Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 mei 2020 om 17:57
Nooit die angst gehad. Snap nu wel de boosheid.
Als je je wat kwetsbaarder op zou stellen zou ik je PB- en. Aard van het beestje.

zondag 3 mei 2020 om 18:03
En je moeder?RocketScienceFiction schreef: ↑03-05-2020 18:02Wensen, veel gehad. Hecht er weinig waarde meer aan.

zondag 3 mei 2020 om 18:04
RocketScienceFiction schreef: ↑03-05-2020 18:02Wensen, veel gehad. Hecht er weinig waarde meer aan.
Zit je nou te dubbelnicken?

zondag 3 mei 2020 om 18:10
Te makkelijk.RocketScienceFiction schreef: ↑03-05-2020 18:06Jouw moeder bedoel je? Hazes heeft er wel een liedje over.

zondag 3 mei 2020 om 18:12
Lady*Voldemort schreef: ↑03-05-2020 18:09Nou Pumps nog even in de napraat en het circus is compleet.

zondag 3 mei 2020 om 18:13
Echt hèLady*Voldemort schreef: ↑03-05-2020 18:09Nou Pumps nog even in de napraat en het circus is compleet.

zondag 3 mei 2020 om 18:17
Lady*Voldemort schreef: ↑03-05-2020 18:09Nou Pumps nog even in de napraat en het circus is compleet.

zondag 3 mei 2020 om 18:37
Dan is het nog compleet belachelijk om dan maar in het modtopic te gaan lopen klagen dat hij van het forum af geknikkerd moet worden. Ja het is een raar eng mannetje met een kortzichtige blik. Maar om dat nou zo op te blazen en te stellen dat hij wel heel vrouwonvriendelijk zit te zijn op een vrouwenforum .. echt.
Alsof hier gemodereerd moet worden op vrouwvriendelijkheid. En alsof types zoals Vanzai niet vele male enger en vrouwonvriendelijker zijn.

Die ban van Orphy snap ik wel omdat hij met zijn infantiele gedrag/mening ook nog het hele forum vervuilde. Maar het is toch juist niet de bedoeling om te gaan moderen op je mening.

zondag 3 mei 2020 om 18:40
-Shifty- schreef: ↑03-05-2020 18:37Dan is het nog compleet belachelijk om dan maar in het modtopic te gaan lopen klagen dat hij van het forum af geknikkerd moet worden. Ja het is een raar eng mannetje met een kortzichtige blik. Maar om dat nou zo op te blazen en te stellen dat hij wel heel vrouwonvriendelijk zit te zijn op een vrouwenforum .. echt.
Alsof hier gemodereerd moet worden op vrouwvriendelijkheid. En alsof types zoals Vanzai niet vele male enger en vrouwonvriendelijker zijn.![]()
Die ban van Orphy snap ik wel omdat hij met zijn infantiele gedrag/mening ook nog het hele forum vervuilde. Maar het is toch juist niet de bedoeling om te gaan moderen op je mening.
Op een vrouwenforum vind ik dat best geoorloofd.

zondag 3 mei 2020 om 18:41
Niet elke dubbelnicker is een trol.

Blijkbaar heeft ze een gevoelig snaartje geraakt?

zondag 3 mei 2020 om 18:43
Lady*Voldemort schreef: ↑03-05-2020 18:29Ik vermoed van wel, maar ik zou niet weten welke nick dat dan geweest moet zijn. Ze is in ieder geval niet vies van een relletje![]()
Vanaf haar eerste post, over de avatar die ze wou nemen en die niet mocht van de mods, zit ik er al over te puzzelen