Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En goedemorgen.

Thais, weet nu al wat ik ga bestellen vanavond. :-D
Luci_Morgenster schreef:
06-05-2020 09:56
Zag er al 2 voor Affinity Designer die ik wel wilde doen en dan de tekencursus voor oudste, is al 90 euro. Qua dat is een jaar onbeperkt super deal.

Maar ik ben door de eerste cursus al op de helft na halve week gratis.... Misschien toch een maandabo. Het is gewoon voor mij veel geld. Is ook voor hobby en niet iets noodzakelijks ofzo.

Ga er nog een dagje op broeien. :-D :-D
Ja, lastige keuzes zijn dat. Leuk dat je al bezig bent met een cursus.
Mijn jaarabo is ook afgelopen, dus betaal nu ook elke maand. Eigenlijk zou ik daarop moeten bezuinigen, maar er staat zoveel goeds op dat ik hem toch nog wil houden.
Nemain• schreef:
05-05-2020 23:20
Nee thanks!

als je je registreert bij seniorenweb is er ook een gratis online cursus, kijk maar:
https://www.seniorweb.nl/cursussen/onli ... en-vingers
prada schreef:
06-05-2020 09:51
Nee klopt. Maar je vroeg een cursus gratis of voor weinig.
Bijna 200 vind ik niet weinig. Vandaar.
Dana schreef:
06-05-2020 02:05
Moet alles altijd gratis zijn? Als jij iemand iets leert, wil je er toch ook voor betaald worden?
Zeg ik dat dan?
Luci_Morgenster schreef:
06-05-2020 09:40
Die actie waar Maud van de week over had is er ineens:

https://soofos.nl/voorjaarsactie/
Dank je! Wie weet hebben ze ook een typecursus :proud:
Ik moet nog bedenken wat voor cursus ik wil gaan doen. Wij hebben nl 4000 euro gekregen van de Baas per persoon. Vrij te besteden. Al ga je paaldansen of punniken.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
06-05-2020 10:32
Ik moet nog bedenken wat voor cursus ik wil gaan doen. Wij hebben nl 4000 euro gekregen van de Baas per persoon. Vrij te besteden. Al ga je paaldansen of punniken.
Kolder
yasmijn schreef:

Weer eens wat anders op je CV. Weinig benul van geld ook jouw werkgever. Zou als klant wel vragen hebben, niet stellen.

Ken het overigens nog wel veel gekker. Gelukkig ken ik ook mensen die daar dan vragen bij stellen.
Nemain• schreef:
06-05-2020 10:34
Kolder
Dat van die Baas met een hoofdletter? of dat bedrag? :-D Zou ik ook geen nee tegen zeggen.

Wel tegen de term Baas. Helemaal met een hoofdletter. Ben geen Hond. :-D
Nemain• schreef:
06-05-2020 10:31
Dank je! Wie weet hebben ze ook een typecursus :proud:
Ja, precies!
Luci_Morgenster schreef:
06-05-2020 10:43
Dat van die Baas met een hoofdletter? of dat bedrag? :-D
Dat bedrag en het geen voorwaarden hebben aan dat bedrag. Ik moet jaren lobbyen, aantonen wat het relevant maakt voor mijn werk, jaar bijtekenen en het liefst wel alles onvrije tijd doen. Dat is dan een werk gerelateerde opleiding.
yasmijn schreef:
:woa:

Nou ik zou het wel weten met zo’n scholingsbudget.
yasmijn schreef:
Ik weet nog wel een kroeg met een paal.... Kun je het aangename met het nuttige verenigen!
Paal 50. Leuke kroeg in Wijk aan Zee, mega houten strandpaal in het midden. Doe ik wel een dansje voor op de bar, kan je mij die 100 euro toemieteren voor mijn cursus. :-D
Luci_Morgenster schreef:
06-05-2020 10:43
Dat van die Baas met een hoofdletter? of dat bedrag? :-D Zou ik ook geen nee tegen zeggen.

Wel tegen de term Baas. Helemaal met een hoofdletter. Ben geen Hond. :-D
Zo wordt onze organisatie genoemd door alles pak hem beet 60.000 mdws. Al tientallen jaren lang, zeg maar vanaf de oorlog ofzo.
Geen bijzonderheden
Nemain• schreef:
06-05-2020 10:46
Dat bedrag en het geen voorwaarden hebben aan dat bedrag. Ik moet jaren lobbyen, aantonen wat het relevant maakt voor mijn werk, jaar bijtekenen en het liefst wel alles onvrije tijd doen. Dat is dan een werk gerelateerde opleiding.
en komt uiteindelijk uit dezelfde belastingpot...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
yasmijn schreef:
06-05-2020 10:59
Zo wordt onze organisatie genoemd door alles pak hem beet 60.000 mdws. Al tientallen jaren lang, zeg maar vanaf de oorlog ofzo.
Ja, Ouderwets is het zeker. ;-)
lemoos2 schreef:
:woa:

Nou ik zou het wel weten met zo’n scholingsbudget.
Ik weet nog helemaal niks. Heb wel zitten denken aan bv iets van voeding/dietiste omdat er best veel obese mensen zijn. Daar zit vast handel in.
Maar dat is dan weer een 4jarige HBO opleiding en daar heb ik op mijn leeftijd echt geen zin meer in.
Mijn vriendin die ook bij de Baas werkt, doet fotografie, voor de fun.
Ik heb echt nog geen idee. Maar ik wil geen meerjarige HBO studie meer gaan doen.
Geen bijzonderheden
Nemain• schreef:
Als ik een functie-gerelateerde opleiding doe, wat vaak gebeurt, dan is dat ook op kosten van jekentmijnwerkgever wel en dat is dan ook onder werktijd.
Geen bijzonderheden
RocketScienceFiction schreef:
06-05-2020 10:41
Weer eens wat anders op je CV. Weinig benul van geld ook jouw werkgever. Zou als klant wel vragen hebben, niet stellen.

Ken het overigens nog wel veel gekker. Gelukkig ken ik ook mensen die daar dan vragen bij stellen.
Jij moet je er niet mee bemoeien want je hebt er geen verstand van. En klanten hebben wij niet.
Ajuus, ik wil jou uberhaupt niet meer lezen. #negeer.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
06-05-2020 11:06
Jij moet je er niet mee bemoeien want je hebt er geen verstand van. En klanten hebben wij niet.
Ajuus, ik wil jou uberhaupt niet meer lezen. #negeer.

Geen klanten? Nog erger. Dus gewoon lekker collectief geld over de balk jagen?
RocketScienceFiction schreef:
06-05-2020 11:17
Geen klanten? Nog erger. Dus gewoon lekker collectief geld over de balk jagen?

Waar bemoei je je mee?
yasmijn schreef:
Wat veel geld :O
Als je dat slim inzet misschien genoeg voor een carrièreswitch?
Peixe schreef:
06-05-2020 11:21
Waar bemoei je je mee?

Kan ik ook aan jou vragen. Of heb ik soms gemist dat je hier alleen mag reageren met toestemming.

Zo ja van wie? Van jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven