Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 08 augustus 2015 @ 13:13:

[...]

Wanneer wordt deze uitdrukking nou eens fatsoenlijk gebruikt hier op het forum?!

Als Yasmijn tegen TAM zegt 'ik vind je een naar mannetje' is dat niet op de man spelen.

En de mods kunnen nog steeds niet moderen, de post van TAM staat er nog steeds.Dat ging niet over naar mannetje...
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 augustus 2015 @ 13:21:

[...]

Kinderachtig. Als je een grote jongen bent ga je gewoon achter je sneren staan en verschuil je je niet achter een doorzichtige smoes.

O, er zat wel een sneertje in, maar niet die waar jij en Yas over vallen.

Helaas kan ik 'm, ivm praaivassie van Hats, niet uitleggen. Zo ben ik niet.
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 13:22:

[...]

Flauw! Dus iemand heeft jou wel gestaft maar als ze zelf verdenken van staffen dan wordt er geflipt:(

Geen idee. Het is maar een vermoeden.

Ik lig er niet zo wakker van.
Al weet iedereen daar al van, hats heeft het vaak ook zelf gepost:) dus dat dat een ding blijft waarover nog steeds gevallen wordt maakt dat er blijkbaar niet heel veel na(ar) te kletsen is
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 13:29:

Al weet iedereen daar al van, hats heeft het vaak ook zelf gepost:) dus dat dat een ding blijft waarover nog steeds gevallen wordt maakt dat er blijkbaar niet heel veel na(ar) te kletsen isKlinkt als een logische conclusie.
Boodschappen weer binnen en nu eerst maar eens een lekkere tonijnsalade maken..
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 13:31:

Boodschappen weer binnen en nu eerst maar eens een lekkere tonijnsalade maken..Klinkt goed!
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:31:

[...]

Klinkt als een logische conclusie. Good work partner! Let celebrate with a (durf niet negerzoen vertaald te plaatsen) chocolate kiss
quote:Maackii schreef op 08 augustus 2015 @ 13:40:

[...]

Good work partner! Let celebrate with a (durf niet negerzoen vertaald te plaatsen) chocolate kiss

(Chocola moet je er even zelf bij denken.)
quote:elfje12 schreef op 08 augustus 2015 @ 13:36:

[...]

Klinkt goed!

Heerlijk op een pistoletje of toastje..

Snel en simpel te maken..
Tonijnsalade is tha bomb.
Waarom heb ik nu het idee dat de mensen die normaal erg minachtend over "HRS" praten nu zelf een "HRS" spelen?

En Yasmijn, voor mensen zoals ik, die niet wisten dat de genoemde afkorting een oude nick van ... was, die weten het nu. Niet dat het me verder boeit, maar het is wel een gevolg van je eigen woorden!
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 13:43:

[...]

Heerlijk op een pistoletje of toastje..

Snel en simpel te maken..Recept!
quote:Fangtasia schreef op 08 augustus 2015 @ 13:51:

Waarom heb ik nu het idee dat de mensen die normaal erg minachtend over "HRS" praten nu zelf een "HRS" spelen?

En Yasmijn, voor mensen zoals ik, die niet wisten dat de genoemde afkorting een oude nick van ... was, die weten het nu. Niet dat het me verder boeit, maar het is wel een gevolg van je eigen woorden!Aha! Vandaar de verontwaardiging.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 12:21:

Och is het weer tijd voor een potje Hatsebatsen? Laat dat mens dan links liggen als je haar zo vreselijk vervelend vindt. Of ga je gang, maar dan als ze per ongeluk een keertje geen weekban heeft.

zoals ik het lees wordt hats helemaal niet gebasht, maar vind yasmijn het nodig om overgevoelig te gaan doen over een posting van tam.

hij had er notabene nog bijgezet dat de afkorting geen verwijzing was naar een nick.

maar het dan toch aangrijpen om tam te gaan bashen. ik gooi het maar op pms ofzo.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 13:55:

[...]

zoals ik het lees wordt hats helemaal niet gebasht, maar vind yasmijn het nodig om overgevoelig te gaan doen over een posting van tam.

hij had er notabene nog bijgezet dat de afkorting geen verwijzing was naar een nick.

maar het dan toch aangrijpen om tam te gaan bashen. ik gooi het maar op pms ofzo.

Dit dus.

Als ik Hats wil bashen, doe ik het wel waar ze bij is. Anders is er voor beiden geen lol aan.
Alle reacties Link kopieren
Dan eerder de overgang Morrigan. En Meds doet ook al zo gevoelig over Miss Meis...Waar moet het heen met het vivaforum?
hier is het trouwens heerlijk weer, niet te warm en ook niet benauwd

graadje of 23 met een zonnetje en een briesje, precies goed
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 13:57:

hier is het trouwens heerlijk weer, niet te warm en ook niet benauwd

graadje of 23 met een zonnetje en een briesje, precies goed 23 graden is te koud om van mijn zwembad te genieten.
quote:elfje12 schreef op 08 augustus 2015 @ 13:51:

[...]

Recept!

Ja ik doe eigenlijk altijd maar wat..

Tonijn,mayo,augurk in blokjes,zure appel in stukjes,peper,zout,knoflook..

Hoeveelheden gok ik altijd..

Maar ja dit is dan voor op een broodje of toastje hè..
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:53:

[...]

Aha! Vandaar de verontwaardiging.

Ah en dat wist jij niet?

Kom op zeg..
PMS gaat hem niet worden, Morrigan, lastig zonder baarmoeder
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 14:06:

[...]

Ah en dat wist jij niet?

Kom op zeg..

Welnee, vandaar het directe indekken over de 'nick'.

Yeah right.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 14:00:

[...]

23 graden is te koud om van mijn zwembad te genieten. Pinkeltjesweer
Van ramen lappen kreeg ik het net vies warm anders..

Maar ik kan weer naar buiten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven