Napraattopic deel 141, met geklets!

05-02-2021 09:40 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 141!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-02-2021 10:08
Reden: hoef niet te schreeuwen
0.00% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
05-02-2021 12:58
Tja...
Ik wordt altijd erg giftig van de ‘leuk voor dat kind’ argumenten.

Ik heb voor abortus gekozen toen ik door de pil heen zwanger raakte.
Ik sta achter die keuze en zal er mee verder moeten leven.
Maar ik ben er dus wél van overtuigd dat ik een van mijn kinderen een goed leven ontnomen heb.
:whistle:
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
05-02-2021 14:10
:whistle:
:rofl:
Supergiftig dus!

Maar ik heb idioot dure snowboots besteld en die komen dinsdag, dus nu gaat het wel weer.
En een nieuw zeepje, voor mijn weigernietoksel.

En mijn ene kind vond agossie en warmechocolademelk met slagroom totaal overtrokken en idioot als reactie of door de regen van school naar huis fietsen.
En mijn andere kind lachte mij hard uit toen ik snowboots ging bestellen, want het is februari en dan gaat het écht niet meer sneeuwen idioot.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
05-02-2021 14:23

En mijn andere kind lachte mij hard uit toen ik snowboots ging bestellen, want het is februari en dan gaat het écht niet meer sneeuwen idioot.
Hijs het in een skipak!
feow schreef:
05-02-2021 12:36
Als het gaat om abortus is er in mijn ogen al jaren wat mis. Als ik het probeer vriendelijk te zeggen dan zou het ongeveer als:’ keuzevrijheid is verdacht veel op keuzeplicht gaan lijken en kritiek daarop wordt wel héél snel en makkelijk in een SGPhokje gedrukt’ klinken.

Gisteren hoorde ik bij ditwashetnieuws Pannekoek ook iets moois over abortus zeggen.
Dat hij zich afvroeg hoeveel mensen nog tegen abortus zouden zijn als vrouwen bij ongewenste zwangerschap automatisch 9 maanden verlof krijgen en mannen na geboorte automatisch voor het kind moeten zorgen.
Ik kwam hier om dit te zeggen
Cookie gefeliciteerd! Stelletje ouwe wijven hier.... oma’s! Maar leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
https://www.aclu.org/news/racial-justic ... fery-bans/

Bizar stukje geschedenis
Alle reacties Link kopieren
Er staat een knappe man in mijn keuken te koken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 17:34
Er staat een knappe man in mijn keuken te koken.
1 van je zonen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Thordïs schreef:
05-02-2021 17:09
Cookie gefeliciteerd! Stelletje ouwe wijven hier.... oma’s! Maar leuk!!!
Ja hè :D
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 17:34
Er staat een knappe man in mijn keuken te koken.
En wat maakt ie?
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
05-02-2021 18:00
1 van je zonen?
Ja, dat zijn de enige mannen die in mijn keuken mogen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
05-02-2021 18:03
En wat maakt ie?
Hartige taart.

Hij is rete onzeker en denkt dat ik em altijd aan het beoordelen ben, of dat ik vind dat ie te traag is of weet ik wat.
Nu had ie onlangs voor zichzelf deze taart gemaakt en dat was een succes, dus nu wilde hij em hier ook maken.
Word ik echt blij van.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Cookielover schreef:
05-02-2021 09:50
BEDANKT VOOR HET OPENEN, MOD!

IK WORD OMA :cheer2: :jump: :flirting:
Oh wat leuk!!!!

Gefeliciteerd opoe :heart: :heart: :heart:
Solomio schreef:
05-02-2021 18:26
Hartige taart.

Hij is rete onzeker en denkt dat ik em altijd aan het beoordelen ben, of dat ik vind dat ie te traag is of weet ik wat.
Nu had ie onlangs voor zichzelf deze taart gemaakt en dat was een succes, dus nu wilde hij em hier ook maken.
Word ik echt blij van.
Oh wat goed!

Eet smakelijk!
Solomio schreef:
05-02-2021 18:26
Hartige taart.

Hij is rete onzeker en denkt dat ik em altijd aan het beoordelen ben, of dat ik vind dat ie te traag is of weet ik wat.
Nu had ie onlangs voor zichzelf deze taart gemaakt en dat was een succes, dus nu wilde hij em hier ook maken.
Word ik echt blij van.
:heart: En wat goed voor zijn zelfvertrouwen dat zijn taart een succes was en nu dus ook weer wordt.
Cookielover schreef:
05-02-2021 18:03
Ja hè :D
Haha nee leuk toch!
Solomio schreef:
05-02-2021 17:34
Er staat een knappe man in mijn keuken te koken.
Is je keuken nu van slag?


(En verder: wat een kanjer!)
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 18:26
Hartige taart.

Hij is rete onzeker en denkt dat ik em altijd aan het beoordelen ben, of dat ik vind dat ie te traag is of weet ik wat.
Nu had ie onlangs voor zichzelf deze taart gemaakt en dat was een succes, dus nu wilde hij em hier ook maken.
Word ik echt blij van.
Leuk Solo :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat was echt lekker zeg. Zo lekker dat ik het gewoon jammer vind dat ik maar zo'n klein maagje heb.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-02-2021 19:02
Zo, dat was echt lekker zeg. Zo lekker dat ik het gewoon jammer vind dat ik maar zo'n klein maagje heb.
Nou wat leuk zeg! Ik ben trots op je knappe keukenman :love:
Solomio schreef:
05-02-2021 19:02
Zo, dat was echt lekker zeg. Zo lekker dat ik het gewoon jammer vind dat ik maar zo'n klein maagje heb.
Wat ontzettend leuk van zoon! Hopelijk ook goed voor zijn zelfvertrouwen. Moest er gewoon van glimlachen.
Wat tof Solo! Goed zeg :yes:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 18:26
Hartige taart.

Hij is rete onzeker en denkt dat ik em altijd aan het beoordelen ben, of dat ik vind dat ie te traag is of weet ik wat.
Nu had ie onlangs voor zichzelf deze taart gemaakt en dat was een succes, dus nu wilde hij em hier ook maken.
Word ik echt blij van.
:jump:
Life is short. Eat dessert first.
De sneeuwgok niet genomen dus ik maak lekker een écht noodzakelijke treinreis 8-) en zit in een Deutsche trein ook nog, moet goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-02-2021 18:28
Oh wat leuk!!!!

Gefeliciteerd opoe :heart: :heart: :heart:
Man noemt mij al de hele dag bomma :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven