Napraattopic deel 139, met geklets!

29-11-2020 20:51 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 139!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh wacht verkeerde gifje :evil:

Afbeelding
I like being a mess. It's who I am.
Fijne dagen!!!

Afbeelding
prada schreef:
25-12-2020 10:41
Shifty. Bedoel je niet in dat topic van "kinderen en erfenis" dat ex suïcidaal was ipv terminaal? Dat begrijp ik tenminste uit het bericht van TO.
Psychotisch, gedwongen opname en waarschijnlijk dus ook suïcidaal.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dreamer schreef:
25-12-2020 10:08
:rofl: scherp!

Fijn kerstdagen.

Als je wel bij familie langs gaat en gaat gourmetten, maar geen versieringen hebt, vier je dan kerst of is het gewoon een wat luxere zondag?
Het is vrijdag gekkie.
Fijne feestdagen allemaal. We gaan gourmetten met 2 gasten...

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lady*Voldemort schreef:
25-12-2020 11:44
Het is vrijdag gekkie.
@(

Mijn moeder noemde de feestdagen die niet op zondag vielen altijd een 'soort zondag'. Dus bij mij is het nu een soort zondag. :lol:
Of een héle luxe vrijdag, :idee:
Later is nu
Dreamer schreef:
25-12-2020 11:49
@(

Mijn moeder noemde de feestdagen die niet op zondag vielen altijd een 'soort zondag'. Dus bij mij is het nu een soort zondag. :lol:
Of een héle luxe vrijdag, :idee:
Mijn eerste schoonmoeder sprak niet eens van een soort zondag, maar gewoon van zondag. Als het goede mens nog had geleefd had ze zich dit jaar helemaal uit kunnen leven, met drie zondagen achter elkaar :D
Mijn moeder heeft het ook over 3 zondagen. En ze viert ook 3e kerstdag :-[
PoezzinBoots schreef:
25-12-2020 11:57
Mijn moeder heeft het ook over 3 zondagen. En ze viert ook 3e kerstdag :-[
Doet ze dat altijd of alleen dit jaar omdat derde kerstdag toch op zondag valt?
Ik vier ook altijd derde kerstdag maar niet omdat het derde kerstdag is :cheer2:
Wij vieren ineens geen derde kerstdag meer. Voelt best kaal.
Later is nu
Wij vieren vandaag geen kerst en dat is te merken :(
Ik snap de heisa rond kerst niet. :-D

Maar voor de mensen die het wel leuk vinden:

Afbeelding
Marana schreef:
25-12-2020 09:40
Ik opende 'Mooie en warme Kerstdagen gewenst' met het idee dat het vast weer zo'n kwijlerig topic van een slijmbal is. En toen werd ik positief verrast. En ben ik acuut in een vergevende kerststemming :$ :D
Precies hetzelfde hier! :lol:
Elfje* schreef:
25-12-2020 12:24
Wij vieren vandaag geen kerst en dat is te merken :(
:hug:
Later is nu
Luci_Mster2 schreef:
25-12-2020 12:26

Ik ook niet, wij vieren niets vandaag en morgen. Gisteravond wel naar schoonouders geweest en daarmee overtraden we de regels al. Je mag hier maar één persoon per gezin uitnodigen. Maar ik vond dat het kon omdat zij niemand zien en wij ook niet. Wel niet naar mijn ouders, want als we besmet zouden zijn, ga ik het niet doorgeven aan anderen.

O, natuurlijk afstand gehouden en echt de ramen opengezet. Was niet eens erg koud.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 25-12-2020 12:54
7.61% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb ook niet zoveel met kerst. Eerlijk gezegd vind ik het wel gezellig, maar verheug ik me nu al op overmorgen :$
Later is nu
Fijne feestdagen allemaal :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AllyMcBeal schreef:
25-12-2020 11:23
Afbeelding

Fijne kerst iedereen.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dreamer schreef:
25-12-2020 12:46
Ik heb ook niet zoveel met kerst. Eerlijk gezegd vind ik het wel gezellig, maar verheug ik me nu al op overmorgen :$
Kerstlichtjes, kaarsjes branden, pakjes, lekker eten, dagen die beginnen te lengen en binnenkort de eerste bloemen buiten; nu familiebezoek verboden is vind ik het best een fijne periode.

Voor mijn partner hier introk stond de kerstboom hier vaak tot een stuk in februari, tot wanneer de donkere dagen echt achter ons lagen.
AeonOfWinter schreef:
25-12-2020 11:41
Psychotisch, gedwongen opname en waarschijnlijk dus ook suïcidaal.
Dat haal ik wel uit de tekst dat ze suïcidaal was maar dat vind ik toch anders dan terminaal. Wat Shifty schreef. Anyway, ze is er niet meer.
Luci_Mster2 schreef:

Afbeelding
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
25-12-2020 12:03
Doet ze dat altijd of alleen dit jaar omdat derde kerstdag toch op zondag valt?

Omdat het op een zondag valt. En ze maakt er behoorlijk drama van dat ze dan alleen zou zijn..
Door het drama zie ik haar deze kerst 2 dagen. Als het aan haar zou liggen zouden dat er 3 zijn.
Ik vier ook geen kerst, het is gewoon een reden om eens lekker uit te pakken met eten en om familie/vrienden te zien.
En ja dat kan op andere dagen ook maar dit is zo lekker al ingepland :biggrin:
I like being a mess. It's who I am.
Luci_Mster2 schreef:

Ik ook niet. Ik vind 1 dag samen eten leuk.
Maar of dat nou kerst heet of dinsdag maakt mij niks uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven