Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 augustus 2015 om 23:18
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Ach joh, het kind wilde gewoon even haar ervaring kwijt, als dat al niet meer mag. Ze schrijft tenminste behoorlijk en ze is ook zo slim geweest om niet onmiddellijk al haar zakcentjes naar verweggistan over te maken voor een niet-bestaande dansopleiding.
En laten we wel wezen: de ervaring op het Vivaforum heeft uitgewezen dat er meer dan voldoende volwassen mensen zijn die wel alles geloven en bijvoorbeeld geld over gaan maken naar trollen-met-een-zielige-OP. Ik roep maar wat hoor. Dus zo raar is haar waarschuwing niet.
Precies, gemoeg ouders die hun kinderen daarbij ook niet begeleiden.
Moiren's kind wordt blijkbaar op school goed over onderwezen, top! Maar ik geloof niet dat dat al een standaard is op scholen.
Als dan huishoudkunde, budgettering en seksuele voorlichting ook nog wordt meegenomen kunnen we viva wel opdoeken.
[...]
Ach joh, het kind wilde gewoon even haar ervaring kwijt, als dat al niet meer mag. Ze schrijft tenminste behoorlijk en ze is ook zo slim geweest om niet onmiddellijk al haar zakcentjes naar verweggistan over te maken voor een niet-bestaande dansopleiding.
En laten we wel wezen: de ervaring op het Vivaforum heeft uitgewezen dat er meer dan voldoende volwassen mensen zijn die wel alles geloven en bijvoorbeeld geld over gaan maken naar trollen-met-een-zielige-OP. Ik roep maar wat hoor. Dus zo raar is haar waarschuwing niet.
Precies, gemoeg ouders die hun kinderen daarbij ook niet begeleiden.
Moiren's kind wordt blijkbaar op school goed over onderwezen, top! Maar ik geloof niet dat dat al een standaard is op scholen.
Als dan huishoudkunde, budgettering en seksuele voorlichting ook nog wordt meegenomen kunnen we viva wel opdoeken.
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 augustus 2015 om 23:36
Ik zit al heel lang op het internet maar nooit op iets als het vivaforum. Het was best ff wennen zeg maar. De eeste trol die ik van afstand volgde was Babette. Ik heb het topic over haar reis naar Engeland (schotland?) en kidnapping, rare atributen icm seks, terugreis etc met oogetrokken wenkbrauwen gevolgd. Dat het nep was begreep ik ondertussen wel maar dat er posters waren die dus troltopics openden, en volhielden, verbáásde me. Ik zat anders op het internet, dat werd me wel duidelijk.
Éen poster herinner ik me nog, dwz haar avatar: van een lelijke vrouw ( bewust). Ze was bekend met Engeland en ging lang serieus mee in dat topic. Ze had zelf ook een topic lopen: ze was werkeloos geloof ik, ging solliciteren en vroeg hulp qua kleding/schoenen.
Éen poster herinner ik me nog, dwz haar avatar: van een lelijke vrouw ( bewust). Ze was bekend met Engeland en ging lang serieus mee in dat topic. Ze had zelf ook een topic lopen: ze was werkeloos geloof ik, ging solliciteren en vroeg hulp qua kleding/schoenen.
Je bent zelf een theepot
donderdag 20 augustus 2015 om 14:17
quote:dubbeltje4 schreef op 20 augustus 2015 @ 13:53:
Nu is het topic "hoe de komende weken 'doorkomen'" verwijderd i.v.m. privacy.
Pfffffff privacy, het mens kon niet tegen kritiek.Ik zag het ook tot mijn stomme verbazing. En nog verbazingwekkender is het dat de mods in dat 'privacy' smoesje trappen .....
Nu is het topic "hoe de komende weken 'doorkomen'" verwijderd i.v.m. privacy.
Pfffffff privacy, het mens kon niet tegen kritiek.Ik zag het ook tot mijn stomme verbazing. En nog verbazingwekkender is het dat de mods in dat 'privacy' smoesje trappen .....
donderdag 20 augustus 2015 om 16:25
donderdag 20 augustus 2015 om 16:30
donderdag 20 augustus 2015 om 16:34
quote:struisvogelnest schreef op 20 augustus 2015 @ 16:25:
Iemand terecht wijzen vanwege een nickname stom noemen mag alleen als je:
- vrouw bent?
