Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 27 juli 2015 om 19:36
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2015 @ 19:34:
[...]
Get a room!
Waar is Enn met een emmer water als je d'r nodig hebt? Ja, sorry hoor, maar jij begon met geflikvlooi met Amaqanda en zij noemt jou de forumglijer. Dan is het wel een beetje raar als je nu opeens roept get a room. Of ben je jaloers?
[...]
Get a room!
Waar is Enn met een emmer water als je d'r nodig hebt? Ja, sorry hoor, maar jij begon met geflikvlooi met Amaqanda en zij noemt jou de forumglijer. Dan is het wel een beetje raar als je nu opeens roept get a room. Of ben je jaloers?
maandag 27 juli 2015 om 19:53
maandag 27 juli 2015 om 19:53
maandag 27 juli 2015 om 19:58
maandag 27 juli 2015 om 20:02
maandag 27 juli 2015 om 20:03
maandag 27 juli 2015 om 20:03
maandag 27 juli 2015 om 20:12
quote:Sidroht schreef op 27 juli 2015 @ 19:15:
[...]
Whut? Waarom wilde hij dan überhaupt met je uit?
Géén idéé!
Eerlijk niet.
Maar prima.
De vrijdagavondmeneer vindt me wél sexy in mijn oranje jas.
Lekker puh.
Tam...de kutjanus is allang voorbij gekomen bij Pa.
Wijs eens één van zijn dochters af
[...]
Whut? Waarom wilde hij dan überhaupt met je uit?
Géén idéé!
Eerlijk niet.
Maar prima.
Lekker puh.
Huts!
maandag 27 juli 2015 om 20:56
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 juli 2015 @ 20:12:
[...]
Géén idéé!
Eerlijk niet.
Maar prima.
Lekker puh.
*trekt jaren vijftig stippeljurk aan en schuift juffenbril nuffig naar puntje van neus*
"Mevrouw van Detta, moet u nu eens even heel goed naar mij luisteren. Die militairmeneer vond u mooi én sexy, de bewijzen daarvoor zijn aanwezig. Dat hij dat nu met leugens wenst te verbloemen is niet nobel van hem, maar betrek dat niet op uzelf. Dat doet uw intelligentie tekort en is volstrekt onnodig. Bent u dan vergeten dat hij notabele zei dat hij u mooi vond én dat hij op zijn missie steeds contact met u opnam?
Het is een meneer die niet bij u past omdat zijn normen, waarden en omgangsvormen anders zijn dan de uwe. Rekent u dat uzelf niet aan jongedame, maar weer daar trots op!"
* gooit stippeljurk af, en bril ook*
Kut zeg. Jammer. En ik had nog wel zulke mooie happyend fantasieën. De strakkebillenman was dus niks om (of juist iets om alleen) mee van bil te gaan.
[...]
Géén idéé!
Eerlijk niet.
Maar prima.
Lekker puh.
*trekt jaren vijftig stippeljurk aan en schuift juffenbril nuffig naar puntje van neus*
"Mevrouw van Detta, moet u nu eens even heel goed naar mij luisteren. Die militairmeneer vond u mooi én sexy, de bewijzen daarvoor zijn aanwezig. Dat hij dat nu met leugens wenst te verbloemen is niet nobel van hem, maar betrek dat niet op uzelf. Dat doet uw intelligentie tekort en is volstrekt onnodig. Bent u dan vergeten dat hij notabele zei dat hij u mooi vond én dat hij op zijn missie steeds contact met u opnam?
Het is een meneer die niet bij u past omdat zijn normen, waarden en omgangsvormen anders zijn dan de uwe. Rekent u dat uzelf niet aan jongedame, maar weer daar trots op!"
Kut zeg. Jammer. En ik had nog wel zulke mooie happyend fantasieën. De strakkebillenman was dus niks om (of juist iets om alleen) mee van bil te gaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 27 juli 2015 om 21:12
quote:feow schreef op 27 juli 2015 @ 20:56:
[...]
Zeer erkentelijk voor uw waarderende frasen vrouwe Feow.
Zeer geapprecieerd.
Vrijdagavondman mag er ook zijn hoor.
Wie weet.
De flamoes staat sedert lange tijd droog.
[...]
Zeer erkentelijk voor uw waarderende frasen vrouwe Feow.
Zeer geapprecieerd.
Vrijdagavondman mag er ook zijn hoor.
Wie weet.
De flamoes staat sedert lange tijd droog.
Huts!