ik het weet bijt ik weer wat stuk en zit mijn gezicht onder het bloed. Smaakt ook niet zo lekker.
zondag 10 mei 2020 om 12:16

zondag 10 mei 2020 om 12:18
Zeggen dat je je moeder lief vindt en langsgaan met een bloemetje ofzo, dat vind ik hartstikke leuk. Dat zijn rituelen die ons samenleven vormgeven. Maar janken omdat je geen waardering krijgt omdat je niet cadeau X gekregen hebt, terwijl je heel veel hints gegeven hebt, nou ja, dat lijkt me een lastig leven.
Ik heb mijn eigen moederdagcadeau gekocht. Heel veel Nesti Dante-zeep. Helaas is de webwinkel een beetje traag, maar dan maak ik er gewoon een onmoederdagcadeau van.
Ik heb mijn eigen moederdagcadeau gekocht. Heel veel Nesti Dante-zeep. Helaas is de webwinkel een beetje traag, maar dan maak ik er gewoon een onmoederdagcadeau van.

zondag 10 mei 2020 om 12:23
Betty_Slocombe schreef: ↑10-05-2020 12:13Ik hoor weleens ouders (dit jaar niet), of nou ja, vooral moeders, die teleurgesteld zijn in de knutsel van de basisschool. Ik heb een keer wat gezegd, nu vinden ze mij maar raar, maar ik breng mijn kind naar school om te leren rekenen, niet om pastahartjes met afgezaagde rijmpjes eronder. Maar dan ben je harteloos.
Mijn kinderen hebben van alles geknutseld dit jaar. Heel lief. Niet heel mooi, maar wel heel lief.
Ik vind het ook zonde van de tijd en energie van de leerkrachten, dat gefröbel.

zondag 10 mei 2020 om 12:23