Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 22:07
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 22:03:
[...]
Heb je haar pak gezien! Man ik ben bang! Durf niet meer te rennen, *gaat in een hoekje zitten wiebelen . Ga zonder mij en haal Hulp! Als ze me opsluit breek jij mij dan uit?
Kom, geef me je hand, ik laat je niet achter! Ze liep net de andere kant op. Als we deze gang uitsluipen zijn we bij de magische deur. Dan zijn we veilig!
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg*
[...]
Heb je haar pak gezien! Man ik ben bang! Durf niet meer te rennen, *gaat in een hoekje zitten wiebelen . Ga zonder mij en haal Hulp! Als ze me opsluit breek jij mij dan uit?
Kom, geef me je hand, ik laat je niet achter! Ze liep net de andere kant op. Als we deze gang uitsluipen zijn we bij de magische deur. Dan zijn we veilig!
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg*
donderdag 6 augustus 2015 om 22:10
quote:doornroosje9 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:07:
[...]
Alles goed hier en bij jou? Komt er nog een update in jouw topic of heb je er even geen behoefte aan?
Ik heb net even geupdate bij het asperger topic.
Dat andere is eigenlijk nog gewoon zoals het was.
Het gaat wel ok met mij. Mentaal en fysiek.
De rest komt vast ook goed.
[...]
Alles goed hier en bij jou? Komt er nog een update in jouw topic of heb je er even geen behoefte aan?
donderdag 6 augustus 2015 om 22:10
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:08:
[...]
Voor haar?
Ja, dat geloof ik.
En nog steeds toch?
Met al die royalty's die verdedigd moeten worden en zo...ja ze kwam natuurlijk enorm onder vuur te liggen vanwege die vuurpijl . En ze was pas 13 natuurlijk. En toen zei Joop vd E. Weet je we gaan er een musical van maken. En wat een gedoe over die rol. Rasjel wilde Chantal Jansen spelen maar dat mocht niet.
[...]
Voor haar?
Ja, dat geloof ik.
En nog steeds toch?
Met al die royalty's die verdedigd moeten worden en zo...ja ze kwam natuurlijk enorm onder vuur te liggen vanwege die vuurpijl . En ze was pas 13 natuurlijk. En toen zei Joop vd E. Weet je we gaan er een musical van maken. En wat een gedoe over die rol. Rasjel wilde Chantal Jansen spelen maar dat mocht niet.
donderdag 6 augustus 2015 om 22:11
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:07:
[...]
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg**Kia en Roland staan al 3 uur met z'n tweetjes in een kast in een psychiatrische instelling te smoezelen*
[...]
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg**Kia en Roland staan al 3 uur met z'n tweetjes in een kast in een psychiatrische instelling te smoezelen*
donderdag 6 augustus 2015 om 22:11
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 22:07:
[...]
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg* Aah jij bent een schatje . Nu heel stil blijven zitten en we moeten echt stoppen met giechelen, we hadden niet zoveel van die gezellige pilletjes moeten nemen .
[...]
*grijpt Kia's hand en sluipt op haar tenen weg* Aah jij bent een schatje . Nu heel stil blijven zitten en we moeten echt stoppen met giechelen, we hadden niet zoveel van die gezellige pilletjes moeten nemen .
donderdag 6 augustus 2015 om 22:13
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 22:11:
[...]
Aah jij bent een schatje . Nu heel stil blijven zitten en we moeten echt stoppen met giechelen, we hadden niet zoveel van die gezellige pilletjes moeten nemen .Ojah! Damn. Nou ja, dan gaan we in ieder geval samen en heel blij en gelukkig naar de eeuwige jachtvelden.
[...]
Aah jij bent een schatje . Nu heel stil blijven zitten en we moeten echt stoppen met giechelen, we hadden niet zoveel van die gezellige pilletjes moeten nemen .Ojah! Damn. Nou ja, dan gaan we in ieder geval samen en heel blij en gelukkig naar de eeuwige jachtvelden.
donderdag 6 augustus 2015 om 22:14
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 22:10:
[...]
Ik ga lezen!
Fijn dat het wel ok gaat.
[...]
Ik ga lezen!
Fijn dat het wel ok gaat.
Life is short. Eat dessert first.