Napraattopic deel 142, met geklets!

21-03-2021 08:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 142!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb over Yasmijn gedroomd :O

Ik was op een open dag van haar werk en ze liep als een koningetje rond te paraderen en met haar haar te wapperen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
17-04-2021 12:14
Ik heb over Yasmijn gedroomd :O

Ik was op een open dag van haar werk en ze liep als een koningetje rond te paraderen en met haar haar te wapperen :biggrin:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-04-2021 11:09
Kun jij niet een keer lekker jarig worden?
Datduurtnogweleven
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 17-04-2021 12:33
Reden: Beter
1.73% gewijzigd
PoezzinBoots schreef:
17-04-2021 12:14
Ik heb over Yasmijn gedroomd :O

Ik was op een open dag van haar werk en ze liep als een koningetje rond te paraderen en met haar haar te wapperen :biggrin:
:HA:
Ja echt hoor. Net Maxima maar dan iets ouder en wat kleiner. In mijn droom was ze formaat kleuter
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
17-04-2021 13:00
Ja echt hoor. Net Maxima maar dan iets ouder en wat kleiner. In mijn droom was ze formaat kleuter
Ik ben 1.65 😬 zonder hakken.
En mijn haar is veel dikker dan dat van Máxima 😇
Al een account? Log dan hier in.
Het was mijn droom. En jij bent nu gewoon 1 meter :proud:
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
17-04-2021 12:02
Laat hem zoeken naar iets wat niet verkrijgbaar is. Pepernoten bijvoorbeeld.

Volgens de forumdames kan je trouwens gewoon gaan liggen wippen, deur op slot en gaan.
Goed idee :lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
17-04-2021 12:14
Ik heb over Yasmijn gedroomd :O

Ik was op een open dag van haar werk en ze liep als een koningetje rond te paraderen en met haar haar te wapperen :biggrin:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hey, onze eigen CM is weer terug! Fijn dat je er weer bent en dat alles goed gaat met jou en de beeb CM.
LīlyRose schreef:
16-04-2021 17:54
Ik ben nog nooit een groepering/afkomst/hoejehetooknoemt tegengekomen die niet discrimineert. Misschien als we dat accepteren het ook gebruikelijker wordt om elkaar er op aan te spreken.
Net nog meegemaakt. Was alleen te scheiterig om ze erop aan te spreken.
Ik vroeg me al af waarom ik FV en Yette maar niet uit elkaar kon houden, maar nu weet ik het.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
17-04-2021 12:14
Ik heb over Yasmijn gedroomd :O

Ik was op een open dag van haar werk en ze liep als een koningetje rond te paraderen en met haar haar te wapperen :biggrin:
Klinkt vrij realistisch. :biggrin:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dat je een verjaardagscadeau topic gebruikt om met gestrekt been op de man te gaan.. misselijk..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je nog lang niet jarig... ;-D
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
17-04-2021 19:12
Dat je een verjaardagscadeau topic gebruikt om met gestrekt been op de man te gaan.. misselijk..
Auwww, en nu ben je wss ook nog lang niet jarig
Alle reacties Link kopieren
Dit was dubbel :-D
:applause:
Alle reacties Link kopieren
:-D
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Twee zielen 1 gedachte :flirting:
bloosje schreef:
17-04-2021 19:12
Dat je een verjaardagscadeau topic gebruikt om met gestrekt been op de man te gaan.. misselijk..

En ook niet een beetje of zo.
Alle reacties Link kopieren
I know nothing
Zit er te lezen en te schrijven, ik mis het gestrekte been op de man, op welke man was dat gestrekte been?
Luci_Mster2 schreef:
17-04-2021 20:57
Zit er te lezen en te schrijven, ik mis het gestrekte been op de man, op welke man was dat gestrekte been?


Ik miste het ook, omdat het niet op de laatste pagina's was maar al vanmorgen vroeg, op pagina 1 en 3, richting DMM blijkbaar. De eerste reactie staat nog ergens in een quote op pagina 1.
Marana schreef:
17-04-2021 20:58
Ik miste het ook, omdat het niet op de laatste pagina's was maar al vanmorgen vroeg, op pagina 1 en 3, richting DMM blijkbaar. De eerste reactie staat nog ergens in een quote op pagina 1.
Ah, ja daar ging even gekibbel over en weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven