Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
GreenLadyFern schreef:
25-05-2020 15:59
Ik snap wat je bedoelt, maar ik voelde me er niet aantrekkelijker door. Anorexiapatiënten staan nu niet bepaald bekend om hun 'stunning looks'
Ik snap het wel hoor. Zeker als je het vaker hoort ga je aan jezelf twijfelen, vooral als je heel dun bent en er niks aan kan doen. Maar als je dit hoort heel soms met mt. 36 kan je het je volgens mij wel makkelijker bij de ander neerleggen.

en brrr anorexia is wel echt een heel lelijk iets om mee te schelden.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 16:04
Ik snap het wel hoor. Zeker als je het vaker hoort ga je aan jezelf twijfelen, vooral als je heel dun bent en er niks aan kan doen. Maar als je dit hoort heel soms met mt. 36 kan je het je volgens mij wel makkelijker bij de ander neerleggen.

en brrr anorexia is wel echt een heel lelijk iets om mee te schelden.
Met dat soort mensen heb ik echt geen medelijden. Ik ben in staat om recht voor hun neus nog een tweede (en derde) stuk taart te nemen.
DuchessMeganMarkle schreef:
25-05-2020 15:37
Druk met kind bezig. Slaapt ‘s nachts nog steeds niet door :"-(. Ik heb momenteel geen werk, dat is echt kut. Het gaat voor de rest wel goed.
Lekker bij je leggen. Die van mij sliep pas rond 3 jaar door en dan alleen in mijn bed.
Nemain• schreef:
25-05-2020 16:09
Lekker bij je leggen. Die van mij sliep pas rond 3 jaar door en dan alleen in mijn bed.
Zoon ligt ook bij ons op de kamer.
3 jaar O_O.
25-05-2020 16:19
3 jaar O_O.
Went vanzelf hoor. En zolang je niet werkt lekker overdag meeslapen.
GreenLadyFern schreef:
25-05-2020 15:19
Tja, het was vaak stiekemer. Bijvoorbeeld; paar jaar geleden in de primark. Zo ongeveer de enige plaats waar ik passende kleren kon vinden die binnen mijn budget lagen toen, omdat ik maat 32 had. Ik had die tas al behoorlijk vol
Staan daar twee vrouwen naast me tussen de kledingrekken, zegt er eentje: Nou ze hebben hier alleen anorexiamaatjes. hahahahaha en maar naar mij kijken. Die andere zegt iets in de trant van: Laat die kleren maar zitten, gaan wij lunchen, dat kunnen wij dan weer hahahaha.

Om dan erop af te stappen en een verklaring te vragen voelt dan als een enorme confrontatie en dan zal het waarschijnlijk ineens toch niet over mij gaan, snap je.
Ah op zo'n manier.
Betty_Slocombe schreef:
25-05-2020 15:49
Laat je niet gek maken door de medewerkers daar. Zij vonden mijn kind te lang. Tsja.
De mijne moest als baby de volgende afspraak wel meer gegroeid zijn, want anders...

Ik heb me altijd afgevraagd wat dat ‘want anders’ was. Uitrekken? Dwangvoederen?

Nu is de ene te klein en te mager en de ander te lang en te mager en ik ben te klein voor mijn gewicht. Het is wonderlijk hoe iemand als ik twee kinderen met ondergewicht weet te produceren.
Nemain• schreef:
25-05-2020 16:20
Went vanzelf hoor. En zolang je niet werkt lekker overdag meeslapen.
Mag ik vragen hoe je dat deed met intimiteit? In dezelfde kamer waar baby ook lag?

Ik kan echt geen intimiteit hebben als baby op dezelfde kamer ligt.
En verder, ik ben niet zo kritisch qua geslacht en blijkbaar ook niet qua lichaamsbouw.
En ik kan iemand met maat 32 werkelijk even mooi vinden als iemand met maat 48 geloof ik. Ik vind zoveel meer dingen belangrijk dan welke maat iemand heeft. Hoe iemand kijkt, beweegt, humor, houding, hoe iemand zich kleedt is zoveel belangrijker dan welke maat iemand heeft. Dat geoordeel over en weer, daar word ik wel moe van. Topics vol over overgewicht en waarom dat treurig en eigen schuld en lelijk is en waarom magere mensen het minstens zo zwaar (pun intended) hebben. Zo zonde van de tijd.

Leuke mensen zijn leuk, en stomme mensen worden niet leuker van een gemiddelde maat.

Overigens krijg ik nooit opmerkingen over mijn gewicht. Ik denk niet dat ik daar ruimte voor laat eigenlijk. Mensen durven vermoedelijk niet :proud:
anoniem_395148 wijzigde dit bericht op 25-05-2020 16:33
10.07% gewijzigd
25-05-2020 16:27
Mag ik vragen hoe je dat deed met intimiteit? In dezelfde kamer waar baby ook lag?

