Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is een domme weddenschap.

Ik eet ongelofelijk veel en blijf graatmager (snelwerkende schildklier dankzij moeder), vriend moet elke dag op zijn eten letten, en komt nog aan.

Ik zei altijd dat ik na mijn studies gezonder ging zijn. Vriend daagt me nu uit om de hele maand augustus gezond te leven.

Ik heb er nooit op moeten letten, dus heb een snelcursus gezond eten nodig .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hallo,

Mag ik hier wat vragen? Ik zie onder de berichten van mensen allerlei uitspraken staan, soms hilarisch, soms onbegrijpelijk. Hoe kun je dat erin zetten?
quote:Nouschi schreef op 26 juli 2015 @ 22:32:

[...]

Koken met een zakje? Gelukkig vraagt ze om zakloze opties.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Prutje, dat vind ik nou zo'n goor woord. Prutje. Dat zijn de haren in het doucheputje. Of een vieze stinkende moddersloot. Of een vieze luier van een demente bejaarde.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:35:

Ik eet ongelofelijk veel en blijf graatmager (snelwerkende schildklier dankzij moeder), vriend moet elke dag op zijn eten letten, en komt nog aan.

Ik zei altijd dat ik na mijn studies gezonder ging zijn. Vriend daagt me nu uit om de hele maand augustus gezond te leven.

Ik heb er nooit op moeten letten, dus heb een snelcursus gezond eten nodig .Maar als je te gezond gaat eten, ga je dan niet afvallen?
Life is short. Eat dessert first.
http://supersnelgezond.nl/category/avondeten/

http://www.gezonderecepten.net/

http://www.gezonderecepten.com/
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 22:37:

[...]

Maar als je te gezond gaat eten, ga je dan niet afvallen?Gewoon stiekem chocolade bijbunkeren.
quote:Roland303 schreef op 26 juli 2015 @ 22:36:

Hallo,

Mag ik hier wat vragen? Ik zie onder de berichten van mensen allerlei uitspraken staan, soms hilarisch, soms onbegrijpelijk. Hoe kun je dat erin zetten?Op je profiel. Men noemt het een onderschrift.
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:35:

Ik heb er nooit op moeten letten, dus heb een snelcursus gezond eten nodig .

Veel groenten. Rauw, grillen of in de oven. Niet doodkoken, Dan zijn groenten inderdaad smerig.

Volkoren producten. Zilvervliesrijst. Aardappels, gewoon of zoet.

Noten, avocado's, vlees, vis, goede olie, roomboter.

Zo min mogelijk bewerkte producten.

Weinig drank, niet roken.

Zo moeilijk is het niet.
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 22:37:

[...]

Maar als je te gezond gaat eten, ga je dan niet afvallen?
quote:Solomio schreef op 26 juli 2015 @ 22:36:

[...]

Gelukkig vraagt ze om zakloze opties.Nou, zeg dat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 26 juli 2015 @ 22:39:

[...]

Op je profiel. Men noemt het een onderschrift.Dank je wel Amaqanda, ik ga even kijken.
Vroeger had je bij de haringkar zo'n doekje hangen waar iedereen dan zijn handen aan afveegde. Dat beeld komt ook bij me op bij het woord 'prutje'. Eet smakelijk.
Het is zo ondertussen een beetje laat om nog te eten.
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2015 @ 22:39:

[...]

Nou, zo gezond is ondergewicht niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Oja, en fruit natuurlijk, DP.
quote:Amaqanda schreef op 26 juli 2015 @ 22:42:

Het is zo ondertussen een beetje laat om nog te eten.Ik ben net aan een homp kaas begonnen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 26 juli 2015 @ 22:42:

Het is zo ondertussen een beetje laat om nog te eten.Het is nooit te laat om te eten.
Heb Italiaans bloed, dus gebruik steeds olijfolie. Dacht dat dit beter/gezonder was dan boter.

Ga deze maand vooral vis eten (in de oven, dus zonder vetstoffen), maar vraag me af wat het beste/gezondste vlees is om af te wisselen.

Dacht dat alle groenten even gezond waren.

Probeer zoveel mogelijk aardappelen/pasta/... te mijden en vooral bruin brood te eten.

Appels en druiven (eet ik bijna elke dag) moet ik ook al mijden. Zitten volgens schoonmoeder veel natuurlijke suikers in.

Vind het wel een leuke weddenschap (als ik het haal, is er een leuke prijs ), en ben eerlijk gezegd zelf ook benieuw of ik het aankan.

Hulp is altijd welkom
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Nou, zo gezond is ondergewicht niet hoor.Wat versta jij in vredesnaam onder gezond eten dat je er ondergewicht van kan krijgen???
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 22:42:

[...]

Nou, zo gezond is ondergewicht niet hoor.Ja we zijn niet allemaal mega dikkertjes die gered dienen te worden van de calorietjes.
Je schoonmoeder spoort niet en vis moet zwemmen.
quote:Nouschi schreef op 26 juli 2015 @ 22:43:

[...]

Ik ben net aan een homp kaas begonnen

Dat noem ik schranZen

Ook lekker! 1 van mijn hobby's.
quote:Nouschi schreef op 26 juli 2015 @ 22:43:

[...]

Ik ben net aan een homp kaas begonnen Ik zit al aan mn macro's dus ik knaag wat komkommer weg
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:43:

Heb Italiaans bloed, dus gebruik steeds olijfolie. Dacht dat dit beter/gezonder was dan boter.

Ga deze maand vooral vis eten (in de oven, dus zonder vetstoffen), maar vraag me af wat het beste/gezondste vlees is om af te wisselen.

Dacht dat alle groenten even gezond waren.

Probeer zoveel mogelijk aardappelen/pasta/... te mijden en vooral bruin brood te eten.

Appels en druiven (eet ik bijna elke dag) moet ik ook al mijden. Zitten volgens schoonmoeder veel natuurlijke suikers in.

Vind het wel een leuke weddenschap (als ik het haal, is er een leuke prijs ), en ben eerlijk gezegd zelf ook benieuw of ik het aankan.

Hulp is altijd welkom Maar als jij een gezond gewicht heb en gezonder gaat eten en wat loopt op een dag, waarom zou je dan ook nog 2 uur per dag willen sporten op een slablaadje met wat vulling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven