Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2015 @ 22:13:

lijkt me vrij duidelijk, zij gebruikte de term "reputatie" waar het ging om het verliezen van kinderen. Verkeerde opmerking om drie redenen.

1. onjuist

het verliezen van kinderen is een medische situatie waar je niks aan kan doen en heeft niks te maken met je reputatie

2. stigmatiserend/ stemmingmakend

kinderen verliezen is heel erg dan verdien je medeleven. Maar als je rijk en beroemd bent dan is het ineens iets heel anders en mag je het bagatelliseren tot een imagodingetjes

3 kwetsend

Voor iedereen die ooit een kind verloor

ging het wel over die miskramen?

of bedoelde eindeloos de reputatie van Sabia als golddigger?

jullie deden een aanname, en ik vraag me af of het de juiste was.
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:14:

[...]

ja, dat lees ik.

iedereen gaat er vanuit dat eindeloos refereerde aan de miskramen.

maar het zou ook zo maar kunnen dat ze refereerde aan haar reputatie als.......golddigger.

toch?

Nee hoor, het ging over haar zwangerschap en niet over haar golddiggerschap.

het ging ongeveer zo

" het is heel lelijk zit: maar ze heeft nog 7 maand te gaan en ze heeft nu eenmaal een reputatie.
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:16:

[...]

ging het wel over die miskramen?

of bedoelde eindeloos de reputatie van Sabia als golddigger?

jullie deden een aanname, en ik vraag me af of het de juiste was.

ach misschien zie jij het anders, dat kan

ik denk wel dat je de enige bent
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2015 @ 22:16:

[...]

Nee hoor, het ging over haar zwangerschap en niet over haar golddiggerschap.

het ging ongeveer zo

" het is heel lelijk zit: maar ze heeft nog 7 maand te gaan en ze heeft nu eenmaal een reputatie.Klopt. En als je even terugleest in dat topic, er zijn al eerder opmerkingen gemaakt in de trant van het is maar beter dat die kindjes niet levend geboren zijn. Echt niet ok.
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 juli 2015 @ 22:18:

[...]

Klopt. En als je even terugleest in dat topic, er zijn al eerder opmerkingen gemaakt in de trant van het is maar beter dat die kindjes niet levend geboren zijn. Echt niet ok.OMG! Dit is echt te erg! Dat zeg je toch niet?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Waar zou anders die 7 maanden op slaan? Natuurlijk ging dat over die miskramen. Absoluut over de schreef.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja natuurlijk sloeg het daar op.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2015 @ 22:17:

[...]

ach misschien zie jij het anders, dat kan

ik denk wel dat je de enige bent

ik las 'm inderdaad anders.

maar goed, eindeloos heeft daarna niet meer gepost in dat topic, dus het zou kunnen zijn dat ze het inderdaad zo bedoelde als jullie denken.
quote:Nouschi schreef op 22 juli 2015 @ 22:20:

Waar zou anders die 7 maanden op slaan? Natuurlijk ging dat over die miskramen. Absoluut over de schreef.

dat ze nog 7 maanden de tijd had om een nieuwe vent te vinden waar ze op kon teren ofzo.

als ze op de golddigger-reputatie doelde.
quote:Alixane schreef op 22 juli 2015 @ 22:20:

[...]

OMG! Dit is echt te erg! Dat zeg je toch niet? Tuurlijk wel. Als het een Bekende Nederlander betreft mag je er ongebreideld alles over roepen wat er maar in je hoofd opkomt. Is hun eigen schuld, hadden ze maar geen Bekende Nederlander moeten worden .
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:24:

[...]

dat ze nog 7 maanden de tijd had om een nieuwe vent te vinden waar ze op kon teren ofzo.

als ze op de golddigger-reputatie doelde.

ja hoor.........

leuk bedacht maar je weet zelf wel dat dat nergens op slaat
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:23:

[...]

ik las 'm inderdaad anders.

maar goed, eindeloos heeft daarna niet meer gepost in dat topic, dus het zou kunnen zijn dat ze het inderdaad zo bedoelde als jullie denken.waarom zit je dit goed te praten?
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:24:

[...]

als ze op de golddigger-reputatie doelde.Écht niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2015 @ 22:26:

[...]

waarom zit je dit goed te praten?ik praat dit niet goed, ik geef alleen aan dat ik twijfel of jullie aanname wel de juiste is.
quote:Morrigan- schreef op 22 juli 2015 @ 22:29:

[...]

ik praat dit niet goed, ik geef alleen aan dat ik twijfel of jullie aanname wel de juiste is.Nou, die toevoeging van die zeven maanden laat weinig meer te raden over he. Dat je zoiets denkt, okee. En dat je er in huiselijke kring een smakeloze grap over maakt, nou ja. Maar dat je het zwart op wit op een forum pleurt gaat toch wel een pietsje te ver hoor.

[...]

ik praat dit niet goed, ik geef alleen aan dat ik twijfel of jullie aanname wel de juiste is.ga jij maar lekker twijfelen dan
En onze Wijzerik is al weer weggejonast ook. Jammer .
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juli 2015 @ 22:38:

En onze Wijzerik is al weer weggejonast ook. Jammer .Dat is snel, zijn avatar kwam me wel bekend voor trouwens.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Die nick was ook een beetje dom van hem, het lag er wel heel dik bovenop zo. Nogmaals: jammer. Ik had me best een paar dagen kunnen vermaken met zijn onzin en hij doet er niemand kwaad mee.

[...]

ik praat dit niet goed, ik geef alleen aan dat ik twijfel of jullie aanname wel de juiste is.

Meestal wat de meerderheid vind klopt niet en ik ken de situatie niet maar het zou kunnen zijn

dat die man met geloofsvervolging te maken heeft. Als mensen het de hele dag over seks of

allerlei slechte praat hebben op het werk lijkt niemand daar een probleem mee te hebben maar

als iemand die gelooft zijn mond opendoet dan moet hij terug in het hok. Daaraan zie je ook weer meteen hoe deze wereld in elkaar zit.
quote:huisentuin schreef op 22 juli 2015 @ 22:49:

[...]

Meestal wat de meerderheid vind klopt niet en ik ken de situatie niet maar het zou kunnen zijn

dat die man met geloofsvervolging te maken heeft. Als mensen het de hele dag over seks of

allerlei slechte praat hebben op het werk lijkt niemand daar een probleem mee te hebben maar

als iemand die gelooft zijn mond opendoet dan moet hij terug in het hok.Volgens mij is de meerderheid nog steeds gelovig...
quote:huisentuin schreef op 22 juli 2015 @ 22:49:

[...]

als iemand die gelooft zijn mond opendoet dan moet hij terug in het hok. Daaraan zie je ook weer meteen hoe deze wereld in elkaar zit.je reageert op mij, maar ik had het over het topic over sabia en rafael, dan is deze reactie best grappig
quote:Amaqanda schreef op 22 juli 2015 @ 22:51:

[...]

Volgens mij is de meerderheid nog steeds gelovig...Volgens mij zijn mensen die in Jezus geloven en hem volgen maar een hele kleine minderheid in Nederland.
Ah, we zijn nu bij de H. Het einde komt in zicht.
Test
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven