Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Mijn oma dronk sherry. Op verjaardagen tikte ze rustig anderhalve fles Sandeman weg en dan ging ze zingen .
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 16:49:

[...]

Mijn oma dronk pure vieux en als haar vriendin op visite kwam dan schonken ze een fels leeg in een theepot en dronken het uit een theekopje..

Als er dan mensen langs haar raam liepen dan dachten die dat de dames keurig aan de thee waren..

quote:sandt2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 16:34:

Nieuw topic, schone lei!
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 16:45:

[...]

je lijkt mijn oma wel

maar goed, je wordt er oud mee, want ze is inmiddels 90Misschien is ze je oma wel
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 16:49:

[...]

Mijn oma dronk pure vieux en als haar vriendin op visite kwam dan schonken ze een fles leeg in een theepot en dronken het uit een theekopje..

Als er dan mensen langs haar raam liepen dan dachten die dat de dames keurig aan de thee waren..

Mijn oma had witte rum in haar Natrena flesje. Haar thee was nooit "zoet" genoeg
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 16:53:

[...]

Misschien is ze je oma wel Ach, zijn wij niet allen kleindochters van Yasmijn?
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 16:53:

[...]

Misschien is ze je oma wel

even checken:

yasmijn, heb je net je rijbewijs met 5 jaar mogen verlengen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 16:51:

Mijn oma dronk sherry. Op verjaardagen tikte ze rustig anderhalve fles Sandeman weg en dan ging ze zingen .O god hoe gênant..
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 16:54:

[...]

Mijn oma had witte rum in haar Natrena flesje. Haar thee was nooit "zoet" genoeg

[...]

Die oudjes waren toch best "creatief"

[...]

quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 16:58:

Die oudjes waren toch best "creatief" Mijne niet hoor. Gewoon de fles op tafel en gaan met die banaan .
Mijn oma was er ook een ster in om mijn opa de schuld te geven dat hij "stiekem" bij de jeneverfles zat..

Neuh was hij niet maar zij deed dat..
Morrigan,

Ik heb geen PSM meer omdat ik al 10 jaar geen baarmoeder meer heb.

Anders wel, zeker weten
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 17:00:

Morrigan,

Ik heb geen PSM meer omdat ik al 10 jaar geen baarmoeder meer heb.

Anders wel, zeker weten Maar als je je eierstokken nog hebt, heb je toch nog wel een soort cyclus en kun je ook nog PMS hebben.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat was mijn oma braaf met haar advocaatje en stiekem menthol-sigaretten roken
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2015 @ 17:03:

[...]

Maar als je je eierstokken nog hebt, heb je toch nog wel een soort cyclus en kun je ook nog PMS hebben.Nope. Geen PMS meer te bekennen en wat had ik daar last van. Heel erg.
quote:Star schreef op 08 augustus 2015 @ 17:04:

Wat was mijn oma braaf met haar advocaatje en stiekem menthol-sigaretten roken

Mijn oma was ook heel braaf hoor voor de rest van het durrep..

Gheh ze vroeg mijn moeder altijd om flessen drank voor haar te kopen en dan zei mijn moeder 'je kunt toch zo zelf naar de slijterij lopen' ja daag zei oma dan straks denken ze daar nog dat ik aan de drank ben..

Wat was mijn oma braaf met haar advocaatje en stiekem menthol-sigaretten roken Mijn oma dronk een jenevertje met suiker. En dan heftig roeren met zo'n klein speciaal lepeltje.

Wat was mijn oma braaf met haar advocaatje en stiekem menthol-sigaretten roken Mijn oma dronk niet alleen graag, ze rookte ook. Als een schoorsteen. Op een slechte dag kreeg ze een hartinfarct en toen mocht het niet meer, maar ze rookte vrolijk door. Mijn opa mocht dat echter onder geen beding weten, dus rookte ze stiekem. En als opa dan thuis kwam en klaagde over de stank gaf ze mij de schuld, want ik rookte inmiddels ook . Ze is er trouwens 94 mee geworden, met haar gezuip en gepaf. Maar dat mag je hier op het forum niet zeggen .
Mijn opa en oma zijn beiden ver in de 90 geworden.
quote:Roland303 schreef op 08 augustus 2015 @ 16:42:

[...]

Ik ga niet napraten, dan moet ik eerst allerlei topics gaan lezen Oh ja, dat is ook zo!
Present!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven