Napraattopic deel 147, met geklets!

23-10-2021 22:16 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 147!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
O, toch nog dus. Ik lees niet zo heel veel topics meer. Een paar over Corona, napraat en als ik iets interessant zie voorbij komen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
Oooh, bij dat groepje wil ik horen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
01-12-2021 20:34
Oooh, bij dat groepje wil ik horen!

Ik wou net zeggen, ik hou wel van kinderachtige, cynische reacties. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
Dat hele topic is te dom voor woorden. Neem een dagboek als je je vent wil afzeiken.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
01-12-2021 20:46
Dat hele topic is te dom voor woorden. Neem een dagboek als je je vent wil afzeiken.
Fuck, ik wíst dat er iets mis was met mijn dagboek.
Dat was bij mij meer:


:flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting:
:flirting: M :love: A :love: N. :flirting:
:flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting:


En gênante lijstjes over mannen, die ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
:confused:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
01-12-2021 21:18
:confused:

Oeps. Stond eerst iets anders, vandaar denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.
Ik wil ook in jouw groepje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
01-12-2021 20:09
Kunnen we dit mooie moment even documenteren voor als er weer eens een huilie langskomt om te janken dat iedereen altijd wordt afgekraakt in Napraat?
Ik print deze pagina uit en plak em op m’n koelkast.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
01-12-2021 21:23
Ik print deze pagina uit en plak em op m’n koelkast.
Oeh... Ik zou daarvoor even toestemming vragen aan Roosje.... Zij heeft de AVG rechten op koelkast-excellekes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
01-12-2021 20:34
Oooh, bij dat groepje wil ik horen!
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
01-12-2021 20:20
Vandaag nog dat ik bij een groepje hoorde die elk topic afzeikt en overneemt met lollige toestanden. Ze had me onder de negeer in ieder geval.

Oh nee, "het groepje dat een een topic altijd onderuit weet te halen met hun kinderachtige, cynische reacties" dat was het. Benieuwd wie er nog meer inzit.


🙋‍♀️

Present!
Alle reacties Link kopieren
Cynisch? Ik? Nee, helaas.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Kinderachtig is my middlename.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
01-12-2021 21:28
Oeh... Ik zou daarvoor even toestemming vragen aan Roosje.... Zij heeft de AVG rechten op koelkast-excellekes!
Nou, voor deze keer mag het.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Krijgt zo’n verrekte zure zeiktrul (dat is een trol met de u van poes) het voor elkaar dat allemaal forummers die steeds niet in zo’n kliekje zitten ineens allemaal zich spontaan aanmelden voor een groepje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
01-12-2021 21:28
Oeh... Ik zou daarvoor even toestemming vragen aan Roosje.... Zij heeft de AVG rechten op koelkast-excellekes!
Ga ik meteen doen :A:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-12-2021 21:38
Cynisch? Ik? Nee, helaas.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
01-12-2021 21:42
Nou, voor deze keer mag het.
:flirting:
Felidaes schreef:
01-12-2021 16:09
De dame met een kersverse tweeling en een dwarse puberzoon.
Ik ben serieus misselijk van dat topic.
Ik heb een vraag aan vrouwelijke boogschutters. Zal ik een topic openen?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-12-2021 22:13
Ik heb een vraag aan vrouwelijke boogschutters. Zal ik een topic openen?
Zou ik niet doen. Ik denk dat ze je dan afschieten met die boog ;)

Edit: ik zit dat topic echt vol verwondering te lezen.
elodea wijzigde dit bericht op 01-12-2021 22:16
11.76% gewijzigd
RikM schreef:
01-12-2021 22:13
Ik heb een vraag aan vrouwelijke boogschutters. Zal ik een topic openen?

Ik ben vissen. Heb je daar ook wat aan? 😁
Birdie schreef:
01-12-2021 22:15
Ik ben vissen. Heb je daar ook wat aan? 😁

Ik weet niet. Zijn die een beetje seksueel ingesteld, of niet?
RikM schreef:
01-12-2021 22:16
Ik weet niet. Zijn die een beetje seksueel ingesteld, of niet?

Ligt aan de stand van de maan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven