Napraattopic deel 141, met geklets!

05-02-2021 09:40 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 141!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-02-2021 10:08
Reden: hoef niet te schreeuwen
0.00% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Thordïs schreef:
05-02-2021 18:51
Haha nee leuk toch!
:lips:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 19:02
Zo, dat was echt lekker zeg. Zo lekker dat ik het gewoon jammer vind dat ik maar zo'n klein maagje heb.
Wat super :jump:

Echt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
05-02-2021 19:30
De sneeuwgok niet genomen dus ik maak lekker een écht noodzakelijke treinreis 8-) en zit in een Deutsche trein ook nog, moet goedkomen!
Veel plezier! En ik hoop dat je helemaal ingesneeuwd bent zondagavond zodat je daar moet blijven. :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
05-02-2021 19:37
Veel plezier! En ik hoop dat je helemaal ingesneeuwd bent zondagavond zodat je daar moet blijven. :cheer2:
Roos, wat zeg je nu? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Duim voor je, oudebaas!!
Helaholalala schreef:
05-02-2021 19:43
Duim voor je, oudebaas!!
Ik ook!

En Roos :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
05-02-2021 19:41
Roos, wat zeg je nu? :rofl:
Nou, dan hoef je niet de baan op hè. Lekker binnen blijven.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
05-02-2021 19:42
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
Hup experimenteer immuno!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
05-02-2021 19:52
Nou, dan hoef je niet de baan op hè. Lekker binnen blijven.
Maarre...ik heb m'n sneeuwlaarzen wel mee :cheer2: Skipak heb ik thuisgelaten :P
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
05-02-2021 19:42
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
Als we een beetje doorposten lukt dat zeker.
En hopelijk helpt de immuno.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
05-02-2021 19:57
Maarre...ik heb m'n sneeuwlaarzen wel mee :cheer2: Skipak heb ik thuisgelaten :P
Buiten wandelen mag wel.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 19:02
Zo, dat was echt lekker zeg. Zo lekker dat ik het gewoon jammer vind dat ik maar zo'n klein maagje heb.
Wat fijn. Was hij er ook blij mee?
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
05-02-2021 19:30
De sneeuwgok niet genomen dus ik maak lekker een écht noodzakelijke treinreis 8-) en zit in een Deutsche trein ook nog, moet goedkomen!
Gelijk heb je, geniet ervan :cheer:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
05-02-2021 19:42
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
Nou dat zou fijn zijn. Maar denk je dan maar aan 1 topic verder of zit er dan meer in?
I like being a mess. It's who I am.
Veel plezier Hela :lips:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-02-2021 19:58
Als we een beetje doorposten lukt dat zeker.
En hopelijk helpt de immuno.
:whip:
Nee we gaan heel lang over die topics doen Solo.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een kleinkind te logeren, zou zondagochtend terug. Ik denk dat we dat gaan vervroegen met al de verwachte sneeuw.
I like being a mess. It's who I am.
Hier gaat de vaccinatielocatie (net 1 dag open) vanaf zondag dicht, vanwege sneeuw die nog niet gevallen is.
oudebaas schreef:
05-02-2021 19:42
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
Baas boven baas, dus daar gaan we voor. Ik straal wat positieve energie richting de immuno
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-02-2021 20:12
Hier gaat de vaccinatielocatie (net 1 dag open) vanaf zondag dicht, vanwege sneeuw die nog niet gevallen is.
Nou ja als ze open blijven en al die oudjes staan buiten te bevriezen is het ook niet goed :|
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
05-02-2021 19:42
Wat gaat dat snel. Topic 141. Nummer 142 en 143 zal ik nog wel halen. Nu de vraag of de experimentele immuno gaat aanslaan, dan komt 144 wellicht in zicht.
Hoop het :cheer:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-02-2021 20:12
Hier gaat de vaccinatielocatie (net 1 dag open) vanaf zondag dicht, vanwege sneeuw die nog niet gevallen is.
Lijkt mij logisch.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-02-2021 20:12
Hier gaat de vaccinatielocatie (net 1 dag open) vanaf zondag dicht, vanwege sneeuw die nog niet gevallen is.
Ik hoop dat de prik van mijn ‘nee-ik-laat-geen-rotzooi-in-me-eigen-spuiten’ schoonvader gewoon doorgaat.

Schoonmoeder, huisarts, man en ik hadden hem eindelijk over weten te halen... Nou ja, we gaan het zien.
LīlyRose schreef:
05-02-2021 20:03
Veel plezier Hela :lips:
Thnx, dear :lips:
Lukt zeker!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven