Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 juli 2015 om 23:29
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 23:21:
[...]
Omdat je dat vaak in "gezonde recepten" leest.
Opnieuw, ik heb geen enkel idee wat je moet doen. Wilde ook geen pagina's-lange discussie.
Dit heel gedoe draait net rond uithoudingsvermogen, niet rond voedsel.
Het was dit of boeken. En boeken vonden ze moeilijker om te controleren.Ik heb geen idee hoe jullie eetpatroon is. Schrijf dat eens op
[...]
Omdat je dat vaak in "gezonde recepten" leest.
Opnieuw, ik heb geen enkel idee wat je moet doen. Wilde ook geen pagina's-lange discussie.
Dit heel gedoe draait net rond uithoudingsvermogen, niet rond voedsel.
Het was dit of boeken. En boeken vonden ze moeilijker om te controleren.Ik heb geen idee hoe jullie eetpatroon is. Schrijf dat eens op
Je bent zelf een theepot
zondag 26 juli 2015 om 23:31
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 23:09:
[...]
Iedereen denkt heel lief mee, maar denkt dat ik wil vermageren.
Wil niet dat mensen denken dat ik me ga uithongeren.
Naast de maaltijden eet ik altijd al gezond (ben verslaafd aan komkommer en radijzen). Het is vooral met de maaltijden dat ik gezond moet doen.
Ik dacht een maand lang veel vis te eten, en veel te wokken.
Die vis lijkt me een heel goed idee, of nog beter, een tijd volgens het Mediterraan dieet gaan eten:
veel groenten, fruit, noten, peulvruchten, volkoren granen, vis en olijfolie. (Word je ook nog eens heel oud van: http://www.foodlog.nl/art ... n-minder-snel-verouderen/).
Ik vind de schijf van 5 inmiddels een beetje achterhaald, maar goed, dat is mijn mening.
Schijnt trouwens ook nog eens goed voor je seksleven te zijn, het Mediterraans dieet: http://www.foodlog.nl/art ... ksleven-begint-aan-tafel/
[...]
Iedereen denkt heel lief mee, maar denkt dat ik wil vermageren.
Wil niet dat mensen denken dat ik me ga uithongeren.
Naast de maaltijden eet ik altijd al gezond (ben verslaafd aan komkommer en radijzen). Het is vooral met de maaltijden dat ik gezond moet doen.
Ik dacht een maand lang veel vis te eten, en veel te wokken.
Die vis lijkt me een heel goed idee, of nog beter, een tijd volgens het Mediterraan dieet gaan eten:
veel groenten, fruit, noten, peulvruchten, volkoren granen, vis en olijfolie. (Word je ook nog eens heel oud van: http://www.foodlog.nl/art ... n-minder-snel-verouderen/).
Ik vind de schijf van 5 inmiddels een beetje achterhaald, maar goed, dat is mijn mening.
Schijnt trouwens ook nog eens goed voor je seksleven te zijn, het Mediterraans dieet: http://www.foodlog.nl/art ... ksleven-begint-aan-tafel/
zondag 26 juli 2015 om 23:32
quote:Feeksje1977 schreef op 26 juli 2015 @ 23:28:
[...]
Nee dat lees je in dieet recepten. Zijn 2 verschillende dingen. Dat is wat iedereen hier zo'n beetje zegt.
Gezonder leven is niet pasta en brood en aardappels mijden en elke dag 2 uur sporten.
Zeker niet als je dus niet moet vermageren.
Daarnaast riep je zelf net dat je iets moest halen en had je het over kilo's die je was aangekomen.
Volgens mij weet je zelf niet zo goed wat je wil/bedoelt?Ik zei dat gezond eten niet meteen slecht is omdat ik ben aangekomen. Dat ik roep dat ik de weddenschap wil halen? Zeker. Die weddenschap heb ik met mensen die van me houden, dus die zouden me niet in gevaar brengen. Roepen dat ik wil vermageren? Niet gedaan. Ik wil niet vermageren en na 25 jaar weet ik wel dat gezonder eten niet veel invloed heeft op min gewicht.
[...]
Nee dat lees je in dieet recepten. Zijn 2 verschillende dingen. Dat is wat iedereen hier zo'n beetje zegt.
Gezonder leven is niet pasta en brood en aardappels mijden en elke dag 2 uur sporten.
Zeker niet als je dus niet moet vermageren.
Daarnaast riep je zelf net dat je iets moest halen en had je het over kilo's die je was aangekomen.
Volgens mij weet je zelf niet zo goed wat je wil/bedoelt?Ik zei dat gezond eten niet meteen slecht is omdat ik ben aangekomen. Dat ik roep dat ik de weddenschap wil halen? Zeker. Die weddenschap heb ik met mensen die van me houden, dus die zouden me niet in gevaar brengen. Roepen dat ik wil vermageren? Niet gedaan. Ik wil niet vermageren en na 25 jaar weet ik wel dat gezonder eten niet veel invloed heeft op min gewicht.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 26 juli 2015 om 23:36
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 23:32:
[...]
Ik zei dat gezond eten niet meteen slecht is omdat ik ben aangekomen. Dat ik roep dat ik de weddenschap wil halen? Zeker. Die weddenschap heb ik met mensen die van me houden, dus die zouden me niet in gevaar brengen. Roepen dat ik wil vermageren? Niet gedaan. Ik wil niet vermageren en na 25 jaar weet ik wel dat gezonder eten niet veel invloed heeft op min gewicht.
Sorry je bent me kwijt.
Maar goed, hopelijk hebben we je goed geholpen.
[...]
Ik zei dat gezond eten niet meteen slecht is omdat ik ben aangekomen. Dat ik roep dat ik de weddenschap wil halen? Zeker. Die weddenschap heb ik met mensen die van me houden, dus die zouden me niet in gevaar brengen. Roepen dat ik wil vermageren? Niet gedaan. Ik wil niet vermageren en na 25 jaar weet ik wel dat gezonder eten niet veel invloed heeft op min gewicht.
Sorry je bent me kwijt.
Maar goed, hopelijk hebben we je goed geholpen.
zondag 26 juli 2015 om 23:50
quote:equivokee schreef op 26 juli 2015 @ 23:31:
[...]
Schijnt trouwens ook nog eens goed voor je seksleven te zijn, het Mediterraans dieet: http://www.foodlog.nl/art ... ksleven-begint-aan-tafel/Dat lijkt me een leuk dieet
[...]
Schijnt trouwens ook nog eens goed voor je seksleven te zijn, het Mediterraans dieet: http://www.foodlog.nl/art ... ksleven-begint-aan-tafel/Dat lijkt me een leuk dieet
maandag 27 juli 2015 om 00:07
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 23:55:
[...]
Dot, wat is er?
Niets.
Het is een domme weddenschap. Maar mensen lijken het hier heel serieus te nemen. Ga het ook niet steeds verdedigen.
Misschien dom dat ik dat vroeg over die aardappelen en pasta. Maar opnieuw, ik weet er helemaal niets van.
De mensen die me dagelijks zien, zullen wel weten hoe goed het met me gaat. Ook niet veel zin om urenlang op een forum mensen van het tegendeel te bewijzen.
Nogal veel gedoe, rond een vraag.
[...]
Dot, wat is er?
Niets.
Het is een domme weddenschap. Maar mensen lijken het hier heel serieus te nemen. Ga het ook niet steeds verdedigen.
Misschien dom dat ik dat vroeg over die aardappelen en pasta. Maar opnieuw, ik weet er helemaal niets van.
De mensen die me dagelijks zien, zullen wel weten hoe goed het met me gaat. Ook niet veel zin om urenlang op een forum mensen van het tegendeel te bewijzen.
maandag 27 juli 2015 om 00:19
quote:Feeksje1977 schreef op 27 juli 2015 @ 00:11:
Jij vraagt wat en mensen geven gewoon antwoord en adviezen nu hebben wij het gedaan en nemen we het te zwaar op?
Ik denk eerder andersom hoor Dot.Wist niet dat ik om opmerkingen op mijn gewicht vroeg. Vroeg niet dat mensen zich zorgen maakten. Ik vroeg ook helemaal niet achter meningen. Anders had ik wel een eigen topic geopend.
Jij vraagt wat en mensen geven gewoon antwoord en adviezen nu hebben wij het gedaan en nemen we het te zwaar op?
Ik denk eerder andersom hoor Dot.Wist niet dat ik om opmerkingen op mijn gewicht vroeg. Vroeg niet dat mensen zich zorgen maakten. Ik vroeg ook helemaal niet achter meningen. Anders had ik wel een eigen topic geopend.
maandag 27 juli 2015 om 00:21
quote:DorothyParker schreef op 27 juli 2015 @ 00:07:
[...]
Niets.
Maar je hoeft ons ook niet van het tegendeel te bewijzen hoor. Ik geloof meteen dat het goed met je gaat, echt.
Ik gaf gewoon antwoord op je vragen, meer niet.
[...]
Niets.
Maar je hoeft ons ook niet van het tegendeel te bewijzen hoor. Ik geloof meteen dat het goed met je gaat, echt.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 27 juli 2015 om 00:23
quote:doornroosje9 schreef op 27 juli 2015 @ 00:21:
[...]
Wat is het dan?
2x1 uur, of 1x 2 uur?
[...]
Wat is het dan?
2x1 uur, of 1x 2 uur?
maandag 27 juli 2015 om 00:25
Je moet je nu niet van de domme houden. Je doet net alsof je alleen vroeg van dat sporten en dat is helemaal niet waar. Je vroeg wat gezond eten was, na die sportvraag. Op dat gezond eten is gereageerd, er zijn door mij, hats en nog iemand tips gegeven waar je info over gezonde recepten kunt bekijken en er is gereageerd op wat jij denkt dat gezond eten is.