Je hebt toch wel meer dan 1 kamer? Neuken kan ook op de keukentafel, wasmachine, douche of bank
Th∅rdis schreef:
25-05-2020 16:30
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer? Neuken kan ook op de keukentafel, wasmachine, douche of bank
Ik heb intimiteit alleen in bed met de lichten uit en onder de dekens.
25-05-2020 16:31
Nou dan heb je dus geen seks meer. Klaar toch? Kan niet met baby in de kamer en andere plekken zijn geen optie.

Waren alle vraagstukken maar zo simpel opgelost
tmi
Is there any other way? En daarna een halve dag douchen en jezelf met een stok slaan als we impure gedachten blijven hangen
GreenLadyFern schreef:
25-05-2020 15:19
Tja, het was vaak stiekemer. Bijvoorbeeld; paar jaar geleden in de primark. Zo ongeveer de enige plaats waar ik passende kleren kon vinden die binnen mijn budget lagen toen, omdat ik maat 32 had. Ik had die tas al behoorlijk vol
Staan daar twee vrouwen naast me tussen de kledingrekken, zegt er eentje: Nou ze hebben hier alleen anorexiamaatjes. hahahahaha en maar naar mij kijken. Die andere zegt iets in de trant van: Laat die kleren maar zitten, gaan wij lunchen, dat kunnen wij dan weer hahahaha.

Om dan erop af te stappen en een verklaring te vragen voelt dan als een enorme confrontatie en dan zal het waarschijnlijk ineens toch niet over mij gaan, snap je.

Jeetje wat pijnlijk. En hoe grappig is zo'n opmerking, als er echt iemand met anorexia naast je staat :(
Ik vind het zo jammer dat mensen zichzelf beter gaan voelen, als ze anderen naar beneden hebben gehaald. Waarom is dat toch
Later is nu
Ik heb sowieso liever geen "intimiteit", dat klinkt als een hygiënisch probleem
Murrmurr schreef:
25-05-2020 16:34
Is there any other way? En daarna een halve dag douchen en jezelf met een stok slaan als we impure gedachten blijven hangen
Nou ja dit dus, en in wezen is het pas weer nodig als baby nr 2 gewenst is.

Scheelt ook een hoop beddengoed wassen
charlottew88 schreef:
25-05-2020 15:27
En dan die kutopmerkingen/oordelen afdoen met de dooddoener: Ik ben gewoon eerlijk :@. Nee je bent niet eerlijk je bent een bitch.
O, ik ben zo'n zin om dat te zeggen tegen @%&*!.
25-05-2020 16:19
3 jaar O_O.

Haha, ik wilde je niet ontmoedigen, maar bij mij sliepen ze allebei pas met 2,5 door. Maar je krijgt er handigheid in, even borst/flesje en we slapen weer verder. Alleen toen er 2 waren met net wat ander ritme, hadden we even de wallen op de knieën hangen.
Later is nu
25-05-2020 16:27

Door het hele huis behalve waar de baby lag.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 16:34
En een boetekleed dragen natuurlijk.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 25-05-2020 16:50
3.83% gewijzigd
Odense* schreef:
25-05-2020 16:40
O, ik ben zo'n zin om dat te zeggen tegen @%&*!.
Gewoon doen.
Of iets in de trant van "och gut, weet je het verschil niet tussen eerlijk en onbeschaafd/tactloos/vul maar in.....goh" en daar dan zo lekker een beetje bij kijken alsof je in een drol getrapt bent.

Nou kan dus prima met baby in de kamer :proud:
O en kind begon met 2,5 jaar redelijk te slapen. Nu 14 en slaapt nog steeds niet.
Ik probeer met je mee te denken:
Ik heb intimiteit alleen in de badkamer met de lichten uit en onder de douche.
Ik heb intimiteit alleen op de bank met de lichten uit en onder de dekens.
Ik heb intimiteit alleen op tafel met de lichten uit en onder het tafelkleed.
Ik heb intimiteit alleen tegen het aanrecht met de lichten uit en een theedoek over mijn hoofd.
Ik heb intimiteit het liefst in bed met de lichten uit en onder de dekens, maar pas me indien nodig wat aan.
Ik heb intimiteit alleen in bed met de lichten uit en onder de dekens, terwijl mijn kind in zijn bed op wieltjes op de gang staat.

Ik ben een ontaard persoon. Ik had gewoon seks als de baby’s en peuters sliepen. Ik stopte wel als ze wakker werden. Maar dat deden ze zelden. Ik geloof dat ze net als mijn voorouders in de grot, plaggenhut en krakerige gehorige huizen, geen enorme schade hebben opgelopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven