Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
12-05-2020 12:19
Afbeelding
Schattig :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nee.

Dat zijn geen katten, dus stom.
Luci_Morgenster schreef:
12-05-2020 12:42
Nee.

Dat zijn geen katten, dus stom.
:bigkiss:

Afbeelding
:rofl:
:sheep:
AeonOfWinter schreef:
12-05-2020 12:18
Afbeelding
Een axolotl! Leuk! Heb er 3 gehad, maar het zijn echt hele vieze beesten. Wat een werk.

Maar goed, ik kwam hier even buurten om mijn verbazing te delen over de ban van alongwiththesunshine. WTF echt.
Kokoro schreef:
12-05-2020 14:13
Een axolotl! Leuk! Heb er 3 gehad, maar het zijn echt hele vieze beesten. Wat een werk.

Maar goed, ik kwam hier even buurten om mijn verbazing te delen over de ban van alongwiththesunshine. WTF echt.
Nou ja, iemand een bitch noemen is gewoon schelden. Dat mag niet. Dus als er gestaft wordt snap ik wel dat de mods daarop reageren.
Kokoro schreef:
12-05-2020 14:13
Een axolotl! Leuk! Heb er 3 gehad, maar het zijn echt hele vieze beesten. Wat een werk.

Misschien kun je ze nog wat opbakken met een klontje boter?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
12-05-2020 14:03
:sheep:
Trusten!
Life is short. Eat dessert first.
Kokoro schreef:
12-05-2020 14:13
Een axolotl! Leuk! Heb er 3 gehad, maar het zijn echt hele vieze beesten. Wat een werk.

Maar goed, ik kwam hier even buurten om mijn verbazing te delen over de ban van alongwiththesunshine. WTF echt.
Dat is ook zo.

Ik zag alleen de eerste reactie die gewist was en daarna een banmelding. Ik denk waarom gaat een ander voor mij staffen. Dat kan ik prima zelf als ik het nodig vind.

Maar er is nog meer gewist en inderdaad ook gescheld.
Maud*de*Braose schreef:
12-05-2020 14:15
Nou ja, iemand een bitch noemen is gewoon schelden. Dat mag niet. Dus als er gestaft wordt snap ik wel dat de mods daarop reageren.
Oh, dat woord had ik even gemist. Das nie netjes nee. Is er dan al een kerfstok waar e.e.a. op staat als dat direct tot ban leidt?
RikM schreef:
12-05-2020 14:16
Misschien kun je ze nog wat opbakken met een klontje boter?
:rofl: Lijkt me echt héél goor. Ze zijn slijmerig.
Kokoro schreef:
12-05-2020 14:18
Oh, dat woord had ik even gemist. Das nie netjes nee. Is er dan al een kerfstok waar e.e.a. op staat als dat direct tot ban leidt?
Weet ik niet precies. Ze heeft een ban van 48 uur zag ik, dus onlangs al eens geband geweest.
Pfff, ik ben niet vooruit te branden vandaag.
En Murr Murr toch nog even impliceren dat ik wel had gestaft.
Luci_Morgenster schreef:
12-05-2020 14:23
En Murr Murr toch nog even impliceren dat ik wel had gestaft.
Wat naar, ik zou haar gelijk even staffen. :furious:
Straffen.
Kokoro schreef:
12-05-2020 14:18
Oh, dat woord had ik even gemist. Das nie netjes nee. Is er dan al een kerfstok waar e.e.a. op staat als dat direct tot ban leidt?
Volgens de banladder 2x eerder in 3 maanden dacht ik. Maar staat in bantopic wel wat de tijd en volgorde precies is.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 12-05-2020 14:30
0.16% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
12-05-2020 14:26
Straffen.
:moon: :whip: :cry:
Maud*de*Braose schreef:
12-05-2020 14:29
:moon: :whip: :cry:
Niet huilen. :there:
Luci_Morgenster schreef:
12-05-2020 14:34
Niet huilen. :there:
Niet ik, murmur!
Oh heeft ze een ban ja. Ik denk zelf dat het pratende familielid uit bezorgdheid eens is gaan praten/vragen met de bevriende psych.
Hoe ze flipt om niks..daar smeult iets.


En verder is volgens mij ons hele durp aan het mondkapjes naaien. Ik kon nergens elastiek of linten kopen.
Zo maar wat frobelen met oude schoenveters ofzo.
Hema (online) ook niet? Daar haal ik altijd eleastiek.

Je wil zeker vandaag verder?
Luci_Morgenster schreef:
12-05-2020 14:40
Hema (online) ook niet? Daar haal ik altijd eleastiek.

Je wil zeker vandaag verder?

Alles op.

Maar ik bedenk me net dat ik nog een heel lange gevlochten ceintuur heb van spijkerstof. Zat bij een lang tuniek. Die kan ik ook uit elkaar halen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het de laatste tijd met TO's met enge lichaamsbeelden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven