Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 mei 2020 om 18:45
Toen wist ik wie ze eerst was maar dat ben ik intussen kwijt. Dat het niet miss positivo is is wel duidelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 3 mei 2020 om 18:48
Wat is daar sneu aan? Viva profileert zich als een vrouwenblad én forum.
Bovendien denk ik maar zo dat Feow dat eerder doet omdat hier ook jonge meiden meelezen/posten.
Ik denk eerder dat jij van Feow sowieso van alles vindt. Stok en hond enzo.

zondag 3 mei 2020 om 18:49
Wat betreft Inkijk, ja zijn mening was wat raar. Maar daar zijn er wel meer van op dit forum. En die worden al jaren getolereerd. De voor de hand liggende voorbeelden zijn PJK en RB, maar er zijn er nog wel meer. Het grote verschil met Orpheus is inderdaad dat Inkijk niet all over the place is. Hij beperkt zich tot een enkel topic, en gaat door omdat er steeds op hem gereageerd wordt, zoals bijv ook PJK door blijft gaan in enkele topics. Het forum zou nogal saai worden zonder dergelijke afwijkende meningen, hoe verschrikkelijk irritant ze soms ook zijn.

zondag 3 mei 2020 om 18:50
Het is ook echt moeilijk.

Komen vrouwen een keer op voor zichzelf en anderen door zo'n engnek terecht de maat te nemen is weer niet goed.
Als we niks zeggen en doen is het ook onze eigen schuld dat mannen zo praten en denken over ons.

zondag 3 mei 2020 om 18:55
Het oxideert me aan mijn derrièrre dat feow het zegt. Maar het is wel omdat zij het zegt dat ik hier commentaar lever en niet in het modtopic; zodat het daar niet haar punt ondergraaft.
Verder vind ik het gewoon stom om mammamod te roepen als een mening je niet aan staat. En ik vind het nog stommer dat je dat zou doen 'omdat het een vrouwenforum is'.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening. Je kan de mod vragen er wat van te vinden.

zondag 3 mei 2020 om 18:57
-Shifty- schreef: ↑03-05-2020 18:55Het oxideert me aan mijn derrièrre dat feow het zegt. Maar het is wel omdat zij het zegt dat ik hier commentaar lever en niet in het modtopic; zodat het daar niet haar punt ondergraaft.
Verder vind ik het gewoon stom om mammamod te roepen als een mening je niet aan staat. En ik vind het nog stommer dat je dat zou doen 'omdat het een vrouwenforum is'.
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening. Je kan de mod vragen er wat van te vinden.
Dat is dus precies wat er gedaan is, en de mod vond er wat van.

zondag 3 mei 2020 om 19:02
Luci_Morgenster schreef: ↑03-05-2020 18:50Het is ook echt moeilijk.![]()
Komen vrouwen een keer op voor zichzelf en anderen door zo'n engnek terecht de maat te nemen is weer niet goed.
Als we niks zeggen en doen is het ook onze eigen schuld dat mannen zo praten en denken over ons.
Mammamod roepen is niet 'hem de maat nemen'. ik zal hem ook niet missen. Maar ik mis de vrijheid om open je mening te geven wel steeds meer. En dat wordt alleen maar erger.

zondag 3 mei 2020 om 19:05
Ik vind vrouwen als inferieure wezens zien gelijk staan aan bv racisme. Dus prima dat dat niet getolereerd wordt.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 19:05
0.00% gewijzigd
zondag 3 mei 2020 om 19:05
En tot overmaat van ramp is ze nu ook al bloempotten aan het kleuren. Komt nooit meer goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 3 mei 2020 om 19:07
viewtopic.php?f=9&t=459356&p=31326636&start=#p31326636
Het gaat om dit topic en forummer inkijk74
En dan even bijlezen in het modtopic.

zondag 3 mei 2020 om 19:20
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen: pot uurtje in water. Dan is ie verzadigd. Uitnemen en laten uitlekken.
Instrijken met acrylverf. Na drogen evt vernissen.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

zondag 3 mei 2020 om 19:22
Luci_Morgenster schreef: ↑03-05-2020 19:16En je mag prima naar mamamod gaan als systematisch de huisregels van betreffende mama worden overtreden.
Heb je daar moeite mee, zoek lekker zelf een ander forum/mama met andere huisregels. Dag!![]()
Wijs jij even aan waar in de huisregels staat dat dit een vrouwenforum is en dat je je vrouwvriendelijk dient te gedragen

zondag 3 mei 2020 om 19:23
Lady*Voldemort schreef: ↑03-05-2020 19:00Ik vind zeker wel dat dergelijke enge types de bek gesnoerd moet worden. En niet alleen op het wereldwijde web.
+2

zondag 3 mei 2020 om 19:24
Wat doe je raar ineens. Seksisme mag hier gewoon niet, net als racisme. Van de grondwet mag het trouwens ook niet. Maar nu het Feow is die erover begint vind je die zaken ineens helemaal prima. Mal hoor.