- langer dan tien jaar forumt?
- zelf ook een stomme nick hebt?
Olé!
Iemand terecht wijzen vanwege een nickname? Waarom zou je dat doen? Terecht wijzen, sjongejonge
Edit: ben je zelf terecht gewezen omdat je iemand hebt beledigt of heb jij iemand terecht gewezen vanwege een nickname?
Iemand terecht wijzen vanwege een nickname stom noemen mag alleen als je:
- vrouw bent?
- langer dan tien jaar forumt?
- zelf ook een stomme nick hebt?
Olé!
Iemand terecht wijzen vanwege een nickname? Waarom zou je dat doen? Terecht wijzen, sjongejonge
Edit: ben je zelf terecht gewezen omdat je iemand hebt beledigt of heb jij iemand terecht gewezen vanwege een nickname?
alixane wijzigde dit bericht op 20-08-2015 16:38
Reden: om verduidelijking gevraagd
Reden: om verduidelijking gevraagd
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
donderdag 20 augustus 2015 om 17:12
quote:Elsa schreef op 20 augustus 2015 @ 14:36:
nou normaal wordt een topik verwijderd als je gaat vertellen dat je snijdt en/of wil gaan snijden. dus netjes dat het opgeruimd is.Als dat de reden was hadden de mods het topic meteen moeten verwijderen en niet twee weken moeten laten staan. Maar neen, TO krijgt niet de gewenste reacties, doet een beroep op praaivasie en het topic wordt verwijderd ......
nou normaal wordt een topik verwijderd als je gaat vertellen dat je snijdt en/of wil gaan snijden. dus netjes dat het opgeruimd is.Als dat de reden was hadden de mods het topic meteen moeten verwijderen en niet twee weken moeten laten staan. Maar neen, TO krijgt niet de gewenste reacties, doet een beroep op praaivasie en het topic wordt verwijderd ......
donderdag 20 augustus 2015 om 17:13
donderdag 20 augustus 2015 om 17:24
quote:rosemetijs schreef op 20 augustus 2015 @ 16:32:
Sneed die to zichzelf dan? Ik ken dat topic niet dus vertellllllll
BAM moeder op haar 25ste.
Verleden met anorexia (allemaal opgelost hoor: jaja).
Blijkt tijdens de zwangerschap al, dat het kindje waarschijnlijk niet gezond gaat zijn.
Zwangerschap toch doorgezet, want ook een eventueel gehandicapt kindje heeft recht op leven volgens de TO
Kindje wordt geboren, moet over een paar weken een grote, levensbedreigende operatie ondergaan.
TO kan het allemaal niet aan, gaat weer kloten met haar anorexia, zit niet goed in haar hoofd en gaat zich snijden om de spanning kwijt te raken. Liegt of stelt het makkelijker voor aan de huisarts en psycholoog.
Kindje is GEEN prioriteit.
Was het wel een prioriteit geweest, dan was de rust en stabiliteit voor het kindje belangrijk voor haar geweest en had ze zijn belang voorop gesteld. En het kindje ergens anders heen gebracht, bij mensen die dat wel op kunnen brengen en was ze zelf in behandeling gegaan.
Sneed die to zichzelf dan? Ik ken dat topic niet dus vertellllllll
BAM moeder op haar 25ste.
Verleden met anorexia (allemaal opgelost hoor: jaja).
Blijkt tijdens de zwangerschap al, dat het kindje waarschijnlijk niet gezond gaat zijn.
Zwangerschap toch doorgezet, want ook een eventueel gehandicapt kindje heeft recht op leven volgens de TO
Kindje wordt geboren, moet over een paar weken een grote, levensbedreigende operatie ondergaan.
TO kan het allemaal niet aan, gaat weer kloten met haar anorexia, zit niet goed in haar hoofd en gaat zich snijden om de spanning kwijt te raken. Liegt of stelt het makkelijker voor aan de huisarts en psycholoog.
Kindje is GEEN prioriteit.
Was het wel een prioriteit geweest, dan was de rust en stabiliteit voor het kindje belangrijk voor haar geweest en had ze zijn belang voorop gesteld. En het kindje ergens anders heen gebracht, bij mensen die dat wel op kunnen brengen en was ze zelf in behandeling gegaan.