Napraattopic deel 139, met geklets!
zondag 29 november 2020 om 20:51
Beste forummers,
Welkom in napraat 139!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 139!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 december 2020 om 22:28
Talkpoeder voor babybillen kopen en paracetamol hamsteren doet de truc wel.
https://www.2doc.nl/documentaires/serie ... ralen.html
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 19 december 2020 om 07:43
De Zeeman? Vanochtend? Is dat Belgie?prada schreef: ↑18-12-2020 18:19Oh dat doet me denken aan vanmorgen toen ik even bij de Zeeman binnensprong. Door een longaandoening adem ik nogal verkeerd en als ik dan iets eet kan er een kruimel in mijn luchtpijp schieten met een hoestbui tot gevolg. Zo ook met het schuimpje wat ik nog even snel in mijn mond propte.
Ik voelde me zo bekeken en riep maar dat ik me echt echt alleen maar een beetje verslikt had. En ik voelde me niet alleen bekeken, ik werd ook echt met argusogen bekeken![]()
zaterdag 19 december 2020 om 10:12
EN sommige mensen rijden in zulke slechte auto's, dat het 'bijhouden en repareren van vervoermiddelen' gelijk staat aan 100% huishouden doen.

Mijn man doet echt nooit wat aan onze 'vervoermiddelen' maar hij stofzuigt en kookt wel. Ik geloof toch dat ik dat liever heb.
Later is nu

zaterdag 19 december 2020 om 10:19
Yep, inderdaad Belgie.
zaterdag 19 december 2020 om 13:17

zaterdag 19 december 2020 om 13:19
Dat vooral.
Ik snap maar weinig van dat topic.
zaterdag 19 december 2020 om 13:20
Toch? Toch!!!! Niemand doet dit. Jullie hebben meer zicht op valse topics dan ik maar dit kan niet echt zijn.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
zaterdag 19 december 2020 om 13:22
zaterdag 19 december 2020 om 13:23
Jazeker!DuchessMeganMarkle schreef: ↑19-12-2020 12:57Die “miss perfect” aka “waar is vader” is toch een oud bekende?

zaterdag 19 december 2020 om 13:26
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 19 december 2020 om 13:28
Welk topic?DuchessMeganMarkle schreef: ↑19-12-2020 12:57Die “miss perfect” aka “waar is vader” is toch een oud bekende?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 19 december 2020 om 14:10
Waar niet?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zaterdag 19 december 2020 om 14:53
Ik vind het echt een gênant topic.Luci_Mster2 schreef: ↑19-12-2020 13:23Ik zou dit weg doen of gewoon opmaken. Of als je echt denkt dat hygienisch is ( ik dus niet) zeker in deze tijd op een lokale weggeefhoek of in een zo'n pantry in je stad zetten.

zaterdag 19 december 2020 om 14:54
Luci_Mster2 schreef: ↑19-12-2020 13:23Ik zou dit weg doen of gewoon opmaken. Of als je echt denkt dat hygienisch is ( ik dus niet) zeker in deze tijd op een lokale weggeefhoek of in een zo'n pantry in je stad zetten.
Bij ons op de weggeefhoek zouden ze er om vechten.
(Maar dat zegt niet zo veel. Een drol met een vlaggetje erop kunnen ze ook gebruiken)

zaterdag 19 december 2020 om 14:55
zaterdag 19 december 2020 om 15:05