Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:26:

Kia en Rolo kunnen hun eigen gekkenhuis openen op Psyche Gek is gezellig .
anoniem_144312 wijzigde dit bericht op 06-08-2015 22:36
Reden: Weer eens niet goed gelezen ;)
% gewijzigd
Nou, ik voelde me de vorige keer best wel gebruikt. Bijna smerig gewoon. Die fappert deed toen voorkomen dat ze een jong ding was dat en borstverkleining had gehad en eindelijk eens topless durfde/mooie bij leeftijd passende kleding aan kon. Heb best wel veel tijd gestoken in mijn antwoorden omdat ik me dat gevoel nog zo goed kon herinneren. Ik was ook bang.

Blegh.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:21:

[...]

Zes keer maar?

Als er een musical over mij verzonnen zou zijn geweest had ik minstens een keer per week in de zaal gezeten.

Ik denk dat Rash de boel een beetje betoetert. Die was er vast iedere zondag.Ik weet het niet hoor. Zes keer, dat verzin je toch niet?
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 augustus 2015 @ 22:31:

[...]

Waarom heeft ze bief met Dreetje? Ze is alle regie kwijt.

Mo is nu de baas over Dré.

En dat valt niet mee

Voor Rasjél met OCDé.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 augustus 2015 @ 22:33:

[...]

Ik weet het niet hoor. Zes keer, dat verzin je toch niet?

Medsje....

Ze was er echt vaker.

Geloof mij nou.

Ik heb bronnen.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:33:

[...]

Mo is nu de baas over Dré.

En dat valt niet mee

Voor Rasjél met OCDé.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:32:

Nou, ik voelde me de vorige keer best wel gebruikt. Bijna smerig gewoon. Die fappert deed toen voorkomen dat ze een jong ding was dat en borstverkleining had gehad en eindelijk eens topless durfde/mooie bij leeftijd passende kleding aan kon. Heb best wel veel tijd gestoken in mijn antwoorden omdat ik me dat gevoel nog zo goed kon herinneren. Ik was ook bang.

Blegh.Zo zonde, dat soort getroll. En na een paar keer zo'n troll reageer je niet of nauwelijks meer is mijn ervaring.
Zal Karin vast de slachtoffers op de ava's uitzoeken

Blegh.

Oh da's wel lullig.

Ik heb alleen een keer een pb gehad van een hitsige puber die op zoek was naar een milf

Blegh.

Ja creepje is het.

Ik had snel al een vreemd gevoel bij de berichtjes van de week, heb nu maar gemeld in Modtopic. .
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:34:

[...]

Medsje....

Ze was er echt vaker.

Geloof mij nou.

Ik heb bronnen.Nou ik hoorde anders laatst nog van iemand die het weten kan dat je flink begint op te drogen. Net als rasjel. Rijstpapier
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 22:37:

[...]

Zo zonde, dat soort getroll. En na een paar keer zo'n troll reageer je niet of nauwelijks meer is mijn ervaring.Ja.. Ik krabbel nu wel 3x achter mn oren..
quote:Doreia schreef op 06 augustus 2015 @ 22:38:

Zal Karin vast de slachtoffers op de ava's uitzoeken Nee op (ook zelf geopende) topics die gingen over borstverkleiningen en wel of niet topless zonnen of kleding advies voor dames met een moeilijk figuur.
quote:Doreia schreef op 06 augustus 2015 @ 22:38:

Zal Karin vast de slachtoffers op de ava's uitzoeken :P scary.. Ik had toen idd dezelfde ava. Andere nick though.
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:41:

[...]

Ja creepje is het.

Ik had snel al een vreemd gevoel bij de berichtjes van de week, heb nu maar gemeld in Modtopic. .Ja zag het, verstandig van je. Ik had mijn eigen bericht gestaft .
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 22:40:

[...]

Oh da's wel lullig.

Ik heb alleen een keer een pb gehad van een hitsige puber die op zoek was naar een milf Nou heb je natuurlijk ook dé perfecte MILF ava !
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:42:

[...]

Nee op (ook zelf geopende) topics die gingen over borstverkleiningen en wel of niet topless zonnen of kleding advies voor dames met een moeilijk figuur.Oh ja tuurlijk.
Ik wil iedereen graag oprecht bedanken voor de gezelligheid vanavond!

Heb me vermaakt!

Welterusten!
Jij hangt er ook strak bij!
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 22:52:

Heb me vermaakt!

meen je dit nou?
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 22:52:

Heb me vermaakt!

[afbeelding]

Ga je al naar bed dan?

Maar graag gedaan
Natuurlijk meen ik dat.
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 23:41:

[...]

Ga je al naar bed dan?

Maar graag gedaan Tuurlijk niet, maar als ik het pas plaats als ik naar bed ga ziet niemand het meer
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 23:42:

[...]

Tuurlijk niet, maar als ik het pas plaats als ik naar bed ga ziet niemand het meer Goed doordacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven