Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:inkie1 schreef op 24 juli 2015 @ 17:50:

[...]

Lekker vlot Mees

Waar ga je naar toe op vakantie?

Echt hè... snap het zelf ook niet.

We gaan naar Kreta!
quote:vivapimpelmees schreef op 24 juli 2015 @ 18:30:

[...]

We gaan naar Kreta!Heerlijk zeg, wel een beetje warm dacht ik.

[...]

We gaan naar Kreta!Lekker hoor! En nog maatschappelijk verantwoord ook . Veel pleizier vast, voor als ik je niet meer 'spreek' .

[...]

We gaan naar Kreta!Oh daar is ook nog een leuk topic over

Vakantie in Griekenland

Veel plezier!

[...]

We gaan naar Kreta!Heel veel plezier!
Life is short. Eat dessert first.
Het is er nu maar 31 graden. Prima te doen. 4 jaar terug zat ik op dezelfde plek en toen was het boven de 40... das niet leuk!

Er zijn verschillende topics... paniekzaaierij.

Echt zoveel zin in!
quote:vivapimpelmees schreef op 24 juli 2015 @ 18:45:

Het is er nu maar 31 graden. Prima te doen. 4 jaar terug zat ik op dezelfde plek en toen was het boven de 40... das niet leuk!

Er zijn verschillende topics... paniekzaaierij.

Echt zoveel zin in!Oh 31 graden dat valt nog wel mee,dan kun je nog wel wat ondernemen. Heel veel plezier!
quote:inkie1 schreef op 24 juli 2015 @ 18:55:

[...]

Oh 31 graden dat valt nog wel mee,dan kun je nog wel wat ondernemen. Heel veel plezier!

Zeg dit niet tegen de zomerhaters.

Veel plezier Pimpel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2015 @ 19:01:

[...]

Zeg dit niet tegen de zomerhaters.

Veel plezier Pimpel!Oeps uh ik uh heb aangenomen dat Mees geen zomerhater is als ze naar een warm land gaat
Waar blijft dat f*cking noodweer eigenlijk?
quote:inkie1 schreef op 24 juli 2015 @ 19:05:

[...]

Oeps uh ik uh heb aangenomen dat Mees geen zomerhater is als ze naar een warm land gaat Nee zij niet maar de TO van het topic is onder ons.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik heb dat topic trouwens geopend in de hoedanigheid van winterliefhebber, niet als zomerhater want dat ben ik niet. Plus: niks leuker dan lekker zeiken over het weer .
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2015 @ 22:21:

[...]

Nee zij niet maar de TO van het topic is onder ons.

LV

Ik wist het niet heb nooit in dat topic gelezen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 juli 2015 @ 22:19:

Waar blijft dat f*cking noodweer eigenlijk?Morgen LV, niet zo ongeduldig!
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2015 @ 22:21:

[...]

Nee zij niet maar de TO van het topic is onder ons.Zij? Mevrouw Pimpel voor jou hè... ;)
quote:Honeymoonquiz schreef op 24 juli 2015 @ 18:35:

[...]

Oh daar is ook nog een leuk topic over

Vakantie in Griekenland

Veel plezier!Vreemd, als je op het profiel van de TO klikt zie je dat topic en de daaraan gerelateerde berichten helemaal niet staan. Ikke tenminste niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Oh, er is zo veel wat je weersgewijs van mij niet weet. Zo weet je niet dat ik schrijf op een forum voor amateurweerkundigen (waar ik mezelf trouwens niet onder wil scharen hoor want ik ben ook maar een stakker die naar de lucht kijkt voordat ie naar buiten gaat), dat ik de wolkenatlas uit mijn hoofd ken, dat ik een crush heb voor Noodweer en dat ik mijn zoon ooit op zesjarige leeftijd zo gek heb gekregen om een weerstation te bouwen van rietjes en wc-rollen.

Ooit heb ik ook een stel Alpengidsen eruit geweerd. Ik stelde dat het niet veilig was om de tocht te ondernemen, want de ochtendtemperatuur was mij te hoog en de luchtvochtigheid ook al. De gidsen stelden dat ik zeurde en dat we prima op pad konden. Affijn, ik bleef dus in de hut, en de rest van de groep was twee uur later ook weer terug want ze werden bijkans van de graat gebliksemd .
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 juli 2015 @ 22:19:

Waar blijft dat f*cking noodweer eigenlijk?Ja ja ff wachten nog, ik ben bijna weer in het land.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

We gaan naar Kreta!Fijne vakantie!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 24 juli 2015 @ 22:35:

[...]

Vreemd, als je op het profiel van de TO klikt zie je dat topic en de daaraan gerelateerde berichten helemaal niet staan. Ikke tenminste niet.Ik wel.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 juli 2015 @ 22:36:

Oh, er is zo veel wat je weersgewijs van mij niet weet. Zo weet je niet dat ik schrijf op een forum voor amateurweerkundigen (waar ik mezelf trouwens niet onder wil scharen hoor want ik ben ook maar een stakker die naar de lucht kijkt voordat ie naar buiten gaat), dat ik de wolkenatlas uit mijn hoofd ken, dat ik een crush heb voor Noodweer en dat ik mijn zoon ooit op zesjarige leeftijd zo gek heb gekregen om een weerstation te bouwen van rietjes en wc-rollen.

Ooit heb ik ook een stel Alpengidsen eruit geweerd. Ik stelde dat het niet veilig was om de tocht te ondernemen, want de ochtendtemperatuur was mij te hoog en de luchtvochtigheid ook al. De gidsen stelden dat ik zeurde en dat we prima op pad konden. Affijn, ik bleef dus in de hut, en de rest van de groep was twee uur later ook weer terug want ze werden bijkans van de graat gebliksemd .
quote:vivapimpelmees schreef op 24 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Ik wel.Ik dus niet, ik kom dat topic dus ook nergens tegen, ook niet in de pijler Reizen. Ik zie het wel als ik op de link van HQ klik, maar verder dus nergens. Dat is toch erg vreemd?
Waarom vraag je dan waar dat noodweer blijft? Dat weet je toch?
Ach, ik zie het al, het is al een oud topic, daar ligt het waarschijnlijk aan.
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2015 @ 22:47:

Waarom vraag je dan waar dat noodweer blijft? Dat weet je toch? Nee, dat is dus het lullige. Ik kan echt niks met al die stomme computermodellen. En trouwens, die komen meestal niet uit ook, en met de lucht kan ik niks nu. Is gewoon zo'n melklucht van 'er zit wel iets aan te komen maar het kan net zo goed nog drie dagen duren voor de rottigheid losbarst'. Echt heel frustrerend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven