Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 mei 2020 om 17:38

zondag 3 mei 2020 om 17:40
Hoe bedoel je? werd toch wel flink geromantiseerd en nagedaan dacht ik, als een moderne Werther. Verder eensch hoor.RocketScienceFiction schreef: ↑03-05-2020 17:37Ook een zelfmoord die niet als heroïsch wordt gezien.

zondag 3 mei 2020 om 17:44
Zijn ex vrouw benadrukt vooral dat hij aan een geestelijke stoornis leed, geen zin om de naam te zoeken. Speciaal met het doel om te voorkomen dat het navolging vindt.
Nu ik zelf wat ouder wordt komen sommige zaken anders binnen. Vond de muziek vroeger minder dan nu.

zondag 3 mei 2020 om 17:47
ik zag laatst die documentaire waarin seguggereerd wordt dat zij er schuld aan had, wat een misselijke film.RocketScienceFiction schreef: ↑03-05-2020 17:44Zijn ex vrouw benadrukt vooral dat hij aan een geestelijke stoornis leed, geen zin om de naam te zoeken. Speciaal met het doel om te voorkomen dat het navolging vindt.
Nu ik zelf wat ouder wordt komen sommige zaken anders binnen. Vond de muziek vroeger minder dan nu.
"Teenage angst has paid off well
Now I'm bored and old"