Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 6 mei 2020 om 11:54
RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:50Ook fascinerend. Dus jij snapt niet dat ik het raar vind als mensen zo heftig reageren op een anoniem account die kennelijk dingen schrijft die storend strontvervelend en stupide zijn. Dat vind ik dan weer raar, en dat is geen zuigen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 6 mei 2020 om 12:00
Dank je Yas.yasmijn schreef: ↑06-05-2020 11:54Neuh....ik zit al op de functie die ik wil. En alles wat werkgerelateerd is, wordt uit de algemene opleidingspot betaald.
Daar hoef ik mijn eigen potje niet voor in te zetten.
Enorm veel collegas doen bv een duikopleiding. Een vriend/collega neemt golflessen. Het is dus echt voor de fun.
Succes Maud!
Dan zou ik in jouw geval ook zoiets gaafs gaan doen. Met dat budget is er veel mogelijk.

woensdag 6 mei 2020 om 12:18
Het is maar wat je heftig vindt hè. Ik vind weinig heftig, maar jouw latje ligt blijkbaar een stuk lager.RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:50Ook fascinerend. Dus jij snapt niet dat ik het raar vind als mensen zo heftig reageren op een anoniem account die kennelijk dingen schrijft die storend zijn. Dat vind ik dan weer raar, en dat is geen zuigen.

woensdag 6 mei 2020 om 12:46
Ik heb het gewoon gedaan!Maud*de*Braose schreef: ↑06-05-2020 11:50Bedoel je Soofos? Die hebben volgens mij inderdaad geen typecursussen.

woensdag 6 mei 2020 om 13:12
Sowieso cursus Excel. Daar snap ik werkelijk helemaal niets van en heb het vanaf nu nodig voor mijn werk.
Goed zo Luci! Veel plezier ook voor je meiden.

woensdag 6 mei 2020 om 13:27
Die van Excel dan he, weet niet hoe het bij de andere cursussen is.

woensdag 6 mei 2020 om 13:31

woensdag 6 mei 2020 om 13:36
Nogmaals, heb jij hier een soort radar voor?

woensdag 6 mei 2020 om 13:39
Meh. Aan de andere kant verveel ik me ook ongans, dus wellicht kan ik dit ook gaan doen in de toekomst.Luci_Morgenster schreef: ↑06-05-2020 13:37Nee, ze leest gewoon alles mee en als er dan weer zo'n forumgeweten/boter op het hoofd postje geplaats kan worden, gaat ze tikken.

woensdag 6 mei 2020 om 14:28
Verschrikkelijk. Was je het wel kwijt toen je wakker werd?
woensdag 6 mei 2020 om 15:53
Kennelijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 6 mei 2020 om 16:18
Als troost: bij ons gaat het ook lastiger dan wat Yasmijn vertelt. Ik wilde ook een keer een cursus fotografie doen en kon dat zelfs zijdelings wel met het werk van toen relateren. Mijn werkgever niet.
Later is nu