Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 12:06:

[...]

dat is weer eens wat anders dan een haverkist

Wat een gezelligheid weer.
Goedemiddag elfje..
Och is het weer tijd voor een potje Hatsebatsen? Laat dat mens dan links liggen als je haar zo vreselijk vervelend vindt. Of ga je gang, maar dan als ze per ongeluk een keertje geen weekban heeft.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:18:

Och ja het is niet zo dat iemand ongeveer iedereen buiten het niet bestaande 'groepje' zit af te zeiken al 33 delen lang en als deze mensen dat dan ook een keertje doen dat zijn ze misselijk. Tuurlijk.

Ja maar nu is het misselijk want ze kan zich niet verdedigen

Oh, nee..ze was er toen gewoon bij
quote:Feeksje1977 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:18:

Och ja het is niet zo dat iemand ongeveer iedereen buiten het niet bestaande 'groepje' zit af te zeiken al 33 delen lang en als deze mensen dat dan ook een keertje doen dat zijn ze misselijk. Tuurlijk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 12:21:

Och is het weer tijd voor een potje Hatsebatsen? Laat dat mens dan links liggen als je haar zo vreselijk vervelend vindt. Of ga je gang, maar dan als ze per ongeluk een keertje geen weekban heeft.Het is toch bezopen dat Hats constant op de strafbank moet zitten terwijl een niet nader te noemen man de meest vileine postings neerzet. En zichzelf direct indekt.
Idd hats hakt zelf op iedereen..

Maar ik bemoei niet

*insert kermit plaatje*
Bah, het is benauwd buiten. Even wat doen en je plakt al helemaal.
Nee hoor, helemaal eens met jou LV.

Alleen ik vroeg me af waar de Queen zich nou zo over opwindt.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 12:23:

[...]

Het is toch bezopen dat Hats constant op de strafbank moet zitten terwijl een niet nader te noemen man de meest vileine postings neerzet. En zichzelf direct indekt.

Hij heeft ook op de bank gezeten voor zulke posts.

En verder actie reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:24:

Bah, het is benauwd buiten. Even wat doen en je plakt al helemaal.Ja, dat. Het wil ook maar niet doorwaaien hier.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:25:

Nee hoor, helemaal eens met jou LV.

Alleen ik vroeg me af waar de Queen zich nou zo over opwindt.Dat kan Hats volgens mij ook prima zelf als ze het daar na haar ban nog over wil hebben.
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:26:

[...]

Ja, dat. Het wil ook maar niet doorwaaien hier.Bij osn 28 graden binnen en buiten 24.. word maar niet koeler ook.
quote:Gingembre schreef op 08 augustus 2015 @ 12:26:

[...]

Dat kan Hats volgens mij ook prima zelf als ze het daar na haar ban nog over wil hebben.En dat ook.
Elfje hier is het koud en bewolkt:(
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 12:23:

[...]

Het is toch bezopen dat Hats constant op de strafbank moet zitten terwijl een niet nader te noemen man de meest vileine postings neerzet. En zichzelf direct indekt.Dat zogenaamde indekken trapt toch niemand in.
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2015 @ 12:26:

[...]

Ja, dat. Het wil ook maar niet doorwaaien hier.Nee, precies. Een verkoelend briesje was wel welkom. Je raakt er bijna oververhit van.
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 12:28:

Elfje hier is het koud en bewolkt:(Oh?! Dan kom ik even een bakkie doen, goed?
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 12:00:

[...]

O en het komt ook niet in je op dat je op een pc op je werk kunt zitten en later buiten in je eigen tuin op de iPad?

Ja èn? Als je kunt reageren, kun je ook plakken.

Ik vind het trouwens wel een beetje raar forumgedrag als je posts, the minute als ze geplaatst worden, gaat kopiëren. heb je een plakboek met 'foute' posts die je wilt aanbieden aan de mods ofzo?
plus als je post onder crtl-v staat dan staat die dat niet meer na het opnieuw opstarten van je pc toch? Creepy wel
Je kunt er maar druk mee zijn.
Maar eh TAM waar staat die vreselijke afko dan eigenlijk voor? Die ene die niet genoemd mocht worden?
Hogedruk plak laminaat, google maar
Dus als je lijdt aan een gebrek aan diepere vragen moet je iets gaan doen met laminaat. Jaja.

Zo ik ga me maar eens richting supermarkt begeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven