Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh sorry, ik had geen idee. Ik dacht dat iedereen hier random liep te bullshitten. Ik ben ook weg. :redrose:
Murrmurr schreef:
03-05-2020 17:47
ik zag laatst die documentaire waarin seguggereerd wordt dat zij er schuld aan had, wat een misselijke film.

"Teenage angst has paid off well
Now I'm bored and old" :)

Nooit die angst gehad. Snap nu wel de boosheid.

Als je je wat kwetsbaarder op zou stellen zou ik je PB- en. Aard van het beestje.
Ik wil geen PB's en je mag hier blijkbaar alleen over je avondeten praten.
Murrmurr schreef:
03-05-2020 17:56
ben je serieus? Natrap kan toch niet off topic zijn?

Ik wens door jou geen kutje genoemd te worden. En ik heb geen probleem met off topic maar wel als iemand all over the place is, constant over niks.
Merys schreef:
03-05-2020 17:59
Ik wens door jou geen kutje genoemd te worden. En ik heb geen probleem met off topic maar wel als iemand all over the place is, constant over niks.
:hug: sterkte ermee
Oblio probeert de sfeer te verhogen?
Merys schreef:
03-05-2020 17:59

Wensen, veel gehad. Hecht er weinig waarde meer aan.
Die is ook van de PB's zeker.
RocketScienceFiction schreef:
03-05-2020 18:02
En je moeder?
03-05-2020 18:02

Zit je nou te dubbelnicken?
Niq schreef:
03-05-2020 18:03
En je moeder?

Jouw moeder bedoel je? Hazes heeft er wel een liedje over.
Nou Pumps nog even in de napraat en het circus is compleet.
03-05-2020 18:06
Jouw moeder bedoel je? Hazes heeft er wel een liedje over.
Te makkelijk.
Lady*Voldemort schreef:
03-05-2020 18:09

:proud:
Merys schreef:
03-05-2020 18:04
Zit je nou te dubbelnicken?

Zit je nu te troll hinten?
Lady*Voldemort schreef:
Echt hè
Niq schreef:
03-05-2020 18:10
Te makkelijk.

Moet je met wat moeilijkere dingen komen, krijg je dat terug.
Gevat ben je wel ;)
Lady*Voldemort schreef:
:biggrin:
Is die BeaTea eerder onder een andere nick bekend geweest?
Marana schreef:
03-05-2020 18:21
Is die BeaTea eerder onder een andere nick bekend geweest?
Ik vermoed van wel, maar ik zou niet weten welke nick dat dan geweest moet zijn. Ze is in ieder geval niet vies van een relletje :D
Griebus67 schreef:
03-05-2020 17:38
Hij houdt al pagina's lang vol dat hij het grondrecht heeft om over verlaten landweggetjes fietsende vrouwen 's avonds laat lastig te vallen. Doodeng.

Dan is het nog compleet belachelijk om dan maar in het modtopic te gaan lopen klagen dat hij van het forum af geknikkerd moet worden. Ja het is een raar eng mannetje met een kortzichtige blik. Maar om dat nou zo op te blazen en te stellen dat hij wel heel vrouwonvriendelijk zit te zijn op een vrouwenforum .. echt.

Alsof hier gemodereerd moet worden op vrouwvriendelijkheid. En alsof types zoals Vanzai niet vele male enger en vrouwonvriendelijker zijn. :facepalm:

Die ban van Orphy snap ik wel omdat hij met zijn infantiele gedrag/mening ook nog het hele forum vervuilde. Maar het is toch juist niet de bedoeling om te gaan moderen op je mening.
-Shifty- schreef:
03-05-2020 18:37
Dan is het nog compleet belachelijk om dan maar in het modtopic te gaan lopen klagen dat hij van het forum af geknikkerd moet worden. Ja het is een raar eng mannetje met een kortzichtige blik. Maar om dat nou zo op te blazen en te stellen dat hij wel heel vrouwonvriendelijk zit te zijn op een vrouwenforum .. echt.

Alsof hier gemodereerd moet worden op vrouwvriendelijkheid. En alsof types zoals Vanzai niet vele male enger en vrouwonvriendelijker zijn. :facepalm:

Die ban van Orphy snap ik wel omdat hij met zijn infantiele gedrag/mening ook nog het hele forum vervuilde. Maar het is toch juist niet de bedoeling om te gaan moderen op je mening.

Op een vrouwenforum vind ik dat best geoorloofd.
03-05-2020 18:13
Zit je nu te troll hinten?
Niet elke dubbelnicker is een trol. :idee:
Blijkbaar heeft ze een gevoelig snaartje geraakt?
Lady*Voldemort schreef:
03-05-2020 18:29
Ik vermoed van wel, maar ik zou niet weten welke nick dat dan geweest moet zijn. Ze is in ieder geval niet vies van een relletje :D

Vanaf haar eerste post, over de avatar die ze wou nemen en die niet mocht van de mods, zit ik er al over te puzzelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven